Jokerien valmennus 2012–2013: Lämsä, Valtonen, Virta & Ketterer

  • 420 401
  • 1 182

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Lämsän ongelmana on taitaa olla se, että rautaa ei ole kauluksissa yhtä paljon kuin Erkalla, joka on ansainnut jokaisessa joukkueessaan pelaajien kunnioituksen. Toisaalta Keklu ja Erkka luottivat Lämsään ja kyllä minä näiden kahden henkilön arvostelukykyyn luotan pikkuisen enemmän kuin siihen, että Hjallis olisi itse alkanut säätämään ja hakemaan sitä uutta koutsia.

Totta kai, mutta nyt organisaatiossa ei enää ole kumpaakaan em. tyypeistä. Jokainen, mukaan lukien Lämsä itse, tiesi että sitä luottoa on. Eli Lämsälle ryttyily=Westerlundille ja/tai Kekäläiselle ryttyily=ei ryttyilyä.

Nyt tilanne on sitten jotain ihan muuta, koska tää on taas shiis niinku mun (Hjalliksen) Jokerit - plus kaikki kootut mylläkät jo ennen kuin kausi oli edes alkanut ja Cobolin mainitsemat joukkueen johtohahmot. Ei käy nuorta koutsia kateeksi.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Uskoni Lämsään nousi huomattavasti tämän illan pelin myötä. Ei esityksen (joka oli keskinkertainen) takia, vaan oikea-aikaisen aikalisän vuoksi. Ennen tuota KalPa painoi päälle hullun lailla ja maali roikkui ilmassa, mutta aikalisän jälkeen ote siirtyi vähitellen Jokereille. Aivan liian monta kertaa olen nähnyt parin viimeisen kauden aikana momentumin kääntyvän vastustajalla ilman että valmennusjohto reagoi mitenkään. Hyvää työtä!
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uskoni Lämsään nousi huomattavasti tämän illan pelin myötä. Ei esityksen (joka oli keskinkertainen) takia, vaan oikea-aikaisen aikalisän vuoksi. Ennen tuota KalPa painoi päälle hullun lailla ja maali roikkui ilmassa, mutta aikalisän jälkeen ote siirtyi vähitellen Jokereille.

Tätä voi kyllä kompata isosti. Hienoa pelinlukua Lämsältä ja oli mukava nähdä kuinka tunteella opettaja veti aikalisän aikana.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tätä voi kyllä kompata isosti. Hienoa pelinlukua Lämsältä ja oli mukava nähdä kuinka tunteella opettaja veti aikalisän aikana.

Plussaa myös siitä että sai myös aikalisällään rauhoitettua Jokereiden peliä ja Jokerit alkoi saamaan otteensa takaisin tuon aikalisän jälkeen. Kerrankin ei odotettu että kiekko on pari kertaa omissa ennen kuin reagoidaan vaan nyt oltiin hereillä ja puututtiin pelin kulkuun kun joukkueella oli vaikea hetki. Erittäin hyvää pelin lukemista Lämsältä.
 

Infinity

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, maajoukkue
Lämsän otteissa oli tänään sellaista tunteen paloa jota olen alkukaudesta kaivannut. Kuten yllä jo mainittiin tuli aikalisä otettua oikeaan paikkaan, selkeää protestia luokattomasta tuomarilinjasta ja muutenkin antoi näkyvämmin palautetta / ohjeistusta pelaajille kuten Lahdelle. Jotain siis tapahtui, se näkyi ja kuului. Pointsit tästä!
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tomek sittenkin Sportin päävalmentajaksi?

Linkki vie Ilta-Sanomiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös