Mitä enemmän tätä juttua lukee, niin voi vittu kun tuo Kurri rupeaa vain vituttamaan entistä enemmän, vaikka en edes ole Jokerit-fani! Euroakaan tuo ei ole omaa rahaansa laittanut Jokerien eteen, päinvastoin bulvaani on nostanut puoli milliä joka vuosi omalle tililleen ja samalla täysin tietoisesti pyörittänyt Venäjän/KHL:n sirkusta Suomen rajojen sisäpuolella ja nyt tuo pelle kehtaa vielä pyytää rahaa tuotteesta, millä hän itse ei pysty enää koskaan mitään tekemään. Tosin niin alhaiseksi rotaksi tuo on osoittautunut etten enää yhtään ihmettelisi, vaikka joskus pyrkisi vielä viemään Jokerit takaisin itään saadakseen itse samalla rahaa nostettavaksi pankkitililleen.
Kurri ensiksi nyt hiuksista vittuun, kenties iso puhallus siellä Ry:n puolella myös (koska hyvin hämärä ja moraaliton kuva on heidänkin toimistaan jäänyt) ja entinen jaffala takaisin kotiluolaksi. Avauspelissä IFK:ta vastaan Kurrin paita revitään alas ja koko halli taputtaa tuon "seremonian" ajan seisaallaan. Minäkin lupaan taputtaa, jos olen paikalla ja jos en ole, niin taputan sitten himassa.
Ja sille Hjallikselle/Hjalliksille hyvin suora, lyhyt ja ytimekäs EI!