Jokerien mediaketju

• 2 417 031
  • 10 165

Koppipelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Olihan tää nyt fiasko. Ei niinkään nakkimuussi, ne varmaan tekee mitä niiden käsketään tehdä, tällä kertaa pyydettiin tiisata rekrytointien sijasta uutta yhteistyökumppania. Ei siinä, rahat pois mistä rahat pois saadaan ja varmaan hieno juttu Jokereille taloudellisesti.

Vai onko? Mihin miinaan Jokerit tällä astui, jos Itäkeskuksen tasoinen vuoden sponsori saa tällaisen kohtelun? Onko Jokerit jatkossa enemmänkin vaan mainoskanava? Minkä hypen tällaiset laadukkaat tuottarit jatkossa saa, jos se ramin remontti vaatii jatkossa samaa? Kuka näistä enää jaksaa kiinnostua?

Täällä jälkiviisaana juhlitaan että "hyvä oli, tärkeä kumppani ja rahaa tarvitaan. Oli hauskat päivät palstalla ja niin päin pois. Oma vika jos odotit jotain urheilullisesti merkittävää uutista. Ääliö, mäpä olin fiksumpi! Muka Juolevi, Klingberg tai Hartwall Areena, miinaan astuttiin, haha. Pilkettä silmäkulmaan, huikean hypen loi n&m."

Loivat kyllä, täysin vahingossa.

Absurdia lukea täältä posiviestejä tällaisen kusetuksen jälkeen. Seuran sisältä joudutaan tulemaan rauhoittelemaan keskustelua, kun Nakit&Muusi on nimenomaan rakentanut koko viestintäbrändinsä näiden tiisausten (vittu että vihaan tota sanaa) varaan ja kun täällä odotetaan jotain oikeasti merkittävää, alta paljastuukin jumalauta ostoskeskus.

.....

Edit: 1,5h päästä Otto löytää eksyneen John Klingbergin Itiksestä ja Koppipelaaja poistuu palstalta. 200€ rikkaampana.

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toisaalta sai tämä kuitenkin nyt pidemmäksi aikaa hyvää pöhinää palstalle, johon liki kaikki osallistuivat ja jota tässä ei ihan liiemmäksi vuosikausiin ole ollut. Luo yhteisöllisyyttä. Se lienee kuitenkin se positiivisin täky tässä. Ei muuta kuin uutta tuuttiin.

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
"Vuoden mittainen kumppanuus näkyy Itiksessä ja Jokereiden peleissä koko vuoden 2025 ajan."

Mielenkiintoista, että kyseessä ilmeisesti vain vuoden 2025 kumppanuus. Toki mikään ei varmaankaan estä jatkamasta tätä, mutta hassua jos kumppanuus katkeaa kesken ensi kauden.
Sinänsä ihan hieno juttu ja tärkeä sopimus omalla tavallaan, mutta tätä kanssa ihmettelen vähän, kun on uutisoitu että katkeaisi mahdollisesti vuoden lopussa. Tai ehkä tässä sopparissa on liigaoptio :)

Ainakin aiemmin pyrittiin tekemään pidempiä sponsorisopimuksia varsinkin tärkeimpien (ja rahakkaimpien) kohdalla. Mutta toki ajat ovat muuttuneet enkä ole sinänsä siis mitenkään tätä yhteistyötä vastaan, hienoa että saadaan lisää tuloja tätä kautta.

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Onko ITIS nyt punakeltainen väritykseltään? Näkyykö Narrilogoa joka puolella? Onko matseista mainostusta useammalla kielellä?

Hienoa, että on Itis lähtenyt sponssaamaan ja oikein tehtynä tästä voisi olla isoa etua myös fanipohjan luontiin. Otto hahmona voisi hengailla Itiksessä tapaamassa lapsia ja jollain kivalla tavalla palkita muutamia lippuja kotipeleihin.

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | The Neule

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Kaikille kenkää! MTV kertoo, että ei olisi tulossa Jokereihin.

Ellei sitten ole kaikkien aikojen vedätys?
Turha huolehtia!

N&M on ollut yhteydessä TSN:n toimittajaan ja pyytänyt kirjoittamaan tuon twiitin. Nakkitehtaalla kun alettiin jo olemaan vähän hikikarpalot otsalla, että fanit nuuskivat liian lähellä totuutta, niin piti tähän väliin pistää tällainen erittäin läpinäkyvä harhautusyritys. Eipä mennyt läpi, nakit!

Kertokaa nyt vaan, että milloin se Klingbergin soppari julkaistaan, kiitos!

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | The Neule
Turha huolehtia!

N&M on ollut yhteydessä TSN:n toimittajaan ja pyytänyt kirjoittamaan tuon twiitin. Nakkitehtaalla kun alettiin jo olemaan vähän hikikarpalot otsalla, että fanit nuuskivat liian lähellä totuutta, niin piti tähän väliin pistää tällainen erittäin läpinäkyvä harhautusyritys. Eipä mennyt läpi, nakit!

Kertokaa nyt vaan, että milloin se Klingbergin soppari julkaistaan, kiitos!

Niin ja tarkemmin miettiessä, "MTV":ssä ja TSN:ssä on kolme kirjainta, joten tämähän on taas selvä homma.

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist

"Haluun joka päivä tuntea
tunteita
suuria"

Hyvä jakso, kyllä näitä paikalliskamppailuita vaan odottaa.

Siis faktahan on se, että mikään ei sytyttänyt niin paljon kuin täyteen ahdettu Jaffala ja paikallismatsi julleja vastaan. Se meteli, se tunne, jonka aisti jo ennen matsin alkua Jaffalaan kävellessä. Mä olen sitä fiilistä kaivannut vuosikymmenen. Saa toimittaa ja pistää todellisuudeksi ensi kaudelle.

hoedown

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis faktahan on se, että mikään ei sytyttänyt niin paljon kuin täyteen ahdettu Jaffala ja paikallismatsi julleja vastaan. Se meteli, se tunne, jonka aisti jo ennen matsin alkua Jaffalaan kävellessä. Mä olen sitä fiilistä kaivannut vuosikymmenen. Saa toimittaa ja pistää todellisuudeksi ensi kaudelle.
Sama, paitsi kun itse olin aktiivimpi ysärillä, menee omani näin :D

Siis faktahan on se, että mikään ei sytyttänyt niin paljon kuin täyteen ahdettu Nordis ja paikallismatsi julleja vastaan. Se meteli, se tunne, jonka aisti jo ennen matsin alkua Nordikselle kävellessä. Mä olen sitä fiilistä kaivannut kolme vuosikymmentä. Saa toimittaa ja pistää todellisuudeksi ensi kaudelle.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings

"Haluun joka päivä tuntea
tunteita
suuria"

Hyvä jakso, kyllä näitä paikalliskamppailuita vaan odottaa.

Aika isosti Liiga kirjoittaa historiaa uudestaan, etenkin puhuttaessa syyskuun ensimmäisen tapahtumista ja Semirin ja villen tilanteesta.

"Vintin pimenemiset" nähtiin sieltä naapurin leiristä ihan ekana. Matsin sikailu alkoivat, kun Melart hyökkäsi silmittömästi Ruudun kimppuun.

Käskytyksestäkin annettiin muistaakseni isommat kakut ifk:n valmennukselle. Ja Juuso Salmi, joka hyökkäsi Filppulan ja tätä puolustamaan tulleen Moseksen kimppuun otti myös aika pitkän kakun. Ja tässä demonisoidaan nyt Semiriä. Vittu mitä paskaa. Propagandaa. Mutta aina kun ifk on ottavana osapuolena, niin uhriutuminen siellä kyllä osataan.

"Peltonen menetti hetkeksi tajuntansa". Paskat menettänyt. Semir itse totesi, että nähtyään osana rikosoikeudellista prosessia villen lekurista saamat spettarit, niin kaikki synnin tuska ja omantunnontuskat karisivat heti pois.

kamalahden jutut ei vittuakaan kiinnosta, mutta tässä hyvä jakso jossa Semir kertoo oman näkemyksensä:

Ja jottei totuus unohtuisi, niin ifk sai tasan sen minkä tilasi:

Videolla: Melart hyökkäsi Ruudun kimppuun täysin tilanteen ulkopuolelta. ifk:n pelaajat tulevat järjestelmällisesti estämään ettei kukaan Jokerien pelaaja pääse hätiin. Ja tämä yksi vastenmielinen kaveri tulee siihen vielä huutelemaan ja lietsomaan tilannetta. Ja päälle sitten nämä kolmantena miehenä Väänäsen kimppuun hyökkäämiset ja juusosalmen tilanteet. Ja nää kehtaa syyttää Jokereita käskyttämisestä.

Hata ifk!

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy