RightinForsblom
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Ite kyl fiilaan tätä versiota maalilaulust! Jos tää ny oli eri ku ennen :D
Toi on se aito ja alkuperäinen.Ite kyl fiilaan tätä versiota maalilaulust! Jos tää ny oli eri ku ennen :D
Voit olla oikeassakin. Mä en ihan niin tarkkaan kyl voi sanoa tätä tietäväni että eri versioita tunnistaisin jos ero jotain tosi pientäNimenomaan kuuntelin että nyt on eri versio kuin yleensä.
Etukulma oli auki ja maalivahti oli vielä ottamassa ennakkoa takatolpille, kun ilmeisesti oli oletus, että JMA tekee mitä JMA tekee yleensä.Mistä v**usta toi Aaltosen ujutus meni :D
No näin mä kuuntelin. Hyvä!Toi on se aito ja alkuperäinen.
Ei tarvitse antaa kenkää, kun Aaltonen pelasti kaikki ylivoima maalilla.Aika korkealle olet asettanut riman näin pikaisesti. Itse vaihtaisin tuohon, että jos ei tänään saada ylivoimalla laukausta.
Se meni sitten siinä. Eikö näistä jinxauksista ole puhuttu?Kymppi täyteen!
Aivan älytön tasoero toistaiseksi. KeuPalla oo mitään palaa.Näyttää kyllä että nää joukkueet pelaa aivan eri sarjoissa
Aaltonen on pelannut kaikki nämä vuodet 5D-shakkia viemällä kiekon maalin taakse, että voi sitten vuonna 2025 iskeä Jokereissa tiistai-iltana KeuPaa vastaan mestiksessä tuollaisen maalin.Etukulma oli auki ja maalivahti oli vielä ottamassa ennakkoa takatolpille, kun ilmeisesti oli oletus, että JMA tekee mitä JMA tekee yleensä.