Nyt lähtee jotkut ulos, se on selvä.
Jep, samantien järkkärille kertomaan kuka viskeli niin lähtee ovista pihalle. Ei vaan voi käsittää, miksi noita ei raportoida saman tien.Hyvä, mutta voisitte myös pitää silmät siellä auki, että kuka heittelee ja raportoida eteenpäin.
Ja kyllä, olen paikanpäällä, juuri nyt.Näin tiedoksi paikanpäältä, kolikoiden heittelystä käytiin kovasanainen palaute omille, idioottimaista, aivan apinointia heittää mitään kentälle.
Ei todellakaan ole, jos käytös on apinan tasolla.Eiköhän kaikki ole Jokerit yhteisöön ja fanipäätyy tervetulleita, oli ikä ja habitus mitä vaan.
No ei todellakaan ole. Jos ei edes alkeellisia käytöstapoja löydy niin voivat heilua keskenään jossain metässä minun puolestani.Onko tämä huono asia? Minkä ikäinen olisi hyvä ? Eiköhän kaikki ole Jokerit yhteisöön ja fanipäätyy tervetulleita, oli ikä ja habitus mitä vaan. Käytöstä jokainen voi toki skaalata kykyjensä mukaan jos moiseen tarve. Jos jotain posia, niin ainakin ääntä tuntuu heistä lähetevän, mikä on mahtavaa. Hyvä uudet ja nuoret ukkelit ja akkelit.
Elämämkoululaisiako?Ja siinä toisessa rivissä 30-40v ikiteinejä.
Eteläpäädyltä tiedote "sanoudumme irti, emme hyväksy" ja mikään ei muutu.Kumma juttu, kun tämmöistä ongelmaa ei ollut esim. Joensuu-Imatra reissulla, jolloin tuota porukkaa ei ollut mukana
Niin kauan naulataan ku oma pesä on puhdas.Oikeasti, kyseessä muutama ihminen, älkää naulatko koko porukkaa, jooko?
" Käytöstä jokainen voi toki skaalata kykyjensä mukaan jos moiseen tarve".No ei todellakaan ole. Jos ei edes alkeellisia käytöstapoja löydy niin voivat heilua keskenään jossain metässä minun puolestani.
No todellakin on huono asia, jos ei osata helvetti käyttäytyä?Onko tämä huono asia? Minkä ikäinen olisi hyvä ? Eiköhän kaikki ole Jokerit yhteisöön ja fanipäätyy tervetulleita, oli ikä ja habitus mitä vaan. Käytöstä jokainen voi toki skaalata kykyjensä mukaan jos moiseen tarve. Jos jotain posia, niin ainakin ääntä tuntuu heistä lähetevän, mikä on mahtavaa. Hyvä uudet ja nuoret ukkelit ja akkelit.