Jokerien mediaketju

  • 2 135 783
  • 8 710

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Melko Huono klikkaa toi teaseri auki ja tuu säkin halliin 25.8. Saman auringon alla tässä eletään eikä me loppujen lopuksi niin erilaisia olla. Älä vihoittele vaan tuu messiin!
Tulihan tuo katottua kun ei kestänyt kun reilun minuutin. Jos olis ollu jonkun muun jengin mainos voisin melkein tyylikkääksi kehaista. Nyt en pysty.
Kiitos kutsusta, mutta ei kiitos.
En minä teille vihoittele. Keskitytään kaikki niihin asioihin jotka kiinnostavat. Te seuraatte pääasiassa KHL:ää ja minä Liigaa. Näin menee ihan mukavasti niin antaa mennä.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Viitaten viimeaikaiseen viestihistoriaasi, onko Jokerit palkannu sut KHL-hopottajaksi?

Neuvotteluja toki käytiin, mutta koska mulla on tili Danske Bankissa ja sitten on nämä pakotteet, niin lopulliseen sopimukseen emme päässeet. Että ihan freelancerina ja asialle omistautuneena tässä mennään. Mutta vaihtaisit sinäkin jo ton "Jokerit Suomen sarjoissa" rohkeasti muotoon "Jokerit". Ja tuu halliin sieltä!
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Tulihan tuo katottua kun ei kestänyt kun reilun minuutin. Jos olis ollu jonkun muun jengin mainos voisin melkein tyylikkääksi kehaista. Nyt en pysty.
Kiitos kutsusta, mutta ei kiitos.
En minä teille vihoittele. Keskitytään kaikki niihin asioihin jotka kiinnostavat. Te seuraatte pääasiassa KHL:ää ja minä Liigaa. Näin menee ihan mukavasti niin antaa mennä.

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Täytyy todeta, että sullahan alkaa ote lipsumaan kun katoit Jokereiden teaserin. Miten sitä laulussakin sanotaan "annoin pikkusormen ja se vei koko käden...." Laita sitten YV:llä viestiä kun haluat lipun.....
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Neuvotteluja toki käytiin, mutta koska mulla on tili Danske Bankissa ja sitten on nämä pakotteet, niin lopulliseen sopimukseen emme päässeet. Että ihan freelancerina ja asialle omistautuneena tässä mennään. Mutta vaihtaisit sinäkin jo ton "Jokerit Suomen sarjoissa" rohkeasti muotoon "Jokerit". Ja tuu halliin sieltä!

Pahoittelen, mutta ei ole mun juttu. En uusinut kausaria, ensimmäisen kerran kymmeneen vuoteen. KHL-Jokerit on mulle kuin Suomen maajoukkue. Toivon toki menestystä, mutta voitot tai tappiot eivät tunnu miltään. Matsejakin katson vain viihteenä.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli kyllä upea teaser!

Selvä jatkumo viime kauden setistä vaikkei "instagram Karalahti" enää esittele runkoaan :-)

Way to go, Brothas!
 

Helsing#65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oilers, sympatiat myös Senators & Hurricanes
Emmä nyt edes sanois, että markkinointi oli jotenkin huonolla tasolla viimeisillä liigakausilla sen jälkeen kun Keklu otti hommat haltuunsa. Minä, Me, Jokerit oli ainakin helvetin tyylikäs kampanja ja oikeastaan KHL-versio I am, We are on mulle se huonompi versio. Muutenkin tuo englannin käyttäminen markkinoinnissa on suht kökköä, kun puhutaan suomalaisesta ja helsinkiläisestä lätkäseurasta, joka toki pelaa kansainvälistä liigaa, mutta silti. Eikö siinä just pitäis enemmän hehkuttaa sitä suomalaisuutta?

Toki tämäkin asia on puitu täälläkin moneen kertaan, ja ymmärrän kyllä tietyllä tavalla syyn tuolle nykyiselle markkinoinnille, mutta kyllä se silti vähän ärsyttää.
 

Memotuss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
Kun nyt muutenkin hehkutetaan monikulttuurisuutta tms. niin kyllähän siihen järkeen käy että mainostetaan myöskin englanniksi. Varsinkin kun pelaillaan kansainvälisessä liigassa.
Kyllähän noista Jokerien spoteista näkee että rahaa on markkinoinnissa kiinni reilusti enemmän kuin liigataipaleella oli. Twitterissä joku twiittailikin että maanantaina puskee eetteriin 2,5min pätkä mitä ois työstetty 6kk. Odotellaan!
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Kertokaa nyt joku mikä tossa totaalisen naurettavassa teaserissa on muka niin hienoa? Ei kun siinähän puhutaan oikein jenkkityylillä ENGLANTIA! Kyllä nyt jää muut jengit tässä maassa kauas taakse, kun ei enää jouduta toimimaan junttimaisella suomen kielellä. No vakavasti puhuen ei vaan mene kaaliin se, että mikä ihmisiin vetoaa tuossa naurettavassa ja päälleliimatun muovisessa jenkkihypetyksessä. Vaikka onhan se toki nykyään muotia täällä Suomessa, kun nuoret harrastavat ties mitä kainalopalloa ja muotilaji koripallossa on kaikenmaailman Bisons, Seagulls jne...

Kaikesta huolimatta varmaan tulee halliin taas eksyttyä muutamaan kertaan viime kauden tapaan vaikka kausari jäi toisena kautena putkeen hankkimatta. Matsifiilistä vaan ei ainakaan nosta tämä Jokerien ''we are powerplay''-sloganeilla ja lasten leluviuhkoilla höystetty ottelutapahtuma, jossa facepalmia saa käyttää varsin tiuhaan tahtiin pelin ollessa katkolla.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Kertokaa nyt joku mikä tossa totaalisen naurettavassa teaserissa on muka niin hienoa? Ei kun siinähän puhutaan oikein jenkkityylillä ENGLANTIA! Kyllä nyt jää muut jengit tässä maassa kauas taakse, kun ei enää jouduta toimimaan junttimaisella suomen kielellä. No vakavasti puhuen ei vaan mene kaaliin se, että mikä ihmisiin vetoaa tuossa naurettavassa ja päälleliimatun muovisessa jenkkihypetyksessä. Vaikka onhan se toki nykyään muotia täällä Suomessa, kun nuoret harrastavat ties mitä kainalopalloa ja muotilaji koripallossa on kaikenmaailman Bisons, Seagulls jne...

Kaikesta huolimatta varmaan tulee halliin taas eksyttyä muutamaan kertaan viime kauden tapaan vaikka kausari jäi toisena kautena putkeen hankkimatta. Matsifiilistä vaan ei ainakaan nosta tämä Jokerien ''we are powerplay''-sloganeilla ja lasten leluviuhkoilla höystetty ottelutapahtuma, jossa facepalmia saa käyttää varsin tiuhaan tahtiin pelin ollessa katkolla.
Ei, en aio kertoa sinulle mikä siinä on hienoa. Vaikka meidän muiden mielipiteet ovatkin vääriä ja sinun oikeita, niin en silti koe olevani sinulle siitä selitystä velkaa.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Täytyy todeta, että sullahan alkaa ote lipsumaan kun katoit Jokereiden teaserin. Miten sitä laulussakin sanotaan "annoin pikkusormen ja se vei koko käden...." Laita sitten YV:llä viestiä kun haluat lipun.....
Minä oon noita pikkusormia antanut niin monesti milloin minnekkin olkapäitä myöden että ei mikään eikä kukaan vie enään mitään. Lipsuu joo hieman. On niin välinpitämätön olo teitä ja KHL:ää kohtaan että ei tuo tehnyt edes pahaa. Lukasin tuossa jopa tekstarilta yhden uutisen jossa kerrottiin Jokereiden ja Bluesin voitoista. Oottele vaikka aina eka erä siinä hallin ulkopuolella jos en ihan alkuun kerkiä. Mä kilautan sitten siitä asemalta tuntomerkit kun oon nousemassa junasta...
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Minä oon noita pikkusormia antanut niin monesti milloin minnekkin olkapäitä myöden että ei mikään eikä kukaan vie enään mitään. Lipsuu joo hieman. On niin välinpitämätön olo teitä ja KHL:ää kohtaan että ei tuo tehnyt edes pahaa. Lukasin tuossa jopa tekstarilta yhden uutisen jossa kerrottiin Jokereiden ja Bluesin voitoista. Oottele vaikka aina eka erä siinä hallin ulkopuolella jos en ihan alkuun kerkiä. Mä kilautan sitten siitä asemalta tuntomerkit kun oon nousemassa junasta...

Olipa mukava lukea tekstisi jossa hieman kaartaen myönsit että olet tilannut Jokerit mobiilipalvelun puhelimeesi ("Lukasin tosta jopa tekstarilta yhden uutisen jossa kerrottiin Jokereiden....."). Mutta joo mä odottelen siinä Hartwallin edessä ni ringaa sitten.....
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipa mukava lukea tekstisi jossa hieman kaartaen myönsit että olet tilannut Jokerit mobiilipalvelun puhelimeesi ("Lukasin tosta jopa tekstarilta yhden uutisen jossa kerrottiin Jokereiden....."). Mutta joo mä odottelen siinä Hartwallin edessä ni ringaa sitten.....
Juu ei. MTV3 tekstikanava oli kyseessä. Upeaa CHL-mainosta katselin telkkarista, niin innostuin lukemaan tekstikanavalta jokaisen jääkiekko-uutisen.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä, Me, Jokerit oli ainakin helvetin tyylikäs kampanja ja oikeastaan KHL-versio I am, We are on mulle se huonompi versio.
Juuri näin. Suomeksi tuo oli täysosuma idea ja sen kääntäminen englanniksi ontuu. Minusta pitäisi löytää amerikaksi yhtä hyvä idea ja sitten ajaa kaksilla raiteilla, Minä Me kotimaisella ja ulkomaan eläville joku parempi kuin tämä nykyinen. Yhteisöllisyys pitäisi olla liimaavana tekijänä.
Muutenkin tuo englannin käyttäminen markkinoinnissa on suht kökköä, kun puhutaan suomalaisesta ja helsinkiläisestä lätkäseurasta, joka toki pelaa kansainvälistä liigaa, mutta silti. Eikö siinä just pitäis enemmän hehkuttaa sitä suomalaisuutta?
Minua ei oikeastaan kieli häiritse. Englanti alkaa olla se toinen kotimainen, kiitos TV:n ja netin. Minua häiritsee, että se, että englannin kanssa mennään liian matalalta yli.

Olen melko varma, että @Melko Huono on kaapissa oleva narri, niin paljon hän aikaansa tuhlaa meidän puolella. :D
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen melko varma, että @Melko Huono on kaapissa oleva narri, niin paljon hän aikaansa tuhlaa meidän puolella. :D
Kyllähän mä jonkinlainen narri saatan olla, mutta se taas ei liity kiekkoon mitenkään. Pitäähän se vastailla kun mua näihin ketjuihin merkkaillaan. Ette taida muuten saada tänne minkäänlaista keskustelua mistään aiheesta aikaiseksi. Saattaa siis olla aika hiljanen viikonloppu teillä täällä, koska minä en palstalla nyt pariin päivään taas (useimpien mielestä onneksi) käy. Vastailen sitten taas alkuviikosta kun joillain on ollut taas ikävä. Rentouttavat viikonloput teillekkin.
 

Snagari

Jäsen
Nyt kun Rantanen ja Nyholm ovat saanet puhdistettua isoimmat hiekat pimpistään Jokereita koskien, on paikalle ratsastanut koko kansan rakastama jääkiekkotietäjä, Suomen Bob McKenzie, Juha Hiitelä punaisissa housuissaan. Kovasti tuntuu hiertävän nyt kun Juha laitettiin takaisin hiekkalaatikolle nimeltä Liiga sieltä änhooällästä jossa vancuuverissa Juha toimi neljä vuotta totuuden torvena NHL:stä karjalalippiksille. Sinä aikana Suomen kiekkokartalle on tullut KHL, jossa Jokerit kerää mielipiteitä laidasta laitaan ja vähemmäen yllättäen Juhalta valuu itkua näppäimistölle niin että heikompaa hirvittää.
 

Durable

Jäsen
Nyt kun Rantanen ja Nyholm ovat saanet puhdistettua isoimmat hiekat pimpistään Jokereita koskien, on paikalle ratsastanut koko kansan rakastama jääkiekkotietäjä, Suomen Bob McKenzie, Juha Hiitelä punaisissa housuissaan. Kovasti tuntuu hiertävän nyt kun Juha laitettiin takaisin hiekkalaatikolle nimeltä Liiga sieltä änhooällästä jossa vancuuverissa Juha toimi neljä vuotta totuuden torvena NHL:stä karjalalippiksille. Sinä aikana Suomen kiekkokartalle on tullut KHL, jossa Jokerit kerää mielipiteitä laidasta laitaan ja vähemmäen yllättäen Juhalta valuu itkua näppäimistölle niin että heikompaa hirvittää.
On kyllä ihme itkua. Ja kehtaa kutsua itseään vielä toimittajaksi.
 

Memotuss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
Nyt kun Rantanen ja Nyholm ovat saanet puhdistettua isoimmat hiekat pimpistään Jokereita koskien, on paikalle ratsastanut koko kansan rakastama jääkiekkotietäjä, Suomen Bob McKenzie, Juha Hiitelä punaisissa housuissaan. Kovasti tuntuu hiertävän nyt kun Juha laitettiin takaisin hiekkalaatikolle nimeltä Liiga sieltä änhooällästä jossa vancuuverissa Juha toimi neljä vuotta totuuden torvena NHL:stä karjalalippiksille. Sinä aikana Suomen kiekkokartalle on tullut KHL, jossa Jokerit kerää mielipiteitä laidasta laitaan ja vähemmäen yllättäen Juhalta valuu itkua näppäimistölle niin että heikompaa hirvittää.
Siinä on kyllä käsittämätön pelle. Olevinaan Kanadalainen, näyttää kylläkin perus jenkiltä.. Selvästi jostain helvetin katkera, liekö jäänny pienenä ulos Jokerien junnuista? Vai onkohan joku Jokerien pelaaja kiusannut sitä pienenä koulussa? Ei uskoisi että tollasia "toimittajia" on olemassa jotka selvästi ovat jotain vastaan. Johan luulisi toimittajan eettiset asiat tulevan vastaan tollaista paskaa kirjoittaessa? Vai saako ne vetää hatusta mitä haluaa ja kirjotella jotain vastaan miten huvittaa?
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Mistä täällä puhutaan? Onko Hiitelä nyt vastikään kirjoittanut jonku Jokereita koskevan jutun?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mistä täällä puhutaan? Onko Hiitelä nyt vastikään kirjoittanut jonku Jokereita koskevan jutun?
Jos haluat ärsyyntyä miedosti, niin googleta Juha Hiitelä twitter. Siellä se itkee jotain Pietarin Jokereista. Ihme dorka. Noista jutuista katosi terä joskus viime talvella viimeistään.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hiitelä keskittyy politiikkaan, mutta on toi väsynyttä. Hän potkii vuoden kuolleena ollutta vainajaa...sen verran hän myöhästyy tästä aiheesta.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Hiitelä keskittyy politiikkaan, mutta on toi väsynyttä. Hän potkii vuoden kuolleena ollutta vainajaa...sen verran hän myöhästyy tästä aiheesta.
Kyllä hiitelää voi kutsua, kaikki tunnusmerkit omaava, jälkeenjääneeksi. Mahtaakohan osata edes puhua suomea ulkomaanreissun jälkeen? Andy -kopio?
Olisi ehkä kannatanut lukea kevään 2014 lehtiä. Mitäköhän seuraavaksi? Palme ammuttu?
 

Gooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hiitelähän aikoinaan tuotti myös melko laadukasta settiä Jokerifanit.netin keskustelupalstalla. Löytynee sieltä edelleen. Minkäs mies itselleen mahtaa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
HS:n välissä tänään Jokerien kausijulkaisu. Taitto ja ulkoasu muutenkin oli mun makuun liian vanhanaikainen, mutta oli kuitenkin selkeä. Jutut kevyttä pikkutietoa vailla sen suurempaa syvällisyyttä, mutta ei kai siihen ole tällaisessa mediassa tarvettakaan. Parasta antia otteluohjelma, mutta varmaan monia kiinnostaa myös mm. KHL:n pelaajien TOP-10. Valinnoista pitkälti samaa mieltä, mutta oisin kyllä useamman nimen vaihtanut. Puutteistaan huolimatta iso plussa Jokereille julkaisusta ja sen laajasta jakelusta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös