No tämä nyt oli tiedossa jo vuosi sitten syksyllä.Ei mitään Terolta pois, mutta meillä taitaa nyt olla ammattivalmentaja...
Olin juuri kirjoittamassa, että tästä tietää kun on kauden paras peli - ei viestin viestiä kriitikoilta.Tänään tämä on näyttänyt siltä, miltä sen pitäisi joka ilta näillä resursseilla näyttääkin.
HYVÄ!
Miks mun mielestä maalinkatto heilahti jo tuosta lämäristä.Olipas tälli Forsblomilta ylärimaan ja Leevi 0-5!
Oli niin kova lämäri niin putki heilutti verkkoaMiks mun mielestä maalinkatto heilahti jo tuosta lämäristä.
Ei paljon Tutolla jakoja ollut. Hienoa poijjaat!
En halua ikinä kuulla tällaisia kommentteja tämmöisien pelien jälkeen. Saakelin ankeuttajat.Me ollaan käsittämättömän hyviä mutta jäitä hattuun vielä.
Tiedän, mutta Jokerit ja kevät. Olen täysillä messissä, mutta silti. No RD penkin takana ja Valle jengissä. Eihän tämä tästä paremmaksi voi mennä. Nyt on se kausi. Pelaamalla liigaan, mutta monta estettä on vielä tiellä, mutta näillä esityksillä se ei ole ongelma.En halua ikinä kuulla tällaisia kommentteja tämmöisien pelien jälkeen. Saakelin ankeuttajat.
Molempia. Me ollaan ylivoimisia, jos kaverilla ei ole täydellinen päivä. Myös, jos kaverilla on täydellinen päivä, niin ei me helpolla hävitäkkään. Kyllä tää kausi on mennyt kokoajan käsikirjoituksen mukaan. Niukkoja tappioita, mutta murskaavia voittoja. Kaksi kertaa voitettu 5-0 ja kerran hävitty 2-1 TUTO:lle. IPK pelikin oli hallussa ilman jäähysumaa. Kiekko-poikia vastaan johdettiin 4-1 ja toisessa noustiin kyllä takaa tasoihin. Toki hävitty molemmat, mutta ei me enää keväällä niillekkään hävitä neljää kertaa seitsemästä! Kahta peliä putkeen ei olla hävitty ja se jo kertoo hyvästä joukkueesta.Jokerit käsittämättömän hyvä vai TuTo käsittämättömän paska?