Ben Eaves jälleen kerran sivussa! Eiköhän olisi aika jo hommata korvaaja miehelle ja siirtää hänet takaisin fyssakoutsiks. Sitten nyt kun myös hazardiNiemi on sivussa nii pakkiosasto on melkoisen kapea eli LINTNERILLE olisi tilaa
Väänänen itse asiassa pelaa tällä hetkellä alle 20min per matsi, ainakin mitä välillä olen vakoillut liigan sivuilta. Oli miten oli, kyllä on kapea puolustuskalusto. Itse en näe mitään muuta vaihtoehtoa kun että yksi oikeasti pätevä pakki saadaan sisään vielä tammikuussa. Kokoajan on joku saikulla ja keväällä ei muutenkaan pärjätä nykykalustolla. Kauppisella ei ikävä kyllä tehdä mitään.Vaikka olenkin haukkunut metsien miehen (Forrest) pelaamista niin jos Forrestin loukkaantuminen on paha se tulee aiheuttaan ongelmia Jokereiden puolustukseen koska Forrest on pelannut paljon ja nyt siihen rooliin on siis jonkun meidän pakin noustava. Väänäsen peliaikaa ei ainakaan hirveästi voi nostaa. Kauppinen on ehkä se jonka suuntaan itse kääntäisin katseeni. Mälkiä myös nostettaneen taas kokoonpanoon, mutta isoa roolia (yli 20 min peliaikaa) ei millään voi heti antaa.
Tiedä sitten mitä roppia Forrestille on syötetty, mutta sielläpä mies näyttää illan kokoonpanossa olevan..."Tiistaina HIFK:ta vastaan kättään loukannut Justin Forrest on sivussa ainakin tämän viikon otteluista. Tällä hetkellä ei kuitenkaan näytä siltä, että puolustajasta tulisi pitkäaikaispotilasta."
www.jokerit.com
Tiedä sitten mitä roppia Forrestille on syötetty, mutta sielläpä mies näyttää illan kokoonpanossa olevan...
Mutta missäs helvetissä on Eronen? Tuo tämän illan ykkösviisikko ei kyllä vakuuta meikäläistä yhtään, ei kovin luovia kavereita löydy siitä kentällisestä, nyt kun Eronenkin on poissa. Mälkiä tuskin pystyy ainakin kiekollisessa pelissä täyttämään Erosen saappaita.
Ei se Eronen nyt kauheen hyvin oo pelannu.
Eronen on pelannut aivan tyydyttävästi Ossin vierellä! Itseluottamus ja rauhallisuus kiekollisena on ollut silmiinpistävää!Ei se Eronen nyt kauheen hyvin oo pelannu.
Forrest näyttää vähän attitudea kun on soppari katkolla... Respect!
ei viitsisi piruja maalailla seinille, mutta kuulin eräältä luotettavalta r-kioskin myyjältä, että eavesin huilin syy on jalassa, tarkemmin sanottuna polvessa..
Forrest näyttää vähän attitudea kun on soppari katkolla... Respect!
Missäs tuo Semir on tän päivän kokoonpanoista?
"Esa Pirnes ei Bluesia vastaan pystynyt pelaamaan alavartalovamman vuoksi ja lienee sivussa helmikuun maajoukkuetaukoon saakka." -jokerit.comPirnekseltä meni sitten jalka Ässä-pelissä. Onneksi toipumisennuste on hyvä ja nopea. Ensi viikolla pitäisi saada Essi takaisin kaukaloon.
"Esa Pirnes ei Bluesia vastaan pystynyt pelaamaan alavartalovamman vuoksi ja lienee sivussa helmikuun maajoukkuetaukoon saakka." -jokerit.com
Forrest sitte tänää sivussa. Johtuuko siitä, ettei sopimusta jostain kumman syystä jatketa vai saiko Petrellin niitistä aivotärähdyksen...?
Forrest sitte tänää sivussa. Johtuuko siitä, ettei sopimusta jostain kumman syystä jatketa vai saiko Petrellin niitistä aivotärähdyksen...?