Loukkaantumistilanne on nyt siis seuraava:
- Väänänen ja Huhtala voidaan unohtaa
- Korpikari on pitkään pois
- Aaltonen matkustaa rundille
- Rosterissa on Toddin ja Mäksän paluun myötä 12 hyökkääjää (+Salminen, Aaltonen) ja 6 puolustajaa (+Jaakola). Ostoksille on siis aivan sataprosenttinen pakon pakon pakko mennä. Noin kapealla rosterilla Jokerit ei pärjää, hyvä että edes jouluun. Sieltä on tultava vähän joka sortin peluria sisään, pelkkä yksi sentteri ei enää riitä.
Sitten itse rakenteelliseen asiaan, joka liittyy elimellisesti tähän(kin) loukkaantumiseen: Mitä
helvetin vittua enää nykypäivänä tehdään jollain saatanan EHT-turnauksella?! En näe mitään lisäarvoa siinä, että kootaan neljän maajoukkueen pelaajia kokoon pelaamaan jotain aivan paskatasoista höntsää kesken kauden.
- Valmennusjohto pystyy aivan hyvin arvioimaan pelaajien virettä ja tasoa tutkimalla otteita seurajoukkueissa
- Pelaajat ovat ammattilaisia ja oppivat kyllä pelaamaan toistensa kanssa ilman jotain jokavuotisia harjoituspelejäkin
- Lepoviikot kauden keskellä olisivat aivan saatanan paljon parempi sijoitus kevään MM-kisoja ajatellen kuin joku vitun EHT. Loukkaantumisriski kasvaa, kun kiihkeän otteluohjelman lomaan tungetaan vielä lisää pelejä, kuten nyt nähtiin (taas). (Ai että mä odotan sitä, kun Regin ja Olimb pistetään Spenglerissä paskaksi Team höntsäCanadan toimesta).
Tällaiset turnaukset menevät aivan samaan kastiin sen kanssa, että Suomen maajoukkueen pamput kävivät scouttaamassa NHL-peleissä suomalaisia pelaajia Sotshin olympiaskaboja varten. Aivan vitun turhaa. Mulle ei kerta kaikkiaan mahdu kalloon että mitä helvetin virkaa tällaisilla peleillä on. Jos jollain joku käry, niin kertokoon siitä asianmukaisessa ketjussa, mut saa tägätä siihen viestiin.
Helvetti kun vituttaa koko EHT-paska! Vitun maajoukkue! MM-kisatkin pitäisi pelata vain joka toinen vuosi, katsoisivatpa ihmiset kenties enemmän SC-pleijareita...
edit.
@McMulligan Todellakin levon vähentäminen kesken KHL:n täysin infernaalisen otteluohjelman kesken lisää loukkaantumisriskiä!