Suostuisiko kukaan tuollaiseen tarjoukseen?Annetaanko heille jotkin vakuudet palkasta? Millainen sarja KHL on kaudella 23-24, onko mitenkään houkutteleva? Onko NHL-siirto mahdollinen?
Mitä väliä millainen sarja KHL on? Ei Jokerit siellä pelaa. Miksi ensi kausi jätettäisiin väliin jos tavoitteena olisi kuitenkin palata? Koko teoria on ihan naurettava. Jostain syystä muutamilla HIFK-faneilla (ja yhdellä hämeenlinnalaisella) on kova tarve kehitellä teorioita, joissa Jokereiden pelit vielä jatkuisivat Venäjällä.
Koko ylivuotisten jatkosoppareiden konsepti on vähintäänkin hutera, mutta kai ne tässä tapauksessa rakennettaisiin niin, että pelaaja olisi lainalla toisessa seurassa ensi kauden ja sen jälkeen soppari jatkuisi Jokereiden liigasopimuksena. En mä kyllä tiedä miksi kukaan sellaiseenkaan sopimukseen suostuisi, mutta saahan sitä nimensä pistää alle millaiseen paperiin tahansa. AIka kovan duunin saisi myyntitiimi myös tehdä kerätäkseen kasaan sellaisen pelaajabudjetin, jolla maksetaan O'Neillin ja Skeletorin palkka ja heidän lisäkseen liigakelpoinen loppuporukka.
Muistutetaan nyt vielä, että kaikki joilla on mitään sisäpiirin tietoa niin tällä palstalla kuin medioissakin puhuvat ainoastaan Liigasta ja sinne palaamisen aikataulusta. Sekä seuran kuoppaaminen että KHL ovat vaihtoehtoina hylättyjä ja tällä hetkellä ei vaikuta että Suomi-Sarjassa tai Mestiksessäkään tultaisiin ainuttakaan kautta pelaamaan. Mua henk. koht. se ei häiritsisi, mutta mikään ei tunnu viittaavan siihen suuntaan.
Siitä olen kyllä monen kanssa samaa mieltä että Jari saisi pikkuhiljaa antaa jotain updatea että saataisiin pahimmat trollit vaihtamaan levyä.
Ei tarvitse yksityiskohtaista viisivuotissuunnitelmaa julkaista asioiden ollessa kesken, mutta joku selkeäsanainen "lähdetään KHL:stä, homma jatkuu Suomessa joko syksyllä tai puolentoista vuoden päästä ja yksityiskohtia, kuten rahoitusta rukataan kasaan parhaillaan"-tyyppinen ulostulo ostaisi aikaa ainakin sinne toukokuulle, jolloin ensi kaudesta pitäisi jo olla selvyys.