Jokerien mediaketju

  • 2 249 814
  • 9 407

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voiko joku isosti negaillut myöntää, että oma reaktio meni yli viikko sitten, kun omassa päässä luodut odotukset eivät täyttyneetkään juuri sinä päivänä, kun ne olisi toivonut?

Oliko tuo alku niin hyvä kun olisi itse toivonut, niin ei tietenkään, mutta ihan uskomattoman kireällä täällä on kyllä monella hermot. Mitään malttia ei tunnu olevan, vaan kaiken pitää olla just tässä ja nyt tai se on ihan suoraan täyttä paskaa. On tullut pyöriteltyä välillä päätä kun täällä on ihan aidosti kerrottu miten koko kaudesta ei enää ole mitään fiiliksiä, kun instagramiin ei tullut päivästä 1. alkaen tarpeeksi sisältöä.

Itse traileriin, niin hyvältä näyttää! Tämä ja tuo luottokortti edustavat varmasti tuota uutta kulmaa mitä Saarni keväällä seuran tulevaisuudesta veisteli. Saa nähdä mitä muuta sieltä on vielä tulossa.
 

Ding

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
... Mitään malttia ei tunnu olevan, vaan kaiken pitää olla just tässä ja nyt tai se on ihan suoraan täyttä paskaa. On tullut pyöriteltyä välillä päätä kun täällä on ihan aidosti kerrottu miten koko kaudesta ei enää ole mitään fiiliksiä, kun instagramiin ei tullut päivästä 1. alkaen tarpeeksi sisältöä.
...
 

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voiko joku isosti negaillut myöntää, että oma reaktio meni yli viikko sitten, kun omassa päässä luodut odotukset eivät täyttyneetkään juuri sinä päivänä, kun ne olisi toivonut?

Oliko tuo alku niin hyvä kun olisi itse toivonut, niin ei tietenkään, mutta ihan uskomattoman kireällä täällä on kyllä monella hermot. Mitään malttia ei tunnu olevan, vaan kaiken pitää olla just tässä ja nyt tai se on ihan suoraan täyttä paskaa. On tullut pyöriteltyä välillä päätä kun täällä on ihan aidosti kerrottu miten koko kaudesta ei enää ole mitään fiiliksiä, kun instagramiin ei tullut päivästä 1. alkaen tarpeeksi sisältöä.

Itse traileriin, niin hyvältä näyttää! Tämä ja tuo luottokortti edustavat varmasti tuota uutta kulmaa mitä Saarni keväällä seuran tulevaisuudesta veisteli. Saa nähdä mitä muuta sieltä on vielä tulossa.
Amen! Tää on tää nykyajan kaikkimulleheti -meininki. Tähän väliin GN`R - Patience...
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ymmärsin, että tämä on Ilmala Entertainmentin aikaansannosta.
Varmaan silti jonkinlaisena Yhteisproggiksena koko "konsernin voimin", voisin kuvitella. Kaikki on osa yhtä isoa kokonaisuutta.

Itse trailerista tuli kyllä sellaiset kylmikset ja huikeen odottavainen fiilis, etten muista koska viimeksi. Teaser oli vielä vähän teaser, mutta nyt en malta odottaa.

30.8 tulispa jo.

Edit: yliviivattu spekulaatio, kun oli faktaakin tarjolla. Ping myös @Sämppäri alla. N&M:n vetäjä ei vissiin ole kerennyt lomailla kun on kesän ollut tässä + hoitanut rekryjä firmaan.

Miettikää kun tämmöstä tykitystä tulee läpi kauden (en tiedä julkaisusyklistä). Laadukkaalla kamalla sä voit myydä tän konspetin naapurin futisseuralle, pesäpalloon tai jollekin kovan liiketoiminnan firmalle.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvältä tosiaan vaikuttaa tuotos ja erityisposia siitä, että kyseessä YouTube-sarja, eikä lukita minkään mahdollisen maksumuurin taakse, jolloin on tavoitettavissa kaikille. Osa kuitenkin varmasti miettii syssymmällä taas noita kanavapakettien hintoja.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitäisikö vähän siis odottaa, ennen kun tuomitsee Nakit ja Muusit tuominneet henkilöt liian hätäisiksi tämän perusteella

Älä nyt jaksa yrittää leikkiä tyhmää. Jos noita eri ketjuja lukee ajalta 1.-4.8 on siellä tuomittu aika laajalla skaalalla ja moneen suuntaan, joskin kohde on aina välillä muuttunut, kun on tajuttu ettei alkuperäinen olekaan ihan oikea. En oikein itse ymmärrä mistä tämä pahamieli täällä kumpuaa, kun on kuitenkin aika yleinen mielipide, että viime kausi oli upea kaukalon ulkopuolella ja kaikilla on kova luotto uuteen porukkaan.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Älä nyt jaksa yrittää leikkiä tyhmää. Jos noita eri ketjuja lukee ajalta 1.-4.8 on siellä tuomittu aika laajalla skaalalla ja moneen suuntaan, joskin kohde on aina välillä muuttunut, kun on tajuttu ettei alkuperäinen olekaan ihan oikea.
Ilmala Entertainmentin luovana johtajana toimii Arttu Lindeman, joka on myös saanut osakseen "pientä" epäilyä kyvyistään ilman mitään konkreettista syytä. Joko tässä joutuu kehumaan Jokereiden viestintää, tai sitten Arttua. Pahimmassa tapauksessa molempia.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Eiköhän Jokerien mediatiimillä N&N mene ei vain päiviä ja viikkoja, vaan muutama kuukausi aikaa ajaa itsensä sisään työhön. Sen verran on kotisivujen mukaan tekijöitä, että tulostakin syntyy.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Jokerit pukeutuu vieraissa itänaapurin lippuun?

On olemassa muitakin maita, joilla valko-puna-sini -värit lipussa ;) Esim. Alankomaiden lipussa menee juuri tuossa järjestyksessä miten harkkakauden vieraspaidan hihoissa…

Itänaapurin paskavaltion lipun värijärjestystä tosta taas ei saa mitenkään.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Itänaapurin paskavaltion lipun värijärjestystä tosta taas ei saa mitenkään.
Ei saa, mutta paskaa ja negaa siitä kyllä näköjään silti saa, kuten tällä keisarilla on tapana.

@Palokan Keisari mä uskon että en ole ainut, joka tätä ajattelee, mutta mä sanon tän nyt "ääneen":

Mene itseesi ja mieti tarviiko sitä pahaa oloa purkaa (aina) tänne muiden riesaksi. Kaikesta löytyy vaan paskaa ja negaa, jopa tällaisesta asiasta, väkisin keksimällä. Eikö ole muuta annettavaa?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Ei saa, mutta paskaa ja negaa siitä kyllä näköjään silti saa, kuten tällä keisarilla on tapana.
Ihan asiallisesti kysyin, kun siltä tuo nyt valitettavasti näyttää? Edelleen, mikä tarve Jokereilla on kokoajan muuttaa asioita, mitkä eivät ole rikki? Viime kautiset peliasut oli helvetin hienot, mikseivät ne kelpaa? Vaikka onkin vasta harjoituspelit, niin silti.
 

Perandori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan asiallisesti kysyin, kun siltä tuo nyt valitettavasti näyttää? Edelleen, mikä tarve Jokereilla on kokoajan muuttaa asioita, mitkä eivät ole rikki? Viime kautiset peliasut oli helvetin hienot, mikseivät ne kelpaa? Vaikka onkin vasta harjoituspelit, niin silti.
Fanituotemyynnin takia varmastikin uudet pelipaidat.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Ihan asiallisesti kysyin, kun siltä tuo nyt valitettavasti näyttää?

Itse en ainakaan saa mitään mielleyhtymiä tuosta Venäjän lippuun...

Lisäksi muistaakseni aika usein on pelattu vähän erilaisilla paidoilla harjoituskausia... Voin olla toki tässä väärässä. Joka tapauksessa nää nyt on selkeästi väliaikaiset paidat ja varsinaiset paidat julkaistaan sitten huomenna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös