Ei.Uskaltaako tähän Jamaha mitään ehdottaa? :-)
Jos ei päivity niin tietää ettei siellä edes kiinnosta foorumia lukea.Saa nähdä, kauanko kestää, että Nakit & Muusi reagoi ja MMJ palautuu käyttöön. Instagramin osalta päivittämisen ei luulisi kestävän muutamaa sekuntia pidempään.
Pitäisikö Bayern Müncheninkin sitten laittaa kulahtanut "Mia san mia" yhtä lailla vaihtoon? Huuhkajien "Oi Suomi on" alkaa myös olla jo aikansa elänyt.On vain Jokerit. Koskaan en ole minämeestä digannut. Kulahtanut ja aikakin mennä vaihtoon.
Pitäisikö Bayern Müncheninkin sitten laittaa kulahtanut "Mia san mia" yhtä lailla vaihtoon? Huuhkajien "Oi Suomi on" alkaa myös olla jo aikansa elänyt.
Menestyvä brändi elää ajassa ja kykenee myös uudistuksiin, mutta tietyistä perinteistä on mielestäni syytä pitää kiinni.
Tämä voisi olla ihan hyväkin asia.Jos ei päivity niin tietää ettei siellä edes kiinnosta foorumia lukea.
Mitkään vuosikymmenten perinteet motolla ei tosiaan ole, vaan se tuli ensimmäistä kertaa käyttöön "vasta" syksyllä 2011. Joka tapauksessa monelle se on tärkeä, enkä itse toivoisi, että sitä häivytettäisiin pois.En pidä 12 vuotta vanhaa jonkun markkinointitiimin keksimää slogania minään pyhänä lehmänä.
Sinänsä samaa mieltä, että tuskin tässä vielä mitään syytä huoleen on, mutta joka tapauksessa huomioiden, miten päättyneellä kaudella Minä, me, Jokerit oli näkyvästi ja kuuluvasti läsnä osana ottelutapahtumaa ja sometuotantoa, on tämän "uuden"* On vain Jokerit-moton nostaminen niin nettisivuille, kuin IG-kanavalle silti merkittävä tapaus.Vähän omituinen äänestys tämä omasta mielestä ja tuntuu, että on perustettu lähinnä siksi, että voidaan taas todistella, kuinka huonoa duunia uusi some-tiimi tekee.
En jaksa edes äänestää, koska kyllä omasta mielestä Jokereille useampikin slogan toimii ja ihan hyvä vaan, että niitä välillä kausien mukaan vaihdellaan. MMJ on toki legendaarinen ja varmasti pysyy mukana! Yhtä lailla mulle on vain Jokerit!
Höpö höpö. Aika selvältä vaikuttaa tulos ainakin täällä. Eikö se ole vain hyvä, että se enemmistön mielipide kantautuu myös sometiimille?Vähän omituinen äänestys tämä omasta mielestä ja tuntuu, että on perustettu lähinnä siksi, että voidaan taas todistella, kuinka huonoa duunia uusi some-tiimi tekee.
Jep. ja ainakin itse toivon N&M:lle vain menestystä, vaikka maksavana asiakkaana olenkin korostetun vaativa. Samassa veneessä loppujen lopuksi kuitenkin olemme.Höpö höpö. Aika selvältä vaikuttaa tulos ainakin täällä. Eikö se ole vain hyvä, että se enemmistön mielipide kantautuu myös sometiimille?