"Mitään muuta seuraa ei tueta samanlaisella intohimolla kuin Jokereita"
Pasi Kostiaisen Jokerit-podcastin uusin osa on justiinsa julkaistu. Tuosta kuuntelemaan:
Suomen suurin, Suomen kaunein, Eteläpääty, Helsingin Jokerit. Vaikka vielä kakkossarjatasolla pelaammekin ja hienoja perinteikkäitä urheiluseuroja rakkaassa Suomessa riittääkin, ei voi olla ajattelematta, etteikö juuri meillä olisi silti enemmän tai vähemmän poikkeuksellinen suhde rakkaaseen seuraamme. Ei oo ku Jokerit, v***u.
On tää jotain niin huikeeta. "Tää tuntuu taas oikeelta." Jokereita tulee ajateltua taas kerran päivittäin ja seuraavaa matsia odoteltua kuin lapsena joulua. Meidän huikea seura ja yhteisö tuo mun kiireiseen arkeen jotain isoa, mikä ei ole rahassa mitattavissa. Huomenna tokavikaa kertaa Keravan seisomakatsomoon huutamaan ääni käheäksi.
Tää Jokereiden paluu on ollut allekirjoittaneelle jotain "elämää suurempaa". Olen viimeisen päälle kesäihminen. Kun ulkona on lämmin ja aurinko paistaa, niin elämä hymyilee lähes automaattisesti, mutta talven synkimmät muutama kuukausi on ollut melkoista pakkopullaa, mutta nyt niihin on paras mahdollinen lääke: Helsingin Jokerit. Jokerimatsissa saa luvan kanssa heittäytyä kiekkohurmokseen ja ainakin mulla on ollut viimeiset puoli vuotta mottona, että jos haluan jengin antavan kaikkensa jäällä, niin itse annan kaikkeni katsomossa.
"Tää tuntuu taas oikeelta"... Tähän kiteytyy mun fiilikset hyvin pitkälti. Tää Jokereiden uusi tuleminen on jotain kertakaikkisen huikeata.
Minä, me, Jokerit.