Toivottavasti Liiga jokerit jatkaa ikuisesti haudassa. Miksikö? Koska millään muulla seuralla ei fanit ole vastaavia nirppanokkaisia prinsessoja että mekot päälle. Ei ansaitse liigaa!
Selänne:
-Kannattaa poliittisesti eri puoluetta (WTF niinkun missä muussa seurassa tämmösiä syynätään, en ole havainnut missään muualla, vain Jokereissa tälläista)
-Kavereita jotka ei miellytä minua (aivan varmasti tuollaisella äärisosiaalisella kosmopoliitilla on myös kavereita jotka ei miellytä faneja, oletteko nyt tosissanne että jonkun kaveruuden takia ei voisi olla nokkamiehenä? Vain jokereissa)
-Venäläisten bulvaani (aika folioissa saa kirjotella mikäli tälläinen edes tulee mieleen)
+Tässä olis kontaktit kohdillaan ja varmasti rahoituskin järjestyisi, mutta kun ei niin ei
Harkimo:
-Myi Jokerit venäläisille kun oli ottanut jo monta vuotta isosti takkiin ja epätoivoisesti halus seurasta eroon (Olisitte itse ostaneet, ei kukaan ikuisesti tue tappiollista projektia, helppo arvostella että olisit hävinnyt lisää miljoonia)
+Mies joka nosti seuran suosta dynastiaan. Matkan varrella on tehty virheitä kuten oikeitakin ratkaisuja, mutta päälimmäisenä jää mieleen miten seura nostettiin suosta Euroopan jättiläiseksi (fanit toki muistaa vain negatiivisista asioista, vain Jokereissa)
Kavereista etsitään etsimällä virheitä. Positiivisia puolia ei juuri löydetä. Ikäänkuin tuolta jostain löytyisi jotain...vielä parempaa? Haloo! Itse olisin Manngardin aikaan järjestänyt punaisen maton ja ilotulituksen kummalle tahansa mikäli olisivat tulleet vetämään Ilvestä.
Itse mielelläni näkisin Jokerit jomman kumman vetämänä takaisin Liigassa. Kurri pelkkänä idän marionettina ei voi tietenkään jatkaa.