Näitä listauksia eri joukkueiden ulkomaan pelaajista on osunut silmään yhä useammin, eikä Jokerien osiosta moista löytynyt joten kyhätäänpä ketju. Vastauksia voi pistää Top10-muodossa, tai muuten vaan listata onnistujia ja epäonnistujia vaikka ranskalaisinviivoin kunhan joku järjestys tulee. Kun vastauksia esimerkiksi juuri TOP10-muodossa tulee voidaan, voin tai joku voi, laskea vähän keskiarvoa niin saadaan näin fanien keskuudesta se todellinen ykkönen. Ihannetilanne ainakin itselle olisi, jos joku pistäisi listan (itse ei pätevyys riitä arvioimaan niin tarkasti) missä on pienet analyysit pelaajan urasta Jokerinutussa ja/tai mahdollisesti parhaita paloja videoklippien muodossa. Mielenkiintoista nähdä kuka saa eniten arvostusta!
En ole älyttömän pitkään koko SM-liigaa seurannut, joten oma listani voi olla vajavainen, mutta siitä huolimatta kyhään sen myöhemmin tänään kun töistä kotiudun. Lienee järkevää todeta ettei tämän pidä olla mikään absoluuttinen totuus, vaan nimetään ne herrat ketkä itseä ovat miellyttäneet. Nykyisetkin ulkomaanavut käyvät. Ei pitäisi syntyä riitaa kun säännöt ovat selvät.
Ja todetaan se vielä kerran, että listataan nyt kaikkien aikojen ulkomaalaisia pelaajia.
Toivottavasti tämä lisää vähän aktiivisuutta SM-liigakauden kynnyksellä, kesän lopulla, itse jokeripalstallekin!
Kiitos, anteeksi ja olkaa hyvä!
En ole älyttömän pitkään koko SM-liigaa seurannut, joten oma listani voi olla vajavainen, mutta siitä huolimatta kyhään sen myöhemmin tänään kun töistä kotiudun. Lienee järkevää todeta ettei tämän pidä olla mikään absoluuttinen totuus, vaan nimetään ne herrat ketkä itseä ovat miellyttäneet. Nykyisetkin ulkomaanavut käyvät. Ei pitäisi syntyä riitaa kun säännöt ovat selvät.
Ja todetaan se vielä kerran, että listataan nyt kaikkien aikojen ulkomaalaisia pelaajia.
Toivottavasti tämä lisää vähän aktiivisuutta SM-liigakauden kynnyksellä, kesän lopulla, itse jokeripalstallekin!
Kiitos, anteeksi ja olkaa hyvä!