Vastaa, ei Tutolla ollut kuin lopun tolppa, Jokerit pyöritti peliä ja sai muutaman vaarallisen paikan, Vuorio hoiti ne. Ei Jokeritkaan dominoinut kolmatta erää, mutta ratkaisun paikat oli jo aiemmin.Huhhu on tää saatanan paljon jännittävämpää seurata, kun peliä ei nää.
Kolmannen erän torjunnat 2-9, vastaako pelitapahtumia? Tekikö Jokerit pelistä itse tiukan?
Jokerit dominoi vikaa erää, Tuto sai ekan oikean vedon vasta Jokereiden maalin jälkeen, ja taisi edes kohtalaiset maalipaikat jäädä koko erässä kahteen.Kolmannen erän torjunnat 2-9, vastaako pelitapahtumia? Tekikö Jokerit pelistä itse tiukan?
Kolmannessa erässä Tutolla ei kyllä ollut juurikaan enää mitään sanaa. Kahdessa ensimmäisessä erässä oltiin oikeasti huonoja, joskin siellä pari kolme tolppaa oli myös pelastamassa Tuton.Huhhu on tää saatanan paljon jännittävämpää seurata, kun peliä ei nää.
Kolmannen erän torjunnat 2-9, vastaako pelitapahtumia? Tekikö Jokerit pelistä itse tiukan?
Juu me lähetään välieriin ehkä RovikselleIPK hävisi heti. Mielenkiintoista.
Joka myös oli epäedullista Jokereille.Saman hätäilyn teki toki Jokereiden tolpan kanssa
Ei yllätä vaikka ei ois ollukkaan. Estämisiä, huitomisia ja kampituksia jäi viheltämättä niin paljon että tais tuomari paria jännittää eniten tänään.Hyvä Jokerit! Tärkeä voitto, mutta en edelleenkään, useiden hidastusten jälkeen, näe ratkaisevassa jäähyssä Virralta korkeaa mailaa Oliko siinä oikeasti korkea maila jossain kohtaa?
Ja sit toisaalta täällä valitettiin, ettei poikien anneta pelata, kun jäähyjä tulee jatkuvasti.Ei yllätä vaikka ei ois ollukkaan. Estämisiä, huitomisia ja kampituksia jäi viheltämättä niin paljon että tais tuomari paria jännittää eniten tänään.
Ja sit toisaalta täällä valitettiin, ettei poikien anneta pelata, kun jäähyjä tulee jatkuvasti.
Noh, ei anneta sen pilata fiilistä. Jokerit voitti ja se on tärkeintä! Kohti yhteistä unelmaa!
Niin siis yksi kuuslan kampitus jääht johtui siitä, että hänet kampitettiin. Ahosen jäähyä ennen häntä estettiin selvästi.Ja sit toisaalta täällä valitettiin, ettei poikien anneta pelata, kun jäähyjä tulee jatkuvasti.
Noh, ei anneta sen pilata fiilistä. Jokerit voitti ja se on tärkeintä! Kohti yhteistä unelmaa!