Jokereiden liveseuranta kaudella 2024–2025

• 668 616
  • 16 086

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Nyt kyllä Filppula jäätyi täysin 2v1 hyökkäyksessä.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jokerit tekee sen ihan itse, kauheita ratkaisuja kun on paikka.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Parannettavaa jäi, veikkaan että tulee erinäköinen Jokerit toiseen erään. Ensimmäinen kymppihän oli ihan dominointia mutta ei vaan mennyt rysään.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lohikeitto voittaa ensimmäisen erän tässä sarjassa. Vittu. Ihan luokatonta viimeistelyä ja Vantaa käytti heti tilaisuutensa, meille ei maistunut.

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Parannettavaa jäi, veikkaan että tulee erinäköinen Jokerit toiseen erään. Ensimmäinen kymppihän oli ihan dominointia mutta ei vaan mennyt rysään.
Näin se on ja sitten siihen päälle kaksi aivan hölmöä jäähyä ja sitä ennen heikkoa syöttämistä. Itse aiheutettua. Jos enempää ei mene omiin niin homma on edelleen himassa.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eiköhän tää taas mee niin et tehdään vastustajan kassarista sankari ja ei tehdä itse mistään ja Vantaa pääsee hyökkäämään erässä yhden tai kaksi kertaa tai pääsee yv:lle niin tekee joka kerta. Ainakin hyvää tuhlailua ja 5vs3 yv:n haaskaus nähtiin jo.

Pistäisivät edes laidat ryskymään.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Eiköhän tää taas mee niin et tehdään vastustajan kassarista sankari ja ei tehdä itse mistään ja Vantaa pääsee hyökkäämään erässä yhden tai kaksi kertaa tai pääsee yv:lle niin tekee joka kerta. Ainakin hyvää tuhlailua ja 5vs3 yv:n haaskaus nähtiin jo.

Pistäisivät edes laidat ryskymään.
Taas? Onko tämä siis ollut yleinenkin trendi tämän kauden peleissä?

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tehotonta oli. Pelihän voisi olla jo ohi, jos olisi tehty edes osasta paikoista. Noh, saadaan edes hetkeksi jännitystä tähänkin sarjaan. Vääjäämätön on Vantaalle edessä tässäkin pelissä.

M1ssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
On Vain Jokerit!
Taas on täällä monella kirveet kaivossa ja liigakarsintaunelmat murskattuna. Ollaan voitettu kaks edellistä matsia maalierolla 13-0 ja tämä peli on ensimmäisen erän jälkeen 0-1.

Täältä tullaan. Lohi on esivalmistelun alla, kohta kypsennetään.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tehotonta oli. Pelihän voisi olla jo ohi, jos olisi tehty edes osasta paikoista. Noh, saadaan edes hetkeksi jännitystä tähänkin sarjaan. Vääjäämätön on Vantaalle edessä tässäkin pelissä.
Ehkä. Kyllä me ollaan tällä kaudella nähty pelejä jossa ei tehdä mistään. Varis on ollut hyvä.

Masentaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lisää kaasua vaan. Lohi ihan pulassa jokerien karvauspaineen alla. Putkea liikkeelle ja kovaa päälle.

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
On kyllä taas karmeaa tuo yv. Toki lohi pelaa paremmin kuin kahdessa aikaisemmassa pelissä. Tästä tulee vielä kova vääntö, jos ei otteet parane radikaalisti. No...luotetaan taas toisen erän taikaan.

E

Ektar

Näin se on ja sitten siihen päälle kaksi aivan hölmöä jäähyä ja sitä ennen heikkoa syöttämistä. Itse aiheutettua. Jos enempää ei mene omiin niin homma on edelleen himassa.
No en tiedä oliko niin hölmöjä. Vainin tapauksessa Vantaan pelaaja kaatui jo ennen kosketusta ja Sakun tilanteessa ois pitäny mennä molemmat tai ei kumpikaan.

Mutta itsestä on kiinni, eiköhän tyypit ota pelistä taas kiinni tokassa erässä. Tuolla ylivoimalle pitäisi oikeasti tehdä jotain. Tuskin nähdään enää tämän kauden aikana muutosta

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy