Sun mielestä ois pitänyt luistella kulmaan. Eiku sekin olisi ollut väärin!Suni :D
Parastahan on että niitä ei ollut 1. Vaan 3. Ja lehmänkello. Herraisä mikä mökä ihan päätöntä hakkaamista. Olin ottanut tosiaan liput ihan väärästä päästä ja tuo rumpupatteri oli noin metrin päässä ennen peliä. Sitten vaihtui katsomo. Järkkäri ymmärsi erittäin hyvin miksi haluttiin pois sieltäOttelun MVP tänään ehdottomasti Keuruun rumpusankari. Vittu millä pieteetillä vetäny koko illan. Toivottavasti edes kädet hellänä ja korvissa soi seuraavan viikon.
Skenaario 1:
Kuusla-Filppula-Aaltonen
Salonen-Forslund-Suni
Pihlström-Heikkinen-Vainikainen
Liuksiala-Henritius-Lahnaviik
Odotettu kokoonpano, johon aukesi paikka Lausniemi/Karviselle Pihlströmin hölmöilyn myötä. Kohta mennään!Helsingiiiiin Joooookerit tänään:
Kuusla - Filppula - Aaltonen
Suhonen - Blood
Salonen - Forslund - Suni
Tuomola - Jeskanen
Vainikainen - Heikkinen - Karvinen
Ahonen - Forsblom
Liuksiala - Henritius - Lahnaviik
Lausniemi
Heikkeri
Lipiäinen
Mulla odotus oli, että joko kolmosparissa tai katsomossa.Jännä nähdä että Blood on ykkösparissa. Mutta kuten sanoin parhaat pelaa ja näillä mennään.
Jännä nähdä että Blood on ykkösparissa. Mutta kuten sanoin parhaat pelaa ja näillä mennään.
Joo todellakin tuli "Häh"-fiilis....Ja näin. Mietaakin yllättyi kokoonpanosta. Bloodin ykkösparissa olo kylläkin vähän yllätti kieltämättä.
Peluutushan on Jokereiden käsissä. Järki sanoisi, että peluutetaan sitä vitjaa Ronkaisia vastaan, joka on ottanut vähiten omiin. Senttereistä se olisi Heikkinen.Joo todellakin tuli "Häh"-fiilis....
Ja kun tuo meidän "master-ykkösvitja" on yllättävän monessa matsissa antanut vastustajan siirtää välittömästi paineen meidän päätyyn, toivotaan ettei nyt tärkeimmissä peleissä näin tapahdu. Etenkin kun (ainakin vielä) snadisti haparoiva Penttikin siellä odottelee ronkaisia tulevaksi.
Vai mahtaako RD vaihtaa taas kakkosen aloitukseen?
Mun arvaus on että Ronkaiset saa päällystakikseen Hentritiuksen nelosen tai sitten RD saattaa kokeilla jopa peluuttaa Filppuloita Ronkaisen ketjua vastaan jos haluaa mitata kumpi pyörii silloin omissa.Peluutushan on Jokereiden käsissä. Järki sanoisi, että peluutetaan sitä vitjaa Ronkaisia vastaan, joka on ottanut vähiten omiin. Senttereistä se olisi Heikkinen.