Eikös Putinin Venäjä-Jokerien (KHL-Jokerit) vaihtuminen vaikka sitten Helsingin Jokereiksi joka pelaa Espoossa olisi ihan positiivinen vaihtoehto.
Toki positiivinen, mutta se ei tarkoita että ainakaan omasta mielestäni paras. Positiivista tuohon nähden olisi vaikka hakata Keravalla kolmosdivaria.
Itse pistäisin Ilmalan ykköseksi. Se on kuitenkin "meidän" halli ollut rakentamisestaan asti, tarjoaa parhaat olosuhteet ja on joukkoliikenne ajatellen lähes ylivertainen.
Jos Ilmala ei (ajoissa) onnistu, niin Nordiksen rankkaan yhtä kirkkaasti kakkoseksi kuin Ilmalan ykköseksi. Jo henkisesti sijainti Helsingissä ja ei missään kaupungin rajalla on mulle tärkeä juttu. Toisekseen, Jokereilla on sieltä historiaa ja mm. itse näin siellä ensimmäiset livepelit. Oli Jokerien kotipelejä. Samoin tuo on sijainniltaan helpommin lähestyttävissä jos ei asu aivan metron tai parin dösälinjan vieressä tai halua tehdä turhan montaa vaihtoa.
Espoo olisi loistava backup yksittäisiin matseihin, jotka pakon edessä on muualla pelattava. Esimerkiksi remonttien takia tai pitkin hampain jos Nordis on tuplabuukattu HIFK:lle. Ei mihinkään edes puolen kauden stintteihin jos jompi kumpi aiemmin mainittu on vaihtoehto. Tukion varaluistimien varaluistimet tulee tästä mieleen.