On kyllä sääli, että nämä eivät pysy salassa. Huhu pitää täysin paikkansa, sillä muistamisen ovat jakamassa Kiekko-Poikien GM Jaakko Lipponen(ei sukua Paavolle), sekä Jokereissa urallaan pelannut joensuulaislähtöinen Timo Norppa.Kuulin myös huhua, että Joensuussa järjestetään juhlallisuuksia ja ennen ottelua halutaan kunnioittaa pitkän uran Jokereissa tehnyttä ja näin lähtemättömän vaikutuksensa ja palveluksena suomalaisen kiekkoilun eteen tehnyttä Jonas Engströmiä.
Jahas-jahas, Bredun aika loistaa?
Salonen - Filppula - Aaltonen
Suhonen - Ahonen
Lind - Forslund - Lemberg
Tuomola - Salmela
Vainikainen - Lausniemi - Pihlström
Fenenko - Rikkilä
Liuksiala - Henritius - Lahnaviik
Saari
Heikkeri
Risikko
Eikös nämä aika odotetut ketjut ole, kun hurri poistui? Näillä mentiin jo viime pelissä 3.erä osittain. Siis Leevi ja Forslund yhdessä, JMA ykkösessä jne. Mulle tämä näyttäytyy juurikin niin, että RD on rakentamassa kahta täyttä duunarivitjaa ja kahta tulosyksikköä kevääksi. Lind poistuu tuosta Lembergin ketjusta ja siihen tulee Heikkinen keskelle ja näillä mennään.No nyt on vedetty vähän isommalla kammalla tuota kokoonpanoa. Toki poissaolojenkin takia. Voi nämä toimiakin, mutta pessimisti ei pety ja ennakoin haasteita, kun haetaan kavereita kentältä. Tulosveikkauksessani silti pysyn.
Mulla jäi tuo viime peli enemmän tai vähemmän välistä pätkää alusta ja lopusta lukuunottamatta, niin saanen syntini tässäkin anteeksi. En ns. nähnyt kevääseen seuranomaisesti.Eikös nämä aika odotetut ketjut ole, kun hurri poistui? Näillä mentiin jo viime pelissä 3.erä osittain. Siis Leevi ja Forslund yhdessä, JMA ykkösessä jne. Mulle tämä näyttäytyy juurikin niin, että RD on rakentamassa kahta täyttä duunarivitjaa ja kahta tulosyksikköä kevääksi. Lind poistuu tuosta Lembergin ketjusta ja siihen tulee Heikkinen keskelle ja näillä mennään.
Toivotaan Saloselle onnistumista tänään vanhaa seuraansa vastaan.
Pessimisti ei pety :)
Ei mitään hätää, Forsblomilla on vain muutaman viikon flunssa.Forsblom siis edelleen pois.
Löytyyköhän Puolangalta paljon Jokerifaneja. Jompikumpi kadulla kävelijöistä voisi hyvinkin olla.Positiivisuus on perseestä :)
Ei niitä liikaa oo, mutta äiti ainaski!Löytyyköhän Puolangalta paljon Jokerifaneja. Jompikumpi kadulla kävelijöistä voisi hyvinkin olla.
Oho, kiitos tästä arvonimestä. Valitettavasti viimepeliä jouduin katsomaan kännykästä. Sehän ei kyllä mitään enää merkkaa kun siitä lähes viikko on vierähtänyt.Onko palstalegendalla @Masentaja, nimensä mukaisesti, mitään lisättävää vai tyhjennettiinkö pajatso?
Ei ole taaskaan Yrjänheikki ollut ajan tasalla.”Suhonen ei mikään pistelinko ole ikinä ollut”.
Mikä se sitten on, peruspakki?
Mä luulin et me hommattiin Mestikseen nimenomaan kiekollista osaamista ja laukausvoimaa viivaan. Mut ei ehkä sit.”Suhonen ei mikään pistelinko ole ikinä ollut”.
Mikä se sitten on, peruspakki?