Liittohallituksen kokous on alkanut kello 16.Eikös liiton herrojen työpäivät yleisesti pääty 16.00? Luulisi, että kokoustettu on jo, tai sitten nyt menossa? Kohta varmaan pitäisi jo kuulua jotain?
Liittohallituksen kokous on alkanut kello 16.Eikös liiton herrojen työpäivät yleisesti pääty 16.00? Luulisi, että kokoustettu on jo, tai sitten nyt menossa? Kohta varmaan pitäisi jo kuulua jotain?
Kuinka tässä malttaa saunaan mennä. Voimia odotukseen ja siihen mikä päätös sieltä nyt tuleekaan.Pitkät on tunnit ja minuutit.
Kaiken maailman Lapasia mahtuu tähän maailmaan.Todennäköisesti joitain toukohousuja, luokkaa wanna be stadilainen.
Onko siellä näkynyt Rautakansleria ja/tai Liike Nytin perustajaa antamassa vetoapua ?Liittohallituksen kokous on alkanut kello 16.
Vaikea sanoa, kun en kuulu liittohallitukseen.Onko siellä näkynyt Rautakansleria ja/tai Liike Nytin perustajaa antamassa vetoapua ?
Money makes the world go around, world go around, world go around....Harkimot hakeutuisi takaisin sylkykupiksi.
Olen paikalla Vierumäen saunan takana.
Louhi ja Kuparinen ex-Jokereina kannattivat, mutta Saku vetosi Janeckyn korkeaan mailaan. Naisten saunavuoro alkaa vasta klo 19, joten Terhon ääni puuttuu vielä.
Mitä sitä tiedottamaan itse mitään.Hyvää päivää. Jolle ja kumppanit on tajunnut itsekkin, että nyt mennään metsään.
Leijonat - Jokereiden Mestis-hakemusta ei käsitelty
Jääkiekkoliiton liittohallituksen asialistalla tiistaina 24. tammikuuta ollutta Team Jokerit Oy:n sarjapaikkahakemusta Mestikseen ei seuran pyynnöstä käsitelty. - Saimme eilen Team Jokereilta pyynnön olla käsittelemättä heidän jättämä&...www.leijonat.fi
Tämähän jo haastaa lahtelaiset sekoilussa. Aikoinaan luulin, ettei lahtelaisia huonommin voi seuraa hoitaa. Taisin olla väärässä.Hyvää päivää. Jolle ja kumppanit on tajunnut itsekkin, että nyt mennään metsään.
Leijonat - Jokereiden Mestis-hakemusta ei käsitelty
Jääkiekkoliiton liittohallituksen asialistalla tiistaina 24. tammikuuta ollutta Team Jokerit Oy:n sarjapaikkahakemusta Mestikseen ei seuran pyynnöstä käsitelty. - Saimme eilen Team Jokereilta pyynnön olla käsittelemättä heidän jättämä&...www.leijonat.fi
Jos ei ole muuta kuin paljon puhetta niin vaikeaa kai sillä on edetä loppuun asti?Mitähän helvettiä nyt taas... Koskahan ne sitten meinaavat edetä tän asian kanssa? Tai minä vuonna?
En millään haluaisi kuittailla, mutta oliko tämä oikeasti yllätys, että homma karahtaa kiville? Tän on nähnyt jokainen jo siitä lähtien kun Harkimo soitti Nauravalle.Mitähän helvettiä nyt taas... Koskahan ne sitten meinaavat edetä tän asian kanssa? Tai minä vuonna?