Jokereiden uusi UTJ

• 35 107
  • 130
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Se täytyy lisätä vielä, että en pitäisi Janne Vuoristakaan huonona vaihtoehtona. Tämähän lähtee Ässistä. Vuorinen-Yrjänheikki voisi olla ihan asiallinen kaksikko siten, että OP:n vastuulla olisi enemmän junioripolku ja kilpaputken linkitys edustukseen, sekä seuran urheilullisen vision jalkautus. Jos Mestistä pelataan, niin OP:lla pärjätään?

Vuorisessa olisi se hyvä, että toisin kuin Ruutu tai Siren, niin tämä on jo kerryttänyt työkokemusta ammatissa, eikä tulisi ihan ummikkona rooliin. Jos pelataan Liigaa, niin GM+UTJ duolla menisin.

1. Kekäläinen + UTJ (OP?)
2. Vuorinen + UTJ
3. Siren / Ruutu + UTJ

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä itse toivoisin (kenties jo ennenkuin mitään nimiä kiinnitetään), että Jokerit tulisi kauden jälkeen, kun tiedetään mitä sarjaa pelataan ja missä, seuraavan aikamääre X-suunnitelman kanssa ulos (oli se nyt kaksi-, kolme- tai vaikka viisivuotis sellainen). Tämä toimisi sitten mittapuuna sille minne laivaa halutaan jatkossa ohjata ja pystyttäisiin arvioimaan johtoportaan suoriutumista. Tärkeintä, että löydetään sopivat arvojen ja tavoitteiden mukaiset kaverit ohjaamaan laivaa.

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä itse toivoisin (kenties jo ennenkuin mitään nimiä kiinnitetään), että Jokerit tulisi kauden jälkeen, kun tiedetään mitä sarjaa pelataan ja missä, seuraavan aikamääre X-suunnitelman kanssa ulos (oli se nyt kaksi-, kolme- tai vaikka viisivuotis sellainen). Tämä toimisi sitten mittapuuna sille minne laivaa halutaan jatkossa ohjata ja pystyttäisiin arvioimaan johtoportaan suoriutumista. Tärkeintä, että löydetään sopivat arvojen ja tavoitteiden mukaiset kaverit ohjaamaan laivaa.
Niin. Mikäli ei pelaamalla nousta ensi kaudelle Liigaan niin tosissaan saa pelaajia sovitella rosteriin tavoitetta(nousu pelaamalla kaudelle 26-27?) peilaten mikäli 50% omavaraisuusaste halutaan täyttää. Haakana,Kuusla,Risikko,Lind,Heikkeri ei varmasti kokonaisuutena ole jatkamassa ensi kaudelle. Jos näistä Kuusla, Heikkeri ja Lind saadaan Mestikseen pidettyä niin hyvin on mennyt. Mahdollisia uusia omia poikia(junnuja) ensi kaudelle (Mestis) on sitten Vikla, Saari, Karvinen, Eliseev näin äkkiseltään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy