Kyllä mä näkisin, että torstai oli tän päiväiseen verrattuna ihan hyvä esitys. Vaikka ihan karsea sekin oli.Kerkesin näkemään ekaa erää ja hieman loppua. Tuotos lieni kokonaisuutena saman kaltainen, kuin torstaina?
Kyllä mä näkisin, että torstai oli tän päiväiseen verrattuna ihan hyvä esitys. Vaikka ihan karsea sekin oli.Kerkesin näkemään ekaa erää ja hieman loppua. Tuotos lieni kokonaisuutena saman kaltainen, kuin torstaina?
Ihan vain senkin vuoksi ettei tarvitse matkustaa korvatunturille!Toivon hartaasti ettei roki tule vastaan pudotuspeleissä.
Ei edes top5 heikointa. Vaikka karmeaa olikin. Meillä on penkin takana ollut sellaisia suuruuksia kuin Alpo Suhonen, Matti Virmanen ja Curt Lindström.Toinen erä ylivoimineen varmaan paskinta Jokerikiekkoa koskaa.
Miks muuten Jokerit jatkoi viidellä pelaajalla kun Liuksiala sai sen 2+10 minuuttia? Vai oonko mäkin ihan kujalla? :D
Oli kyllä yksi tyhmimmistä jäähyistä koskaan. Olisi ollut hyvä sauma tasoitukseen vielä.Koska RoKi sai myös samaan aikaan 2min jäähyn.
Okei, laskin sit rokilaiset väärin. Katsoin että pelattiin 5vs5 vaikka heillä oli tyhjä maali.Koska RoKi sai myös samaan aikaan 2min jäähyn.
Okei, laskin sit rokilaiset väärin. Katsoin että pelattiin 5vs5 vaikka heillä oli tyhjä maali.
Kyllä, RoKi pelasi hetken alivoimaisena ja sitten otti veskarin poies. Oli mahdollisuus pelata 6v4 YV:tä, mutta typerä jäähy ja sitten vielä koukkua omalla maalin kulmalla ja alivoimalle. Hyvin män!Alkuun pelattiin 6vs5, mutta RoKihan sai vielä yhden jäähyn lopussa, kun Niemi kamppasi Lindin maalin takana. Sen jälkeen sitten 5vs5
Nyt ei kyllä pidä paikkaansa. Torstai oli lähellä kauden huonointa, nyt oli vaan tosi huonoKyllä mä näkisin, että torstai oli tän päiväiseen verrattuna ihan hyvä esitys. Vaikka ihan karsea sekin oli.
Jaa-a. Omaan silmään tänään kauden surkein esitys. Siis aidosti mukaan lukien kaikki tappiot.Nyt ei kyllä pidä paikkaansa. Torstai oli lähellä kauden huonointa, nyt oli vaan tosi huono
ehkä yleisesti parempi meininki katsomossa sumentaa mun arviota. Sallinet mun pysyä siinä siltiJaa-a. Omaan silmään tänään kauden surkein esitys. Siis aidosti mukaan lukien kaikki tappiot.