Sama pistänyt silmään. Laatu ollut aivan timanttia koko uuden tulemisen ajan.Suomen suosituimman urheilubrändin uudelleenlanseeraus ja viestintäkumppanuus
Jokerien uuden media-viestintätoimiston Kornerin Case Study alkaneesta yhteistyöstä: Case Helsingin Jokerit: Suomen suosituimman urheilubrändin uudelleenlanseeraus ja viestintäkumppanuus
Ei mikään mammuttimainen selostus, mutta siitä paljastuu hyvin syitä miksi Jokerit näyttää markkinoinnissaan niin kovin hyvältä tällä hetkellä. Tältä digimarkkinoijalta isot pisteet kuluvan kauden ilmeestä ja tyylistä. Upea uusi alku myös tällä saralla ja tämän tason tekemistä katsoisi mieluusti vähän pidempäänkin.
Joskus harvoin tapahtuu ilmiö nimeltä "Match made in heaven". Nyt taidetaan todistaa sitä ilmiötä.
Toivottavasti Jokerit lukitsee tällaisen osaajan pitkällä sopparilla. On meinaa tosi meidännäköistä viestintää.
Nyt on semmonen viestintäporukka kasassa meillä, että kehtaa virnistellä naapurinkin suuntaan.
Me ollaan vuosikymmenet skabattu stadin ykkös markkinointitiimistä, vaikka kukaan ei sano sitä ääneen.
Tällä hetkellä vaaka on meidän suuntaan,ja hyvä niin!