Hyvä Fene!
eilen klo 20.40 #12 302 S sininen Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Tuo Salosen jäähy oli tuomarilta vähän tuollainen "katsokaa, minä olen täällä ja minä olen tärkeä" -tyyppinen vihellys.
Tuo Salosen jäähy oli tuomarilta vähän tuollainen "katsokaa, minä olen täällä ja minä olen tärkeä" -tyyppinen vihellys.
eilen klo 20.40 #12 303 P petzku Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist Kiitos Niks
eilen klo 20.40 #12 304 V Valle Jäsen Suosikkijoukkue Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret Fenenko.... Noloa
eilen klo 20.40 #12 307 K Kiekkonarri Jäsen Suosikkijoukkue Helsingin Jokerit, New Jersey Devils Fenenko hatullinen bokseja täyteen. :D
eilen klo 20.40 #12 308 S sorza Jäsen Suosikkijoukkue SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit Fenenko muistaa ainakin, kuka se oikea työnantaja on.
eilen klo 20.40 #12 309 K Kebis Jäsen Suosikkijoukkue Helsingin Jokerit Saadaanko tuostakin meille jotenkin boksia? Jokereiden pelaaja kuitenkin häiritsi purkuyritystä.
eilen klo 20.40 #12 310 M Mr. Crowley Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Aivan karmittava ottelu Fenenkolta.
eilen klo 20.41 #12 311 K Kennesis Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Oliko kolmas täysin turha jääny fenelle
eilen klo 20.41 #12 312 S Sämppäri Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Fene! Meidän ykköspakki ensi kaudella Liigassa
eilen klo 20.42 #12 313 E Eelie Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit, HJK, S.S Lazio Lipiäisen kypärässä on erästä KHL-joukkuetta muistuttavia kuvioita.
eilen klo 20.42 #12 314 J JokeriEki Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Fenenko taas jäähylle. Ei näin. Ai niin onkin nykyään Ketterän pelaaja.
eilen klo 20.42 #12 315 F flintstone Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3 Lahnavik - Henritius - Karvinen pyörittämässä yv:tä.
eilen klo 20.44 #12 317 E Eelie Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit, HJK, S.S Lazio flintstone kirjoitti: Lahnavik - Henritius - Karvinen pyörittämässä yv:tä. Laajenna klikkaamalla Paremmin pyöri. Turha sitä yv:tä edes treenata.
flintstone kirjoitti: Lahnavik - Henritius - Karvinen pyörittämässä yv:tä. Laajenna klikkaamalla Paremmin pyöri. Turha sitä yv:tä edes treenata.
eilen klo 20.45 #12 318 F flintstone Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3 Magenta kirjoitti: Kuusla tippunut? Laajenna klikkaamalla Ei siellä ollut yksikään tuon Heikkisen yv ketjun pelaaja.
Magenta kirjoitti: Kuusla tippunut? Laajenna klikkaamalla Ei siellä ollut yksikään tuon Heikkisen yv ketjun pelaaja.
eilen klo 20.45 #12 319 M massaonvoimaa Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Magenta kirjoitti: Kuusla tippunut? Laajenna klikkaamalla Penkillä. Pelataan voitosta.
eilen klo 20.46 #12 321 F flintstone Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3 Blood niistää jonkun hukkapätkän.
eilen klo 20.47 #12 322 V Viru$ Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Pentti antaa vähän hellää Ketterän mikkihiirille.
eilen klo 20.47 #12 323 K Konteksti Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Semmoinen peli, että onneksi se on ohi.
eilen klo 20.47 #12 324 V Valle Jäsen Suosikkijoukkue Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret Päästääkö Lipiäinen enää koskaan maalia? Blood :)
eilen klo 20.47 #12 325 P petzku Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist Päästääkö Lipiäinen enää ikinä maalia? Ei nyt ollut mikään kovin ihmeellinen ottelu (yhden erän perusteella). Sakun maalin jälkeen pirteä vaihe.
Päästääkö Lipiäinen enää ikinä maalia? Ei nyt ollut mikään kovin ihmeellinen ottelu (yhden erän perusteella). Sakun maalin jälkeen pirteä vaihe.