Jokereiden sairastupa kaudella 2011-2012

  • 231 599
  • 538
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Teemu Henritius ilmeisesti leikkaukseen.. Vamman laadusta ei tietoa... Toivottavasti saa hyvän kesätreenin alle!

Kunnossa ollessaan Henritius voi olla ensi kauden musta hevonen!

Edit: Edgar Koski myös leikkauksen uhri..
 
Viimeksi muokattu:

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ketkäs kaipasivat leikkaushoitoa kauden jälkeen? Eronen? Hahl?

Eronen nähty Myyrmäessä ulkona treenaamassa muun jengin kanssa joten hänelläkään ei ainakaan vielä ole mitään tehty. Sen sijaan joku mustahiuksinen nuorehko kundi katseli vierestä kepeillä tänään muun joukkueen treenejä...olin muutaman kymmenen metrin päässä joten en tunnistanut, mutta Tuohimaa ilmeisesti on ollut jo jäällä ja Hardt kisoissa, joten ei kumpikaan heistä. ( ? ). Dehner kenties?
 

BrxA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uskoisin, että dehner olisi vielä jenkeissä omatoimisen harjoittelun muodossa ? Tämä on tosin tummaa ja paksua mutua :) Millon noita reenejä on ? Olen töissä ihan vieressä niin vois joskus käydä ihan vaan mielenkiinnosta vaklaamassa ja hakemassa (mahdollisest viimeinen mahdollinen kausi) pulun nimmari paitaan.
 

roctum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä on AJ:n tilanne ? Jokerien sivuilta näkee, että AJ oli mukana harjoituksissa, mutta minä elin siinä uskossa, että loppukauden vamma olisi ollut puukkoa vaativa.
 

Advertius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Itsemoderointi
Joukkueen terveystilanne on hyvä. Kaikki pelaajat ovat mukana jäällä, kun omatoiminen jakso päättyy heinäkuun lopussa. #Jokerit #smliiga

Näin Jokerien Twitterissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös