Jokereiden junioreihin on kuulemma tunkua enemmän kuin koskaan. Yhteydenottoja pelaajien agenteilta ja vanhemmilta on tullut niin paljon että meidän scouttaus-osaston työllistää osaksi kuulemma nämä "itse ilmoittautuneet". Heidän edesottamuksiaan kun halutaan nähdä livenä riittävästi ennenkuin keskusteluja jatketaan.
Myös muutama erittäin potentiaalinen junnu on kuulemma jo sainattu. Nimistä ei tietoa, mutta rivienvälistä olin lukevinani että yksi olisi Markus Granlund?!?
(Tämä ihan omaa laskeskelua 1+1+1+1 keskustelun perusteella, "huippulupaava juniori, kovat pisteet kaikissa junnuissa, pettynyt näyttömahdollisuuksiin liigassa mitä oli kovasti tälle kaudelle lupailtu, pettyneitä pelaaja, agentti ja pelaajan vanhemmat".)
Hyvin on siis alkaneet tuottamaan tulosta Keklun panostukset junnuorganisaation kehittämiseen. On erittäin hyvä asia koko organisaation kannalta jos Jokerit mielletään junnujen keskuudessa hyväksi paikaksi kehittyä ja päästä uralla eteenpäin, ehkä jopa änäriin saakka. Minun puolesta nämä tulevaisuuden Pulkkiset ja Granlundit voivat oikein mielellään tulla Jokereihin pariksi kolmeksi vuodeksi ennen änäriin lähtöä. Tervetuloa!
Lähde: "inside information". Hommat on tässäkin muuttuneet Keklun aikakaudella, nimillä ei puhuttu kertaakaan. Huomasi että suita on ohjeistettu aika jyrkästi pysymään supussa. Ihan hyvä kai tämäkin, joskin hieman turhauttavaa...