Jokerien fanitoiminta ja -matkat kaudella 2016–2017

  • 32 207
  • 142

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Pietariin pääsee Event Travelin kautta alta parin sadan per naama. Mukana siis botski + peli + botski. Pari yötä, ei tarvetta viisumille.
Jep, meillä oli botski+juoma+kuljetukset+matsi+limusiini+liikaa viinaa+hotelli. Siitä tuli skidisti lisämaksua. Edit. Ja oli siis Aikamatkojen reissu, johon kuului sattumoisin vielä aika perhanan hyvä opastus mukaan...

Satutko tietämään onko mahdollista räätälöidä tuota Jokereiden pakettia niin että käyttäisi vain toisen matkan ja olisi omatoimisesti yhden ylimääräisen yön? Joskus olen nähnyt tuollaisia "pick and choose"-paketteja, joissa voi ik. klikata kummatkin matkat erikseen sekä tapahtuman ja hotellin erikseen...
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Satutko tietämään onko mahdollista räätälöidä tuota Jokereiden pakettia niin että käyttäisi vain toisen matkan ja olisi omatoimisesti yhden ylimääräisen yön? Joskus olen nähnyt tuollaisia "pick and choose"-paketteja, joissa voi ik. klikata kummatkin matkat erikseen sekä tapahtuman ja hotellin erikseen...

Tarkkaa tietoa ei ole, mutta oletan että mahodollisimman yksinkertaisella setillä mennään, eli "pick and choose"-paketteja ei olisi tarjolla. Mitä monimutkaisempi setti, sen kalliimpi. Näin hintakin pysyy siis siedettävänä, toivottavasti.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tarkkaa tietoa ei ole, mutta oletan että mahodollisimman yksinkertaisella setillä mennään, eli "pick and choose"-paketteja ei olisi tarjolla. Mitä monimutkaisempi setti, sen kalliimpi. Näin hintakin pysyy siis siedettävänä, toivottavasti.
Ok, eipä siinä. Matkaan varmastikin lähdetään ihan jo Riikan itsensäkin vuoksi. Paljon parempi kaupunki kuin Pietari.
 

Gooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
KHL-aikakauden toinen vierasreissu kohdallani edessä, sillä varasin juuri matkat ja hotellin Riikaan marraskuussa. Viime kaudella tuli käytyä Pietarissa St Peter Linen järjestämällä laivamatkalla.

Tällä kertaa päädyin varaamaan laivamatkat autopaikalla ja kolme yötä Riikan Radisson Blu Elizabete -hotellissa. Hintaa kahdelle hengelle tuli hieman yli 400€. Lisäksi kuluina tulee tietenkin polttoaineet ja mahdollisesti pysäköinti Riikassa. Nyt vaan odottelemaan, että saavat liput myyntiin.
 

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Missäs kuppilassa tms pk-seudun Jokerifanit käy väijymässä vieraspelejä? Ajattelin itse liikahtaa huomenna kaupungille tiirailemaan peliä tuopposen ääreen, ja mukavinta se olisi paikassa, jossa on muitakin kiinnostuneita ja ääntäpitäviä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Käsittääkseni O'Learysilla on jatkossa jokin diili Jokerien kanssa. Ainakin kausiliitteessä tms. oli aiheesta mainintaa.
 

Bremberg#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay
Onko kellään antaa mitään osviittaa siitä, paljon lippuja tuonne Riikan-reissuun on myyty? Muutama kaveri empii tuota yliopistokurssien takia (kun ei ole ohjelma vielä selvillä) niin lähinnä mietin, kuinka paljon tässä on aikaa vielä pööpöillä. Tuonne on nimittäin päästävä!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Muutama kaveri empii tuota yliopistokurssien takia (kun ei ole ohjelma vielä selvillä) niin lähinnä mietin, kuinka paljon tässä on aikaa vielä pööpöillä. Tuonne on nimittäin päästävä!
Sano frendeillesi, että viikonloppuna ei jumalauta opiskella. Tai en ainakaan ole ikinä itse todistanut viikonloppuisin olevia kursseja ja jos perjantain lähtöä mietitte niin aina voi vähän skipata jos joku nihilistiproffa on päättänyt laittaa luentonsa perjantaille.
 

Bremberg#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay
Sano frendeillesi, että viikonloppuna ei jumalauta opiskella. Tai en ainakaan ole ikinä itse todistanut viikonloppuisin olevia kursseja ja jos perjantain lähtöä mietitte niin aina voi vähän skipata jos joku nihilistiproffa on päättänyt laittaa luentonsa perjantaille.

Jeps, kandeja puuhaavat. Mielestäni järjestely kysymys..Varsinkin, kun varmaan vain la-su reissu tiedossa :D
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Mietiskelin, että järjestelisi omatoimista matkaa Riikaan vähän pidemmällä viikonlopulla ja onkohan mitään mahdollisuuksia saada samaan katsomoon lippua?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mietiskelin, että järjestelisi omatoimista matkaa Riikaan vähän pidemmällä viikonlopulla ja onkohan mitään mahdollisuuksia saada samaan katsomoon lippua?
Ilmeisesti jos niitä jää. Jokerithan ilmoitti katsomot, joihin heidän kauttaan saa lipun. Mutta voithan lähestyä toimistoa ja kysellä mahdollisuudesta ostaa Jokereiden kautta pelkkä lippu.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ilmeisesti jos niitä jää. Jokerithan ilmoitti katsomot, joihin heidän kauttaan saa lipun. Mutta voithan lähestyä toimistoa ja kysellä mahdollisuudesta ostaa Jokereiden kautta pelkkä lippu.
Katos vaan. Joo. Lienee parempi olla yhteyksissä toimistoon asian tiimoilta.
 

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onkos kukaan muu menossa nyt parin viikon päästä Riikaan peliä kattomaan? Vai satsaako kaikki tonne marraskuulle? :D
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Mä varasin just äsken marraskuulle ton Riikan matkan, sanoi että 50€ oli varausmaksu. ja Bellevue hotellina. +60 päivää ennen loput.
 

Metro4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitin Raukka, Pulu, STL, Töölö, HyRi
Koitetaan tällä kertaa tuota Eventin botskireissua SKA-matsiin, hinta on mun mielestä varsin kohtuullinen (4 henkeä yhteensä n.tonnin). Pienet upgradet lippuihin ja hytteihin piti siis ottaa. Ilmeisesti hyvin organisoitu reissu, kun dösät tuo ja vie. Eipä tarvitse ihan liikaa funtsia, kulkee vain muun karjan mukana.
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Viime kaudella taidettu edes dösällistä saada täyteen, mutta saahan tuota toivoa. Helpottaisi kovasti junnureissujen järjestämistä jos RY sais rivinsä kasattua ja uuden hallituksen kasaan, joka vielä saisi jotain aikaiseksikin.

Kotipeleihin ymmärtääkseni ainakin muutamat edustusta boikotoivat ostamassa kausaria, itseni mukaanlukien. Mitään meininkiä en tosin minäkään uskalla luvata.

Toissa kaudella ry järkkäsi useimpia reissuja, mutta ikävä kyllä ne ajankohdat eivät osu ikinä kovin hyvin. Oli aika aikasta lähtöä jne. Viime kaudella reissut järkättiin niihin mihin saatiin viikonloppureissu. Ikävä kyllä yksi reissu peruuntui, kun matsi siirrettiin ja keväällä ei enää osunut kohdalle yhtään sopivaa reissu kohdetta.

Toivotaan, että tulevalla kaudella natsaa paremmin ja uusi hallitus järkkää näitä aktiivisesti ja myös osallistujat ovat aktiivisia. Käytännössä tämä on lähes ainoaa toimintaa mitä ry voi nykyään (KHL-aikakaudella) edes järjestää jäsenilleen. Osallistujia näihin vaaditaan jotta on mahdollista järjestää. Viime kaudella järkätyt reissut olivat ihan huippuja ja porukka tuntui viihtyvän, joten kaikki maan mukaan.

Lauantaina allekirjoittanut käy ostamassa A-junnujen kausarin ja useampi on puhunut tekevänsä saman, joten eiköhän katsomossa taas näy vanhoja tuttuja naamoja.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Mun mielestä pitäisi perustaa kannattajayhdistys joka operoisi vain ja ainoastaan Jokerien juniorijoukkueiden kannattajien kattojärjestönä. Tämä siksi, että Eteläpääty ry keskittyy niin totaalisesti KHL-joukkueen fanitoiminnan veturoimiseen, ettei siellä jää tarvittavaa aikaa junnupuolen hoitamiseen. Siinä ei siis sinänsä ole mitään pahaa enkä tätä vittuillakseni kirjoita, vaan siksi, että jos junnutoiminnalle halutaan järjestelmällistä fanitoimintaa niin silloin sille tulisi siunata ihan oma kattojärjestönsä joka ajaa vain ja ainoastaan junnutoiminnan fanitouhuja. Alku tässä voi olla todella vaikeaa kun junnumaailmassa fanipohja ei järin suuri ole, mutta alku se olisi kuitenkin...

En ole itse tässä käytettävissä, mutta joku kenellä ylimäärästä aikaa ja tahtoa tehdä asioita, niin siitä vain idean kimppuun. Liityn perustettavaan yhdistykseen ja maksan kyllä jäsenmaksuni, vierasreissuihin osallistumisesta puhumattakaan. Bing @ss74 & @Nismo
 

Gooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
St. Peter Linen paketit Pietariin myynnissä: Kiekkohuumaa Pietarissa 8.lokakuuta | St. Peter Line

Jääkiekkopaketit alk. 136 eur / hlö jaetussa B4- hytissä*
Jääkiekkopaketti sisältää hyttipaikan valitussa hyttiluokassa, pelilipun SKA- Jokerit otteluun 8.lokakuuta klo 17, satama- ja polttoainemaksut, viisumivapauden, buffet. aamiaisen Pietariin saapussa, sekä kuljetukset Pietarissa (satama- iisakin kirkon aukio- Pietarin jääpalatsi- satama)
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Mun mielestä pitäisi perustaa kannattajayhdistys joka operoisi vain ja ainoastaan Jokerien juniorijoukkueiden kannattajien kattojärjestönä. Tämä siksi, että Eteläpääty ry keskittyy niin totaalisesti KHL-joukkueen fanitoiminnan veturoimiseen, ettei siellä jää tarvittavaa aikaa junnupuolen hoitamiseen. Siinä ei siis sinänsä ole mitään pahaa enkä tätä vittuillakseni kirjoita, vaan siksi, että jos junnutoiminnalle halutaan järjestelmällistä fanitoimintaa niin silloin sille tulisi siunata ihan oma kattojärjestönsä joka ajaa vain ja ainoastaan junnutoiminnan fanitouhuja. Alku tässä voi olla todella vaikeaa kun junnumaailmassa fanipohja ei järin suuri ole, mutta alku se olisi kuitenkin...

En ole itse tässä käytettävissä, mutta joku kenellä ylimäärästä aikaa ja tahtoa tehdä asioita, niin siitä vain idean kimppuun. Liityn perustettavaan yhdistykseen ja maksan kyllä jäsenmaksuni, vierasreissuihin osallistumisesta puhumattakaan. Bing @ss74 & @Nismo

Eteläpäädystä löytyy kyllä vielä väkeä, joita myös junnujen otteet kiinnostavat, joten mielestäni olisi järkevintä mennä vanhalla mallilla, mutta uudistuneella hallituksella. Eteläpääty RY:n roolista ei ole kyllä ollut havaintoa juurikaan viimeisen kauden aikana. Eli en usko, että aikaa ei olisi riittänyt junnupuolen hommiin, vaan aikaa ei ole riittänyt ylipäätään mihinkään. Tai tämä on mielikuva ainkain näin semi-ulkopuolisen silmin. Toki myös loppukaudesta ei vaan yksinkertaisesti ollut mitää järkättävää junnupuolen reissujen tiimoilta, niin kuin aikaisemmin täällä kirjoitettiinkin...

Uutta toimintakykyistä hallitusta vaan kasaan. Hallitukseenhan voi sitten kai määritellä junnupuolen "vastaavan" tai pari.
 

Ihmepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Marraskuun Riika - Jokerit -matsin liput piti tulla 4.9. myyntiin. Kyseessä siis matsi, johon Jokerit järjestää fanimatkan.

En kyllä millään löytänyt tuota peliä Dinamon lipunmyynnistä. Vai enkö vaan osaa? Omatoimireissulla pitäisi siis ostaa lippu itse. Jokereiden kautta ei kuulemma saa.
 

Ihmepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Ushuaia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Ihmepeli Eipä tuolla Dinamon sivuilla näytä tosiaan olevan myynnissä kuin vasta syys-lokakuun matsit eli ei huolta. Viime kaudella lippuja napsahteli myyntiin muistaakseni noin pari kuukautta etukäteen. Olin silloin samalla asialla kuin sinä nyt ja varmaan yhtä huolissani.

Joku täällä mainitsi, että Dinamo Riian pääsyliput oli pitänyt käydä vielä lunastamassa jostain. Matsiin saa kuitenkin myös printtilippuja, sellainen kourassa olin itse viime kaudella liikkeellä. En tosin tiedä, koskeeko printtilippumahdollisuus mahd. alennusryhmiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös