Mainos

Jokereiden liveseuranta kaudella 2024–2025

• 597 854
  • 14 500

Kiekkonarri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, New Jersey Devils
Sinusta siis viime kauden maalikuningas Kalajanniska ei olisi mahdollinen backup Saloselle? Nyt ei sitä tietenkään ole koska RD ei ole antanut kunnon mahdollisuutta eikä Kala ole onnistunut niissä harvoissa paikoissa jotka on saanut meillä näyttää. Itse aiheutettuna se ettei Kala edes ole vaihtoehto.
Edelleenkin viime kauden näytöillä ei presiis NYT tee mitään, varsinkin kun on rikkonainen kausi alla. Parhaat pelaa.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Edelleenkin viime kauden näytöillä ei presiis NYT tee mitään, varsinkin kun on rikkonainen kausi alla. Parhaat pelaa.
Enhän minä ole niin väittänyt, sanoin ettei Kala ole vaihtoehto koska RD ei ole niin halunnut eikä antanut vastuuta kun oli paikka eikä Kala onnistunut meillä vähillä paikoilla antamaan riittäviä näyttöjä. Kuten sanoin itse aiheutettu tilanne. Ja olen samaa mieltä että parhaat pelaa ja RD kantaa vastuun.

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Koitetaan päästä yli tuosta, että Jokereiden paluukauden maalitykki loukkaantui ja tästä tuli hänelle ohikausi. Harmi ennen kaikkea Kalajaniskan kannalta ja kyllä mä olisin mielelläni nähnyt terveen Kalan kevään peleissä. Näin on nyt ja näillä mennään.

Kohta mennään. Erkka jo kertaa kuvioita.

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Jokerijuna käyntiin täyttä höyryä eteenpäin!

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valleeeee!

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siinä ei kauaa mennyt. :)

(1)
  • Tykkää
Reactions: Sako

hartzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ainakin asenne ja tahtotila kohdillaan heti alusta asti. Saattaa tulla ekan erän tekninen tyrmäys, jos sama linkous jatkuu.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tinttiiii! KiVa on ihan telineissä.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
TINTTII!

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vantaa ihan pihalla.

Henritius Pillun syötöstä 2-0

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy