On varmasti täysin totta, että tuo pelintaso on vahvasti subjektiivinen asia. Itse katsoin viime kaudella jokaisen Jokereiden pelin alusta loppuun. Edellisellä parilla kaudella en tähän pystynyt vaikka Jokerit olisi johdossa ollutkin, vaan muut hommat vei mielenkiinnon. Viime kaudella yritin liigaa katsoa, eikä siitä tullut kyllä yhtään mitään. En tiedä miten tämä CHL suhtautuu tasoltaan liigaan, mutta nyt kun olen sattunut niitä pelejä katselemaan, niin esimerkiksi Lukon tämänpäiväinen oli kyllä todellista läpsyttelyä. Viime kaudella Tapparassa pelannut Jormakka oli jo harjoitusotteluista sitä mieltä, että pelin vauhti on aivan käsittämätön liigaan verrattuna, ja vauhti tulee varmasti vain kiihtymään kun kausi saa lisää ikää.
KHL:stä saisi kuitenkin helpohkosti kasattua muutaman NHL tason joukkueen, Liigasta saisi parhaat haalimalla ehkä sen muutaman KHL tason joukkueen. Jo Jokereissa pelaa toista kentällistä NHL tasoisia pelaajia, joilla se NHL ura on katkennut syystä tai toisesta.
Mulle hyvä pelintaso tarkoittaa ensiarvoisesti pelin viihdyttävyyttä, ja siinä KHL on hurjasti liigaa edellä. Sanotaan nyt vielä se, että urheilullisella tasolla jopa nämä heikoimmat kaverit on ihan liigan huippujen tasolla. Nähdäkseni tämä on yksi niistä syistä, miksi moni liigassa loistanut taituri on flopannut KHL:ssä.
KHL:stä saisi kuitenkin helpohkosti kasattua muutaman NHL tason joukkueen, Liigasta saisi parhaat haalimalla ehkä sen muutaman KHL tason joukkueen. Jo Jokereissa pelaa toista kentällistä NHL tasoisia pelaajia, joilla se NHL ura on katkennut syystä tai toisesta.
Mulle hyvä pelintaso tarkoittaa ensiarvoisesti pelin viihdyttävyyttä, ja siinä KHL on hurjasti liigaa edellä. Sanotaan nyt vielä se, että urheilullisella tasolla jopa nämä heikoimmat kaverit on ihan liigan huippujen tasolla. Nähdäkseni tämä on yksi niistä syistä, miksi moni liigassa loistanut taituri on flopannut KHL:ssä.