Mainos

Jokereiden slogan?

• 3 007
  • 30

Jokereiden slogan?

• Äänestäjiä
    126
  • Poll closed .

Museisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Höpö höpö. Aika selvältä vaikuttaa tulos ainakin täällä. Eikö se ole vain hyvä, että se enemmistön mielipide kantautuu myös sometiimille?
Joo, ei ollu tarkoitus vähätellä ja hyvähän se on, että vaaditaan parempaa sisältöä ja muutenkin meininkiä. Itse en vaan ihan näin vakavasti jaksa vielä tätä hommaa ottaa. Ehkä sitten perjantaina, kun taas mennään kaukalossa.

Ihan oikealla asialla olet, mutta en nyt edelleenkään ymmärrä, mitä väliä jollain äänestyksellä Jokereiden sloganista on. Sloganit on mitä on ja niitä lauletaan, kun niiden aika on.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihan oikealla asialla olet, mutta en nyt edelleenkään ymmärrä, mitä väliä jollain äänestyksellä Jokereiden sloganista on. Sloganit on mitä on ja niitä lauletaan, kun niiden aika on.
Joillekin ne kuitenkin on ns. elämää suurempia asioita. Ainakin allekirjoittaneelle Jokerit on täysin poikkeuksellinen seura, elämään 5-vuotiaasta lähtien hyvin merkittävästi vaikuttanut Suomen suurin ja kaunein. Vaikka uudelle mediatiimille onkin syytä antaa aikaa, tiettyjen yksityiskohtien on syytä olla kunnossa alusta lähtien.

Museisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Joillekin ne kuitenkin on ns. elämää suurempia asioita. Ainakin allekirjoittaneelle Jokerit on täysin poikkeuksellinen seura, elämään 5-vuotiaasta lähtien hyvin merkittävästi vaikuttanut Suomen suurin ja kaunein. Vaikka uudelle mediatiimille onkin syytä antaa aikaa, tiettyjen yksityiskohtien on syytä olla kunnossa alusta lähtien.
Hyvin sanoitettu ja arvostan asiallista vastausta. Meitä on selvästi moneen junaan ja itselleni vähän vanhempana patuna somet ja muut sähköiset alustat eivät vaikuta niin isosti huumaan, mutta toki ymmärrän niiden tärkeyden.
Itsellä huuma on päällä ihan siitä huolimatta, mitä some sylkee. Ehkä siinä onkin se suurin ihmetys, että miten voi Jokeri-huuma laskea, jos ei juuri tänään tullutkaan oikeanlaista päivitystä some-alustassa.
Mutta samalla asiallahan me kaikki ollaan, eikö? Nähdään matseissa ja heitetään läppää.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Jvg

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saa nähdä, kauanko kestää, että Nakit & Muusi reagoi ja MMJ palautuu käyttöön. Instagramin osalta päivittämisen ei luulisi kestävän muutamaa sekuntia pidempään.

Vähän omituinen äänestys tämä omasta mielestä ja tuntuu, että on perustettu lähinnä siksi, että voidaan taas todistella, kuinka huonoa duunia uusi some-tiimi tekee.

En jaksa edes äänestää, koska kyllä omasta mielestä Jokereille useampikin slogan toimii ja ihan hyvä vaan, että niitä välillä kausien mukaan vaihdellaan. MMJ on toki legendaarinen ja varmasti pysyy mukana! Yhtä lailla mulle on vain Jokerit!

Joo, ei ollu tarkoitus vähätellä ja hyvähän se on, että vaaditaan parempaa sisältöä ja muutenkin meininkiä. Itse en vaan ihan näin vakavasti jaksa vielä tätä hommaa ottaa. Ehkä sitten perjantaina, kun taas mennään kaukalossa.

Olen vähän samalla kannalla kirjoittajan @Museisti kanssa, eli tuntuu siltä, että tässäkin asiassa ylireagoidaan täällä palstalla. Jos Instagramin esittelytekstissä ei lue Minä, Me, Jokerit, niin se ei tarkoita yhtään mitään. Samaa slogania kun kuitenkin käytettiin molemmissa pelaajahaastatteluvideoissa, niin on hyvin selvää, että se slogan on edelleen käytössä. Käsittääkseni Jokereilla ei koskaan ole mitään virallista slogania ole muutenkaan ollut, joten lauletaan me fanit sitä mikä aina hetkeen tuntuu sopivimmalta.

Onko Instagramin esittelyteksti näin tärkeä, että tarvitsee jokin kampanjaäänestys tehdä, josta lähetetään tulokset eteenpäin? Saahan näitä äänestyksiä tehdä ja palsta on keskustelemista varten, mutta koko tämä mediapuolesta valittaminen on päässyt karkaamaan käsistä.

Ymmärrän kyllä, että ei mennyt ihan nappiin ja itsekin olen sitä mieltä, että jos vaikka paria viikkoa aikaisemmin olisi lopetettu mediahiljaisuus, niin se olisi toiminut paremmin ja nyt oltaisiin jo hyvässä vauhdissa. Nämä ovat kuitenkin asioita, joihin emme voi vaikuttaa ja taustalla on nakkimuusifirman ja Jokereiden sopimustekniset asiat, joihin on omat syynsä.

Mennään eteenpäin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy