Kopiois edes jostain, luomuYV alkaa olla nähty.Voiskohan Jokerit kattoa ens kerralla videolta vaikka miten Vantaa pelaa ylivoimaa, ja härskisti kopioida sen?
Näin se on ja sitten siihen päälle kaksi aivan hölmöä jäähyä ja sitä ennen heikkoa syöttämistä. Itse aiheutettua. Jos enempää ei mene omiin niin homma on edelleen himassa.Parannettavaa jäi, veikkaan että tulee erinäköinen Jokerit toiseen erään. Ensimmäinen kymppihän oli ihan dominointia mutta ei vaan mennyt rysään.
7.41 peliaika 1. erässä. Taas 2. enitenFilppula näyttää jo nyt puhki peluutetulta.
Tunnelma on kuin perustiistaimatsissa. Tosin niin on myös joukkueellakin.On jotenkin vaisu tunnelmakin hallilla. Jokereilta kaivattais tappamisen meininkiä, niin yleisökin syttyy
Taas? Onko tämä siis ollut yleinenkin trendi tämän kauden peleissä?Eiköhän tää taas mee niin et tehdään vastustajan kassarista sankari ja ei tehdä itse mistään ja Vantaa pääsee hyökkäämään erässä yhden tai kaksi kertaa tai pääsee yv:lle niin tekee joka kerta. Ainakin hyvää tuhlailua ja 5vs3 yv:n haaskaus nähtiin jo.
Pistäisivät edes laidat ryskymään.
Tasakentät, yv, av kaikki pelaa niin tuleehan sitä. Toi veripena... Ai että.7.41 peliaika 1. erässä. Taas 2. eniten
Ehkä. Kyllä me ollaan tällä kaudella nähty pelejä jossa ei tehdä mistään. Varis on ollut hyvä.Tehotonta oli. Pelihän voisi olla jo ohi, jos olisi tehty edes osasta paikoista. Noh, saadaan edes hetkeksi jännitystä tähänkin sarjaan. Vääjäämätön on Vantaalle edessä tässäkin pelissä.
No en tiedä oliko niin hölmöjä. Vainin tapauksessa Vantaan pelaaja kaatui jo ennen kosketusta ja Sakun tilanteessa ois pitäny mennä molemmat tai ei kumpikaan.Näin se on ja sitten siihen päälle kaksi aivan hölmöä jäähyä ja sitä ennen heikkoa syöttämistä. Itse aiheutettua. Jos enempää ei mene omiin niin homma on edelleen himassa.