Kiekoton Mies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Ode on pelipäällä.
Kameramies vesilinjalle loppupelin ajaksiArvostaisin jos kameramies pysyis kiekon perässä
Kyllä ja se olisikin ihan ok, jos vastaavia peliin lähtöjä ei olisi alla jo useampia.Noh, se oli eka kymppi vieraspelissä jossa kotijoukkue pelaa täyden tuvan edessä perjantaipeliä.
Olen varmaan sokea, mutta Karvisen pelissä on enempi järkeä kuin viime kaudella. Onko vikkelämpikinOde toteutti huikean vaihdon sitä mitä häneltä odotetaan joka ikinen ilta. Ihan joka ilta ei ole saatu sitä mitä toivottu.
Copy & paste.Pääsääntöisesti meidän kiekollista hallintaa, hyvät maalipaikat kuitenkin suunnilleen tasan, samoin tilanne erätauolle mennessä.
Lappissa promillet ei laske ennenkuin kaamos hellittää. :)Kameramies vesilinjalle loppupelin ajaksi
Kaks samanlaista mulle. Tuplana. NopeaKarvinen on drinkin nimi.Olen varmaan sokea, mutta Karvisen pelissä on enempi järkeä kuin viime kaudella. Onko vikkelämpikin
Jätin tarkoituksella nopeat pois tästä hommasta. Ehkä se oikaisee paremmin?Kaks samanlaista mulle. Tuplana. NopeaKarvinen on drinkin nimi.
Piti katsoa tämä tilanne uudelleen ja kyllä siellä oli hyökkäyspään aloituksesta lähtien kentällä Salonen-Filppula-KuuslaOlikohan se vika vaihto jotain hakua kun F-junnut oli rikottu ja Lindin paikalla omissa pyöri Salonen? Vai oliko vain Salonen jäänyt roikkumaan edellisestä vaihdosta?