Hyi saatana mitä touhua. Yäk.Näinkö mä juuri Semirin lakanan eteläpäädyssä? Tota noin...
Näinkö mä juuri Semirin lakanan eteläpäädyssä? Tota noin...
3-0 ja jaksetaan jostain tämmöisestä pahoittaa mieliKyl mä näin saman ja vähän latisti tunnelmaa mut 3-0 hei. Ehkä tollasen voisi nähdä jossain hifki-pelissä ja silloinkin se ois aika turha mut Vantaalla niiku ihan täysi hutiveto.
Onhan toi ollut vaikka kuinka monessa pelissä. Problems?Kyl mä näin saman ja vähän latisti tunnelmaa mut 3-0 hei. Ehkä tollasen voisi nähdä jossain hifki-pelissä ja silloinkin se ois aika turha mut Vantaalla niiku ihan täysi hutiveto.
Täysin samaa mieltä, iha kauheaa!!3-0 ja jaksetaan jostain tämmöisestä pahoittaa mieli
Heittoja puolesta kentästä.Hmmm...Sisulla kaksi torjuntaa? Täytyy varmaan katella uudestaan illalla, kun en millään muista noita.
Onko tuo yksinäinen "kiekkovantaa" huutelija saanut oman mikin maikkarilta?
Heittoja sinisen jälkeen maalille jotka Heikkeri vaan siirsi viereen.Hmmm...Sisulla kaksi torjuntaa? Täytyy varmaan katella uudestaan illalla, kun en millään muista noita.
Narreilla on kova nippu tähän sarjaa. 30 pinnan voitto runkosarjassa siitä todisteena.Melkoinen ihme täytyy tapahtua, jos tuo Kiva nousee tuolta vielä. Tasoero on ISO!