Jokereiden liveseuranta kaudella 2024–2025

• 306 409
  • 7 230

luukkumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, maajoukkue , voima
Saako tähän ketjuun laittaa mitään positiivista? Jos saa, niin olen iloinen että meillä on seura jota saa kannattaa kotimaisessa sarjassa. 2025 syykuu ja liiga-avaus. Olen paikalla.

Krisey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit / Vegas Golden Knights
Mä en siis ymmärrä mikä Jokereita vaivaa? Tuntuu siis että annetaan pelin mennä eteenpäin että "kyllä me voitetaan tällä materiaalilla". Tuntuu että on semmonen taistelu ja yrittäminen jääny jonnekki?

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Siis vittu tuo yv on täyttä paskaa. Koko peli oli tokassa erässä paskaa. Tätä nyt ei pelasta enää muu, kun täydellinen dominanssi kolmanteen ja taululle 7-1.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Denver Broncos & Colorado Avalanche
Onneksi John Klingberg tulee kohta!

Jos näkee edes vilauksen tästä pelistä, niin viimeistään varmistaa ettei ole tulossa.

Ihan oikeasti mikä voi joukkueessa olla niin pahasti pielessä, että joka jätkä joutuu jäällä kantamaan komppaniallisen verran apinoita selässään?

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Nättiä tulla viisastelemaan kun Tovereilla on omat pelit pyörimässä, mitäpä jos menisit omien puolelle kirjottamaan näitä viisauksia oman seuran pelistä. Vai mitä lauantai fiiliksiä täältä haet?

Kertokaas te muut hei, miten vitussa löytyy aina yksi tällainen?

Jos hiukan vilkaisee mitä tänne ketjuun olen kirjoitellut, niin aika äkkiä huomaa, että kyse on jostain ihan muusta kuin vittuilusta.

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Osaako joku ihan oikeasti kertoa, miksi toi ylivoima ei vaan parane? Onko RD oikeasti tohon tyytyväinen, tai mistä se kiikastaa? Siellä on kuitenkin sellaisia herroja sitä pyörittämässä, että sen pitäisi olla sarjan murhaavinta. Kuitenkin jos pitää asioita treenata pelin suhteen, niin YV on yksi helpoimmista laittaa kuntoon.

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Tero, Kartsa ja Risto antaa piiskaa erätauolla. Taululla 5-1 lopputulos kolmannen erän jälkeen ja Levin matkaa ei tarvi miettiä vähään aikaan.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Oliskohan sinne lennätetty OJ Timråsta pitämään puhetta?

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis vittu tuo yv on täyttä paskaa. Koko peli oli tokassa erässä paskaa. Tätä nyt ei pelasta enää muu, kun täydellinen dominanssi kolmanteen ja taululle 7-1.
Ei se voi olla paskaa, kun selostajakin niin sanoi. Sarjan neljänneksi parasta ja joka viides päättyy maaliin.

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Olisi kyllä pitänyt valita se Espoon peli...Varsinkin kun KooKoo on tullut kolmen maalin takaa tasoihin. No ehkä Jokerit vielä...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy