Facebookista pomittua.
Roope Räty:
Tilannetietoa:
Mä kävin tänään Jokerien toimitusjohtajan, Sami Kuahasen kanssa pitämässä palaveria. Paljon on tehty ja paljon tullaan vielä tekemään Jokerien eteen.
Jokerit ei voi vielä tiedottaa asioista, kun ne ovat kesken. Mäkään en voi kovin tarkasti käymistämme keskusteluista puhua, mutta voin yleisesti kommentoida.
Pääviesti: *rauha maassa, asiat etenee, vaikka hiljaista on ollutkin. Toimistolla tehdään joka päivä töitä tämän asian, meidän asian eteen!*
Paljastamatta sen enempää, niin mulla jäi hyvä fiilis meidän palaverista ja olen jopa aika innoissani tulevasta. Kunhan asiat toteutuu ja etenee ja mä kyllä luotan siihen.
Täytyy myös todeta, että olemme erään toisen kollektiivin kanssa selvittäneet vaihtoehtoista ratkaisua Jokerien tilanteeseen. Emme kuitenkaan halua lähteä kilpailemaan tai taistelemaan Jokerien TJ Kauhasen johtaman projektin kanssa. Pidetään ne varasuunnitelmat toistaiseksi pöytälaatikossa. Tärkeää varmaan kuitenkin kaikkien tietää, että sellainenkin vaihtoehto on olemassa.
Eteläpääty liittyy osaltaan näihin suunnitelmiin ja meillä on myös juttuja julkaisua vailla valmiina, joilla jokainen voi konkreettisesti auttaa Jokerien asiaa! Odotetaan kuitenkin vielä niiden kanssa, koska asiat etenevät kyllä taustalla. Tullaan ulos, kun aika on oikea. Pääviesti on kuitenkin nyt: "rauha maassa ja kärsivällisyyttä".
Sillä välin kehotan allekirjoittamaan Paven adressin. Se on omalta osaltaan osoitus siitä, että Jokereilla on yhä laaja ja uskollinen faniyhteisö!
Mitä muuta konkreettista me voidaan tehdä Jokerien vuoksi juuri nyt? Kuten Paven adressissakin on ideana, näytetään "maailmalle" tämän yhteisön voima. Mä kehotan kaikkia Jokerifaneja lähtemään mukaan Jokerien U20 ja sitä nuorempienkin jengien matkaan. U16, U18 ja U20 on kaikki omien sarjojensa kärjessä ja tuolla on se pohja, josta Jokerien runko Liigassa (kyllä, uskon tähän) tullaan rakentamaan. Omien kasvattien kautta!
Junnujen runkosarjaa on muutamia pelejä jäljellä, jonka jälkeen alkaa playoffit. Se on paikka näyttää ISOSTI että täältä tullaan. Tämä asetelma suorastaan heijastelee 80-90 luvun vaihteen tilannetta. Pelien jatkuminen on "hämärän peitossa" ja tuloillaan on todella lupaavia nuoria. Nyt on aika kääntää kaikki katseet omien junnujen suuntaan! Let's go!