Jokerit – uusi alku Mestiksessä

  • 1 323 339
  • 8 803

otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
لօҟҽɾìէ
VIelä hankalampi, kuin minun on ymmärtää Liigapamppujen ja etenkin muiden seurojen kannattajien katkeruutta Harkimoa kohtaan, on ymmärtää miksi Harkimot hakeutuisi takaisin sylkykupiksi. Vai voiko Joel olla niin sinisilmäinen ja kuvitella ettei joutuisi isänsä synneistä maksamaan. Jokerifaneissa oli joskus aistittavissa aitoa huolta seurastaan, taisipa joku mutasarjan jengi saada syntynsäkin KHL:n siirtymisen myötä. Silloin spekuloitiin mahdollisuudella, että fanit ostaisivat seuran. Siinä olisi ollut upea tarina ja tuonut lisäarvoa myös seuran brändille.
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Olen paikalla Vierumäen saunan takana.

Louhi ja Kuparinen ex-Jokereina kannattivat, mutta Saku vetosi Janeckyn korkeaan mailaan. Naisten saunavuoro alkaa vasta klo 19, joten Terhon ääni puuttuu vielä.

Onko vielä näkynyt Yannea ja kottikärryjä? Viimeinen oljenkorsi jos muu ei auta?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvää päivää. Nyt Jolle ja kumppanit on tajunnut itsekkin, että nyt mennään metsään ja kaikki paska ei mene läpi.

Yllättyneet on taas ne samat

 
Hyvää päivää. Jolle ja kumppanit on tajunnut itsekkin, että nyt mennään metsään.

Mitä sitä tiedottamaan itse mitään.
 

fakiiri

Jäsen
Hyvää päivää. Jolle ja kumppanit on tajunnut itsekkin, että nyt mennään metsään.

Tämähän jo haastaa lahtelaiset sekoilussa. Aikoinaan luulin, ettei lahtelaisia huonommin voi seuraa hoitaa. Taisin olla väärässä.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Hahaha tämä oli täysin odottamatonta, mutta silti juuri sitä puuhastelua joka tässä kokoajan haissut.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Oliko tämä nyt siis viimeinen liittohallituksen kokous ennen lisenssihakemuksen määräaikaa?

Noh, kaipa jäsenistöt viineriä tulevat syömään tarvittaessa ylimääräiseenkin kokoukseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös