Jokereiden liveseuranta kaudella 2024–2025

• 480 858
  • 11 604

töfting

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelistä kotiuduttu ja huomioita, joita varmaan tehneet jo muutkin, mutta kuitenkin...
Erätauko haastatteluista:
Kuuslalta kysyttiin maalista, niin sanoi "ei ollut oikeen ketää kelle syöttää, niin piti laukoa itse"
Juhikselta kysyttiin asenteellisesta menostaan, niin sanoi kevään olevan ovella ja sitä myöden kierrosten lisäämisestä hommaan tms.

Tunnelma oli oikein hyvä.
Sunilta positiivisia ratkaisuja ja 0+3, hienoa.
Karviselta hyvä matsi.
Ilmaveivi sykähdytti.
AV nukahdukset käydään varmasti läpi.
Joukkue yritti tosissaan sitä kymppiä täyteen, eikä mennyt neppailuksi missään vaiheessa.
Kalajanniskalta varmasti paras peli tällä kaudella.
Kuusla on kyllä kova. Sopii hyvin Juhiksen kanssa.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
En ymmärrä tota hata ifk chanttia mestiksessä Kokkolan Hermestä vastaan. Ehkä olen hieman yksinkertainen, mutta tosta tulee aina todella suuri myötähäpeä
Tää varmaan liittyy U20 peliin, joka oli siinä just ratkennut.

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tänään nähdään varmasti kauden erikoisin kokoonpano. 6 matsia ensi viikon torstaihin mennessä, joten tiettyä ”optimointia” nähdään.
Veikkaus on, että junnupainotteisella tänään mennään.

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Veikkaus on, että junnupainotteisella tänään mennään.
Olen hiukan hämmästynyt, jos Eliseev tai muita junnuja raavitaan mukaan. Mä veikkaan, että kaikki rotaatioon suunnitellut pelaa. Bloodin kuntokuuri jatkuu tietysti ja Sunin systeemiin peluuttaminen.

Olisko niin härskiä, että To pelattaisiin parhaalla kokoonpanolla ja vika runkosarjan peli La taas kierrätettäisiin? Eka PO maanataina tulee aika äkkiä.

Mielenkiintoisesti rakennettu otteluohjelma, kun runkosarjassa on välillä pelejä todella harvassa ja just ennen pleijareita maximi kuorma.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy