Mahtava asia!
Jokerit pelaa Mestistä, ei Suomi-sarjaa. Mestiksessä ottelun tuotannon hoitaa CMore. Ei se ole mikään fanikameralähetys. Nehän jäi muutenkin historiaan kun Jääkiekkoliitto asensi ne automaattikamerat. Selostaja, ohjaaja ja kuvaajat tulevat CMoren kautta.Kun Keurulainen on mediavastaavaksi kiinnitetty, kuten toivoin niin onko tietoa, kuka olisi Jokereiden selostaja peleissä? Makkarapalkallahan ne Mestiksessä hoidetaan, mutta pienellä panostuksella olisi toiveissa Nuutti Vihtilä. Myös lähetyksiin kannattaa panostaa ja myydä mainoksia. Mallia voi katsoa vaikla Sotkamon Jymyn seuratuotanto peleistä Ruudun puolelta, missä on jokaiseen kotipeliin n puolen tunnin ennakkostudio pelaajahaastattelujen kera ja mainoksia riittävästi myyty.
Veikkaan, että CMore myös antaa seuralle mahdollisuuden tehdä muutakin kuin perinteisen fanikamera lähetyksen.
Mestiksessä on pidempi mainoskatko erän puolessa välissä niin siihen myyntiä yhteistyökumppaneille.
Mahtaako Mestis-seuroilla olla oikeuksia myydä itse omien otteluiden lähetyksiä, vai onko pakko tyytyä niihin almuihin, mitä Cmore sopimuksesta jää käteen? Cmorelle aikamoinen "jättipotti", kun Jokerit tulee mukaan ja sarjan kiinnostavuus kasvaa moninkertaisesti. CMoren sopimus taitaa kattaa enää syksyllö alkavan kauden.Jokerit pelaa Mestistä, ei Suomi-sarjaa. Mestiksessä ottelun tuotannon hoitaa CMore. Ei se ole mikään fanikameralähetys. Nehän jäi muutenkin historiaan kun Jääkiekkoliitto asensi ne automaattikamerat. Selostaja, ohjaaja ja kuvaajat tulevat CMoren kautta.
Ai jumalauta että tulee ylpeä olo! Kerrankin saa olla ylpeä oman seuransa edustajan puheista!Jokereiden toimitusjohtaja Niemi luottaa organisaationsa koviin lupauksiin – “Meidän onnistuminen mitataan sillä, miten kalvosulkeiset siirtyvät konkretiaan”
Jokereiden uusi toimitusjohtaja Antti-Jussi Niemi uskoo yhteisön ja yhdessä tekemisen voimaan. Niemen mukaan epäonnistuneen KHL-projektin erheistä on opittu ja tahrat on pesty, mutta onnistuminen punnitaan siinä, siirtyvätkö kauniit puheet konkreettisiksi teoiksi.www.jatkoaika.com
Upeaa lukea tällaisia haastatteluja Jokerien edustajilta.
"Jääkiekko ja jääkiekkoliitto ovat olleet esillä kevään aikana myös negatiivisessa valossa. Jokereiden tuleva toimitusjohtaja otti oma-aloitteisesti asiaan kantaa.
− Olen jääkiekkoihminen ja olen huolissani seurannut kevään lieveilmiöitä. Rasismikohu, joukkotappelut ja kiusaamistapaukset ovat vakavia asioita. Ymmärrän, jos vanhemmat miettivät, kannattaako tällaiseen ympäristöön enää viedä omia lapsia.
− Haluamme Jokereissa kitkeä nämä asiat kokonaan pois. Koko kierre pitää saada käännettyä siihen, että jääkiekko on mukavaa, se on kiva harrastus ja siellä on turvallista olla. Tämän täytyy näkyä jokeriperheen toiminnassa, Niemi paalutti näkemyksiään."
Priimaa pukkaa Jokereiden someen! Itse olin yksi niistä joka äänekkäimmin valitin radiohiljaisuudesta, ja toki seison sanojeni takana edelleen, edes jotain tiedonmurusia olisi voinut omissa someissa ilmoittaa etukäteen, mutta nyt kun somet on kunnolla taas käytössä niin ei voi kuin olla tyytyväinen sisältöön! En tiedä onko vastuussa yksin Iiro Keurulainen, mutta joka tapauksessa Iirolle voisi antaa elinikäisen työpaikan Jokereihin.Helvetin hyviä nämä pelaajat tutuksi osiot ja näitä varmaan tulee jokaisesta. Iso käsi taas mediajampoille.
Pelaajat tutuksi: Severi Auvinen — JOKERIT
Jokereiden luistelukoulusta jääkiekkoilun aloittanut maalivahti Severi Auvinen torjui viime kaudella Imatran Ketterän Mestiksen hopealle. Nyt hän palaa lapsuusvuosiensa suosikkiseuraan ja haluaa kirkastaa kakkossijan kultamitaliksi. Auviselle, 22, viime kausi oli läpimurtovuosi, kun hän otti Ketterwww.jokerit.fi
Mahtaako Mestis-seuroilla olla oikeuksia myydä itse omien otteluiden lähetyksiä, vai onko pakko tyytyä niihin almuihin, mitä Cmore sopimuksesta jää käteen? Cmorelle aikamoinen "jättipotti", kun Jokerit tulee mukaan ja sarjan kiinnostavuus kasvaa moninkertaisesti. CMoren sopimus taitaa kattaa enää syksyllö alkavan kauden.
Ymmärrän että eivät halua oman tiedotustilaisuutensa yhteydessä liikaa puhua Jokereista ja on huvittavaa, että siitä kuitenkin kysytään. Salmelaisen ja Pellen vastaukset vaan ovat melkoisen kiusallista kiemurtelua, kiertelyä ja kaartelua. Toisenlaisella lausunnolla ei oma eksistentialistinen tuska (?) ehkä niin paistaisi läpi. Varsinkin, kun ifk:lla ei ole jääkiekkoilullisesti hävettävää. Toki brändi tai "brändi" on tainnut historiallisesti olla menestystä tärkeämpää "dinoille" ja mulle johdolle ja se vaikuttaa ulkopuolisen silmin olevan tuuliajolla.
Voin vahvistaa tämän. IFK:n lisäksi ainakin HPK:n, TPS:n ja Kärppien toimistolla toivotaan samaa.Tämän voi ottaa tietona: HIFK:n johdossa toivotaan Jokereita Liigaan, mutta asiaa ei voida lähihistoriallisista syistä sanoa suoraan. Tai oikeastaan lainkaan. Taustalla on tapahtumat alkaen Hartwall-Areenasta ja HIFK:n kokemasta Harkimon petollisuudesta päätyen vihanpitoon, Peltosen murjomiseen ja Jokerien lähtöön itäliigaan.
Ja sitten uusi Jokerit vailla entistä taustaa. Nyt hoidetaan oma ruutu ja 3-5 vuoden sisällä saadaan pelata paikallisia HIFK:ta vastaan. Toivottavasti Liigassa.
Riippuu millaisen sopimuksen liitto on tehnyt. Aiempi sopimus Sanoman kanssa oli arvoltaan huimat 0 euroa jotain "näkyvyyttä" vastaan, joten yhtä paskalla diilillä kannattaisi jotain oikeuksia pitää itselläänkin. Cmore-sopparista ei taida euromääräisiä tietoja olla tihkunut?En usko, että on oikeuksia muuhun kuin pieniin some-pätkiin yms itse kuvattuihin juttuihin. Tai olisi ainakin Cmorelta aika amatöörin kämmi oikeuksien hankinnan yhteydessä jättää tollainen mahdollisuus auki.
...Saarnin kamerakännykkä laulaa, vai miten se meni?On kyllä rrrrautaista duunia Keurulaiselta ja Taipaleelta. Someen tulee kuvaa ja videota solkenaan.