Ei hitto. Powerplaymakerin viestikään ei hirveesti ainakaan hyvää lupaa. Vuoda meille vähän mikä homma..Itse toivon hartaasti, että uusimmat huhut jäisivät ankaksi. Varautukaa kaikkeen. Lisää sitten jos jotain uutisointia kohta kuullaan...
Ei hitto. Powerplaymakerin viestikään ei hirveesti ainakaan hyvää lupaa. Vuoda meille vähän mikä homma..Itse toivon hartaasti, että uusimmat huhut jäisivät ankaksi. Varautukaa kaikkeen. Lisää sitten jos jotain uutisointia kohta kuullaan...
Luulenpa, että se Valavuori on murheista pienin, kun(jos) uutinen tulee ulos. Ainakin osalle.Toi Valavuori ei saa olla missään tekemisissä Jokereiden kanssa.. No kohta kuullaan uutisia.. Ehkä
Luulenpa, että se Valavuori on murheista pienin, kun(jos) uutinen tulee ulos. Ainakin osalle.
Antaa asianomaisten tahojen tiedottaa omilla ehdoillaan.Noniin voisi nyt ketjun visertäjät sitä lisäinfoa kertoa, kun kerta puolipalstaa siitä jo tietää.
Onko tässä lähiaikoina tapahtunut jotain uutta, mikä on voinut muuttaa tilannetta?Antaa asianomaisten tahojen tiedottaa omilla ehdoillaan.
Nää on just niitä jotka ala-asteella alkoivat kertomaan mehukasta juttua ja heti seuraavassa lauseessa totetavat, että eivät voikaan kertoa.Noniin voisi nyt ketjun visertäjät sitä lisäinfoa kertoa, kun kerta puolipalstaa siitä jo tietää.
Kirjoittajan KHL-vastaisuuden tuntien tämä kommentti pisti pelottamaan todella paljon. Ei kai jotain itään päin liittyvää…Itse toivon hartaasti, että uusimmat huhut jäisivät ankaksi. Varautukaa kaikkeen. Lisää sitten jos jotain uutisointia kohta kuullaan...
Hmm...oiskohan Harkimoiden dynastian paluu? Hjallis, tai Jolle...
Saas nähdä. Mutta toivottavasti ei muutto Espooseen kyseessä.Jolle Harkimo lähtee jotenkin mukaan talkoisiin myös
Selänteen paatti oli Hakiksen Hiltonin edustalla aamupäivästä, eli sinne vaan kipinävuoroa pystyyn. Näkyiskö Kekeä tai Harkimoita...