Blood sähläs taas mut korjaa virheensä.
eilen klo 19.49 #13 501 F flintstone Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3 Blood sähläs taas mut korjaa virheensä.
eilen klo 19.49 #13 504 T teude Jäsen Suosikkijoukkue Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa NONIIII!
eilen klo 19.49 #13 506 V Viru$ Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Pentiltä maaginen syöttö ja Lahna kiittää!
eilen klo 19.49 #13 507 S Sämppäri Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Pena järjestää. Karmeaa negailijoille
eilen klo 19.49 #13 508 K Kiekkonarri Jäsen Suosikkijoukkue Helsingin Jokerit, New Jersey Devils Blood tarjoilee Lahnalle! 2-5.
eilen klo 19.49 #13 509 K Kebis Jäsen Suosikkijoukkue Helsingin Jokerit LENTÄVÄ LAHNAVIIIK! Hyvin toi Valle kiekon hyökkäysalueelle ja Pena camaan!
eilen klo 19.49 #13 510 F flintstone Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3 Lahnaaaaa! 2-5.
eilen klo 19.49 #13 511 L Loorz15 Jäsen Suosikkijoukkue Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen Nyt oli härkämäistä suorittamista Vallelta!
eilen klo 19.49 #13 512 V Valle Jäsen Suosikkijoukkue Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret Nyt oli kapu härkä! Lahna tekee.
eilen klo 19.50 #13 514 K Konteksti Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit No nyt oli upea. Ja upea Vallen esityö.
eilen klo 19.50 #13 515 P petzku Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist Hävytön syöttö Penalta.
eilen klo 19.50 #13 516 K Kiekkomiäs Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit, Florida Panthers Ja lanha tällää 2-5
eilen klo 19.50 #13 517 F Flip#51 Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Valle-Pena-Lahna melko komea kombo :)
eilen klo 19.50 #13 518 K Kyyberi Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K. Bloodin kiekollisesta osaamisesta tulee jotenkin mieleen Terran Sandwith.
eilen klo 19.50 #13 519 J juhna Jäsen Suosikkijoukkue Bruins & Jokerit Pelit kovenee ja Pena heräilee. Tätä menoa iskee hattutempun karsinnoissa.
eilen klo 19.50 #13 521 D DiMarcus Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Viru$ kirjoitti: Voi vittu mitä räkänokkia siellä taas urpoilemassa. Laajenna klikkaamalla Kyllä se on joo helvetisti paremman ihmisen hommaa olla internetsoturi tumman suklaan kanssa himassa.
Viru$ kirjoitti: Voi vittu mitä räkänokkia siellä taas urpoilemassa. Laajenna klikkaamalla Kyllä se on joo helvetisti paremman ihmisen hommaa olla internetsoturi tumman suklaan kanssa himassa.
eilen klo 19.50 #13 522 S Shakermaker Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Ai saatana. Mähän olen keksinyt miten me pärjätään. Kaksi kertaa olen haukkunut Beniä ja käytännössä molempien viestien kirjoitushetkellä hän napauttaa syöttöpisteen tililleen.
Ai saatana. Mähän olen keksinyt miten me pärjätään. Kaksi kertaa olen haukkunut Beniä ja käytännössä molempien viestien kirjoitushetkellä hän napauttaa syöttöpisteen tililleen.
eilen klo 19.50 #13 524 P PeteX Jäsen Suosikkijoukkue Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje Penan 2. piste tänään. Great.
eilen klo 19.50 #13 525 O Ogie Ogilthorpe Jäsen Suosikkijoukkue Helsingin Jokerit, Florida Panthers Paska-Ben ja Paska-Filppula järjestää, Lahna viimeistelee.