Mainos

Jokereiden slogan?

• 3 007
  • 30

Jokereiden slogan?

• Äänestäjiä
    126
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Jokerit, Denver Broncos & Colorado Avalanche
MMJ, mutta huumoriarvon puitteissa kunniamaininta Jokerit on bäk. Niin ja se postaus tosiaan meni näin: Hockey is back, Jokerit on bäk! Tuo Jokerit is bäk on silkkaa palstalaisten panettelua…

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä, me, Jokerit. Muillekin mielestäni varmasti tilaa joihinkin yhteyksiin, mutta kyllä MMJ joukkueemme motto on.

Swindon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"On Vain Jokerit" on kyllä naseva iskulause jota on hyvä käyttää markkinoinnissa, en tuomitse. Jokerit on kuiten enemmän kuin joku urheiluseura tai brändi, tää on meidän yhteisö, ja meidän motto on Minä, Me, Jokerit! Tästä ei luovuta!

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, JFC
Kyllä se on Minä, Me, Jokerit. Täytyy myös mainita Veskun "Ei oo kun Jokerit... vittu."

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saa nähdä, kauanko kestää, että Nakit & Muusi reagoi ja MMJ palautuu käyttöön. Instagramin osalta päivittämisen ei luulisi kestävän muutamaa sekuntia pidempään.

Perandori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eihän siinä mitään kun ääniä pöytään ja sen jälkeen print screen toimistolle. Eikä varmaan tarvi edes lähettää mitään, eiköhän ne tätä palstaa lue :)

Edit: onhan tuo murskaava lukema tällä hetkellä jo

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
On vain Jokerit. Koskaan en ole minämeestä digannut. Kulahtanut ja aikakin mennä vaihtoon.
Pitäisikö Bayern Müncheninkin sitten laittaa kulahtanut "Mia san mia" yhtä lailla vaihtoon? Huuhkajien "Oi Suomi on" alkaa myös olla jo aikansa elänyt.

Menestyvä brändi elää ajassa ja kykenee myös uudistuksiin, mutta tietyistä perinteistä on mielestäni syytä pitää kiinni.

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Pitäisikö Bayern Müncheninkin sitten laittaa kulahtanut "Mia san mia" yhtä lailla vaihtoon? Huuhkajien "Oi Suomi on" alkaa myös olla jo aikansa elänyt.

Menestyvä brändi elää ajassa ja kykenee myös uudistuksiin, mutta tietyistä perinteistä on mielestäni syytä pitää kiinni.

En pidä 12 vuotta vanhaa jonkun markkinointitiimin keksimää slogania minään pyhänä lehmänä.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En pidä 12 vuotta vanhaa jonkun markkinointitiimin keksimää slogania minään pyhänä lehmänä.
Mitkään vuosikymmenten perinteet motolla ei tosiaan ole, vaan se tuli ensimmäistä kertaa käyttöön "vasta" syksyllä 2011. Joka tapauksessa monelle se on tärkeä, enkä itse toivoisi, että sitä häivytettäisiin pois.

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Jokerit - Joku muu! Perustuen, jos ja kun ei tule kaivattua hankintaa tai mestaruutta!

Oikeasti minä-me-Jokerit ja on vain Jokerit kuulostavat parhailta.

Viimeksi muokattu:

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän toi ”Minä-me-Jokerit” tärähtää katsomossa huutaen selvästi kovemmilla desibeleillä eetteriin kuin ne laulurallatukset joista monen satunnaiskatsojan vaikea saada selvää.

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä tuo "Minä-Me" toimii ainakin allekirjoittaneelle parhaiten. Se vähän niinkun kuuluu jo kalustoon ja tuo sen fiiliksen, että kausi on alkamassa tai käynnissä ja ollaan yhteisen äärellä.

Tämä myös on useimmiten se chantti, joka jättää jäljen niin vastustajan puolelle, kuin teeveen välityksellä, eikä tästä enempää tai vähempää voi kiittää tai syyttää erästä palstallakin vaikuttavaa henkilöä huudatuksineen.

On tuolla pari muutakin hyvää, mutta miellän ne enemmän kulttikamaksi tai sisäpiirin jutuiksi, kuin tuomaan seuraa esille.

Museisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Vähän omituinen äänestys tämä omasta mielestä ja tuntuu, että on perustettu lähinnä siksi, että voidaan taas todistella, kuinka huonoa duunia uusi some-tiimi tekee.

En jaksa edes äänestää, koska kyllä omasta mielestä Jokereille useampikin slogan toimii ja ihan hyvä vaan, että niitä välillä kausien mukaan vaihdellaan. MMJ on toki legendaarinen ja varmasti pysyy mukana! Yhtä lailla mulle on vain Jokerit!

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vähän omituinen äänestys tämä omasta mielestä ja tuntuu, että on perustettu lähinnä siksi, että voidaan taas todistella, kuinka huonoa duunia uusi some-tiimi tekee.

En jaksa edes äänestää, koska kyllä omasta mielestä Jokereille useampikin slogan toimii ja ihan hyvä vaan, että niitä välillä kausien mukaan vaihdellaan. MMJ on toki legendaarinen ja varmasti pysyy mukana! Yhtä lailla mulle on vain Jokerit!
Sinänsä samaa mieltä, että tuskin tässä vielä mitään syytä huoleen on, mutta joka tapauksessa huomioiden, miten päättyneellä kaudella Minä, me, Jokerit oli näkyvästi ja kuuluvasti läsnä osana ottelutapahtumaa ja sometuotantoa, on tämän "uuden"* On vain Jokerit-moton nostaminen niin nettisivuille, kuin IG-kanavalle silti merkittävä tapaus.

*Onhan tätä "On vain Jokerit, Super-Jokerit, punakeltaiset, Stadin ykköset"-chanttia toki vedetty jo kohta 20 vuotta.

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Höpö höpö. Aika selvältä vaikuttaa tulos ainakin täällä. Eikö se ole vain hyvä, että se enemmistön mielipide kantautuu myös sometiimille?

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Höpö höpö. Aika selvältä vaikuttaa tulos ainakin täällä. Eikö se ole vain hyvä, että se enemmistön mielipide kantautuu myös sometiimille?
Jep. ja ainakin itse toivon N&M:lle vain menestystä, vaikka maksavana asiakkaana olenkin korostetun vaativa. Samassa veneessä loppujen lopuksi kuitenkin olemme.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy