Ei mitään hätää kun meidän YV:n tietää.
eilen klo 20.39 #3 426 V vetti Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit, CAR, HIFK (salaa) Ei mitään hätää kun meidän YV:n tietää.
eilen klo 20.39 #3 427 K Kyyberi Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K. Mä oon varmaan vähemmistössä, mut en mä tosta törkeää saa. Pitää oman linjansa, kädet alhaalla. Enemmänkin virhearvio ja paskaa tuuria.
Mä oon varmaan vähemmistössä, mut en mä tosta törkeää saa. Pitää oman linjansa, kädet alhaalla. Enemmänkin virhearvio ja paskaa tuuria.
eilen klo 20.39 #3 428 J Jvg Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Onneksi meillä on jäätävä ylivoima. Nyt ratkee
eilen klo 20.39 #3 429 V Viru$ Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Nyt olisi sitten aika naulata ja ryöstää tämä peli.
eilen klo 20.41 #3 430 K Konteksti Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Vaihteeksi kadotettu tatsi ylivoimaan. Koko ajan pelataan pienimpään tilaan ylöstuonnit.
eilen klo 20.41 #3 431 M Masentaja Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Aika sekoilua on. Kiekko karkailee keskialueelle vaikka ei edes painetta.
eilen klo 20.41 #3 432 K Kyyberi Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K. Meidän yv:llä olisi ollut parempi, että jäähy olisi 2min...
eilen klo 20.43 #3 435 A Aatelinen Jäsen Suosikkijoukkue Glen Metropolit, New England Patriots Huonosti hyödynnetty hetkellinen 5vs3...
eilen klo 20.43 #3 436 A Artisokka Jäsen Suosikkijoukkue Helsingin Jokerit | The Neule Ei luoja tätä YVtä.
eilen klo 20.43 #3 438 9 91.1 Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Vähän on juu sihti hukassa. E: osuihan se!
eilen klo 20.44 #3 439 K Kyyberi Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K. Onneks ei meinaa mennä ees tiukaks.
eilen klo 20.44 #3 443 L laiks Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit No meneehän se ku eka tarpeeks monta kertaa harjottelee!!!
eilen klo 20.45 #3 448 V Viru$ Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Lemberg! Ette te helvetti voi voittaa näin hirveällä esityksellä :D
eilen klo 20.45 #3 449 K Kiekkonarri Jäsen Suosikkijoukkue Helsingin Jokerit, New Jersey Devils Olin jo kirjottamassa, että olihan höyryävää ylivoimaa, mutta sitten Lefa päättää rankoa!
eilen klo 20.45 #3 450 M Masentaja Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit Jvg kirjoitti: SAATANA. Riittääkö? Laajenna klikkaamalla Ei riitä! Hokki ottaa veskan pois ja tasottaa. Jinx.
Jvg kirjoitti: SAATANA. Riittääkö? Laajenna klikkaamalla Ei riitä! Hokki ottaa veskan pois ja tasottaa. Jinx.