Jokereiden nettiradioselostukset

  • 31 018
  • 91

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitähän helvettiä? Ihme urpoilua. Kyllä vierasmatsien selostus radioon on todella tärkeää. Se on mukava kuunnella selostusta ottelusta ja vieläpä Jokerilasein katsottuna. Huhhuijaa. Taidanpa laittaa Jokerien suuntaan palautetta asiasta, vaikka sillä tuskin on mitään vaikutusta.
Onkohan tässä mitään vaikutusta sillä, että selostus voitaisiin nähdä kilpailevaksi Urhon nettilähetysten kanssa ? Ei siis mitään hajua tai tietoa, mutta tällainen tuli mieleeni.

Jokerit taisi aikaisemmin oppia, että Jokerien järjestämänä selostukset eivät kannattaneet, mainostajia ei homma kiinnostanut, kun kuulijoita oli ilmeisen vähän.
 

OlviTenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
AVS
Onkohan tässä mitään vaikutusta sillä, että selostus voitaisiin nähdä kilpailevaksi Urhon nettilähetysten kanssa ? Ei siis mitään hajua tai tietoa, mutta tällainen tuli mieleeni.

Jokerit taisi aikaisemmin oppia, että Jokerien järjestämänä selostukset eivät kannattaneet, mainostajia ei homma kiinnostanut, kun kuulijoita oli ilmeisen vähän.

Tämä on ihan mielenkiintoinen pointti. Mielestäni kuitenkin kuva ja ääni eivät kilpaile tässä tapauksessa keskenään, enkä näe suoraa kilpailusuhdetta Urhon ja TjRadion välillä.

Selostukset on useimmilla seuroilla sekä koti- että vieraspeleistä ja homma toimii. Ainoana erona että selostukset hoitaa kaupallinen radio joka ei tarvitse mitään lahjoituksia itse seuralta. Tässä vaaditaan kuitenkin nyt muutaman kilon investointia seuralta eikä siihen ole nyt heidän mielestään järkeä laittaa rahaa.

En ymmärrä nyt heidän pointtiaan mutta jospa siihen saadaan tarkka selitys sitten aikanaan. Se nyt kuitenkin on juttu näin että Jokerit ei kustanna matkakuluja, joten omakustanteena en pysty tätä enää jatkamaan.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi vittu mitä paskaa! Eikö seuralla todellakaan ole varaa kustantaa noin pieniä kustannuksia, että fanit voisivat kuunnella suosikkiseuransa edesottamuksia myös vieraspeleissä? Kyllä vituttaa huolella. Juuri kun tästäkin alkoi taas innostua.

Mikähän sähköpostiosoite olisi paras paikka pistää palautetta seuralle?
 

JokeriJätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylösnoussut
Mikähän sähköpostiosoite olisi paras paikka pistää palautetta seuralle?

Itse laitoin palautetta Jokereiden sivun palaute-osion kautta: http://www.jokerit.com/index.php?id=29

Kohdistin palautteen toimistoon ja suosittelen samaa muillekin. Jos iso määrä vihaista palautetta menee toimistolle, josko tulisi ainakin ajateltua, mitä tuli tehtyä. Ei voi käsittää tuota päätöstä, matkakuluihin menisi koko kaudessa varmaan jotain tonnin luokkaa, niin ei pitäisi iso investointi olla kun kuuluvuutta tulee pienellä hinnalla. Käsittämätöntä paskaa Jokeritoimistolta taas kerran.
 

OlviTenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
AVS
Itse laitoin palautetta Jokereiden sivun palaute-osion kautta: http://www.jokerit.com/index.php?id=29

Kohdistin palautteen toimistoon ja suosittelen samaa muillekin. Jos iso määrä vihaista palautetta menee toimistolle, josko tulisi ainakin ajateltua, mitä tuli tehtyä. Ei voi käsittää tuota päätöstä, matkakuluihin menisi koko kaudessa varmaan jotain tonnin luokkaa, niin ei pitäisi iso investointi olla kun kuuluvuutta tulee pienellä hinnalla. Käsittämätöntä paskaa Jokeritoimistolta taas kerran.

Tarkennetaan tähän vielä nopsasti että matkakuluihin ilman palkkaa ja päivärahoja tai mitään muuta kuluisi runkosarjassa kuitenkin muutama tuhat euroa. Että ei tämä toki ilmaista seuralle ole.

Jokainen yrityshän päättää itse mihin rahoja laitetaan, ei tässä sen kummempaa ole :)
 

JokeriJätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylösnoussut
Tarkennetaan tähän vielä nopsasti että matkakuluihin ilman palkkaa ja päivärahoja tai mitään muuta kuluisi runkosarjassa kuitenkin muutama tuhat euroa. Että ei tämä toki ilmaista seuralle ole.

Jokainen yrityshän päättää itse mihin rahoja laitetaan, ei tässä sen kummempaa ole :)

Ei tokikaan. Mutta vaikka summa olisikin muutama tonnia, niin tuon halvemmalla näitä palveluita ei yksinkertaisesti voi saada. On se kumma kun ei seuralle kelpaa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ootkos OlviTenu kiroillut siellä ja vetänyt bisseä tai tenua :) Muuten on vaikea käsittää Jokerien päätöstä.
 

OlviTenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
AVS
Ootkos OlviTenu kiroillut siellä ja vetänyt bisseä tai tenua :) Muuten on vaikea käsittää Jokerien päätöstä.

Kiroilusta sen verran että vaikka mieli teki niin jätin ärräpäät lausumatta.

Brenkkua ei voinut edes vetää kun piti vielä ajaa yötä myöten kotio Oulusta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Sitä mä vähän pelkäsinkin että kyse on pelkästään liiketaloudesta. Ja Jokereista kun puhutaan niin näissä asioissa on vain yksi mahdollisuus. Sun pitäisi tuottaa Jokereille mainoseuroja. Muussa tapauksessa homma ei niitä kiinnosta ja ei varsinkaan maksajan rooli edes puolella sentillä.
 

OlviTenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
AVS
Sitä mä vähän pelkäsinkin että kyse on pelkästään liiketaloudesta. Ja Jokereista kun puhutaan niin näissä asioissa on vain yksi mahdollisuus. Sun pitäisi tuottaa Jokereille mainoseuroja. Muussa tapauksessa homma ei niitä kiinnosta ja ei varsinkaan maksajan rooli edes puolella sentillä.

Juu sitä kun tässä on spekuloitukin niin selvähän tämä on että kylmästi jätetään ulkopuolelle kaikki mistä ei ole mahdollista saada voittoa.

Toki lähetyksiin mahtuisi mainosta vaikka kuinka mutta mainoksien myyntiin ei varmaan löydy seuralta mielenkiintoa.

Aina ei voi voittaa. Nyt mä hävisin.
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos Jokereita ei kiinnosta, niin eikö tätä voi lähteä jatkamaan vaikka lahjoitusten avulla. Jokainen kynnelle kykenevä pistää muutaman euron hyvän asian puolesta, niin saadaan varmaan tarvittavat massit kasaan? Itse olen ainakin valmis heittämään tuohon rahaa, jos toiminta vaan saadaan jatkumaan.

Perseestähän tuo seuran toiminta asian tiimoilta on, siitä ei kahta sanaa. Ja OlviTenulle suuret kiitokset jo tehdystä duunista!
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisiko mahdotonta esittää Jokereille että vastineeksi matkakulujen maksamisesta nykysponsorit saisivat radiomainoksensa kuuluviin? Luulisi ainakin että Jokereiden myyntiryhmä olisi tyytyväisenä soittamassa asiakkaalle että "saatte nyt tällaisen snadin joululahjan meiltä". Siellä on kuitenkin isoja firmoja joilla varmaan on jo jonkinlainen äänimainos olemassa. Se vaan jäbälle mp3sena ja sopivilla tauoilla pistäisi niitä eetteriin.

Toinen mahis olisi tsekata löytyykö jostain jotain tahoa joka antaisi tällaiseen tarkoitukseen jotain apurahaa tai vastaavaa.
 

Malaco

Jäsen
Kyllähän on kusipäistä toimintaa suurelta seuralta. En tiedä, kuinka paljon kuuntelijoita per peli on ollut, mutta eiköhän jatkoajan ja Jokerit.comin avulla olisi mahdollista saada ihan vakiporukka kuuntelemaan. Jos pelejä kuuntelisi kohtuullinen määrä ihmisiä, niin luulisi olevan seuralta melko halpa lysti pitää fanit tyytyväisinä. Itsekin tosiaan Kärpät-Jokerit-peliä kuuntelin ja olisin varmasti jatkossakin kuunnellut, mikäli oman jengin pelit ei olisi päällekkäin. Oli ihan kiva kuunnella tällaista harrasteprojektia. Käyn kyllä itsekin laittaa postia teidän toimistolle ja toivotaan, että siellä herättäisiin pikkasen. Ihme touhua!
 

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Itse en ehtinyt kuuntelemaan Oulun peliä, mutta kyllähän tämä olisi ihan ehdoton juttu olla olemassa! Vieläkin hyvin muistissa ne JP:n hehkutukset 90-luvulla, kun Jokereiden pelit selostettiin ympäri Suomen. Tuli jopa tallennettua radioselostukset tuolloin ja fiilisteltyä jälkikäteen hallilta kotiutumisen jälkeen.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
jokerifanit.netistä bongattua!

" Ketkä ette pääse paikan päälle:

Tästä matsista ja myös tulevista HIFK-Jokerit
sarjan peleistä on kuultavissa "Jokerilasein"
tehtäviä radioselostuksia.

Asialla HEO Median -> www.heo.fi opiskelijaradio Trombit FM,
selostajina Erkka Sarin ja Jaakko Tervo.

Kuuluu pääkaupunkiseudulla taajuudelta 103,1 MhZ
ja netissä missä vaan www.trombit.net "

Hienoa!

linkit: HEO Media ja Opiskelijaradio Trombit
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Mahtava uutinen! Jos ei jaksa porukoille ajella, niin pääseepähän sentään kuuntelemaan selostusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös