Ja koko joukkueeseen tuli kummasti energiaa.Lind kaivettu penkin päästä kehiin.
Ja ekalla kierroksella ulos, kun ollaan surffailtu ensin loppukausi ykkösvaihteella ja yhtäkkiä pitäisi pleijareissa heittää vitos- tai kutosvaihde silmään.Karsinnat lähestyy, levon kautta kone lämpenee.
Mitähän erätaukohaastattelua sinä olet katsonut? Mun ruudussa oli ainakin Mehu Rikkilä.Kehtas Salmela erätaukohaastattelussa sanoa että peli on 1-1 koska "vantaa puolustaa hyvin keskustaa".
Hallilla taitaa olla livenä oma haastattelu.Mitähän erätaukohaastattelua sinä olet katsonut? Mun ruudussa oli ainakin Mehu Rikkilä.
Paikan päällä, villi veikkus.Mitähän erätaukohaastattelua sinä olet katsonut? Mun ruudussa oli ainakin Mehu Rikkilä.
Hallilla näytettyäMitähän erätaukohaastattelua sinä olet katsonut? Mun ruudussa oli ainakin Mehu Rikkilä.
Ai että. Huikeaa tilannetajua!Hyvää pelisilmää joillakin. Jokereiden fanipaidat päällä, joiden selkään on vedetty nimen kohtaan teippiä, johon kirjoitettu Klingberg
Katsoitko ettei vaan olleet Puhakka ja Juolevi?Hyvää pelisilmää joillakin. Jokereiden fanipaidat päällä, joiden selkään on vedetty nimen kohtaan teippiä, johon kirjoitettu Klingberg
Kuulemma on ja tämän verran saatiin irti. Eiköhän tämä ole selvä peli.Joko se Otto on muilutettu?
Ei ehdi kun etsitään Ottoa.The Game soi, alkakaahan valua takaisin pelin ääreen :)
Olin jo melkee lähössä kotiin mut sait ylipuhuttuaThe Game soi, alkakaahan valua takaisin pelin ääreen :)