TampereenNarri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Olin kuulevani että pyysi ettei katsojat heitä jäälle tavaraa? Toki voin olla väärässä.Narrifaneilla menee ilmeisesti isosti tunteisiin, kun kuuluttajakin joutuu paimentamaan.
Olin kuulevani että pyysi ettei katsojat heitä jäälle tavaraa? Toki voin olla väärässä.Narrifaneilla menee ilmeisesti isosti tunteisiin, kun kuuluttajakin joutuu paimentamaan.
Näin sanoi joo.Olin kuulevani että pyysi ettei katsojat heitä jäälle tavaraa? Toki voin olla väärässä.
Huomaa ettet ole ikinä pelannut kiekkoa.Maalit on ne jotka lasketaan.
Veikkaanpa että aika paljon enemmän kuin sinä, mutta ei aiheesta enempää. Hermo ei pidä ja mailat ei pysy alhaalla. @Shakermaker kanssa samaa mieltä. 5 erää paineltu nollilla kotona. Ainakin.Huomaa ettet ole ikinä pelannut kiekkoa.
Toki näin. Olihan nuo 5-3 tilanteeseen johtaneet jäähyt aivan naurettavia puhalluksia. Mitä Filppula ja Tuomola teki?Ihan turha ulista tuomareista, kun on tehty 0 maalia ylivoimista huolimatta.
Ihan turha ulista tuomareista, kun on tehty 0 maalia ylivoimista huolimatta.
Filppula tunki mailan Ringin jalkojen väliin ja Tuomola huitoi kaveria kypärään. Täysin oikein meni.Toki näin. Olihan nuo 5-3 tilanteeseen johtaneet jäähyt aivan naurettavia puhalluksia. Mitä Filppula ja Tuomola teki?
Eri mieltä. Ei kärkipelissä noin pehmeitä vihellyksiä voi tulla.Filppula tunki mailan Ringin jalkojen väliin ja Tuomola huitoi kaveria kypärään. Täysin oikein meni.
Lind kaventaa.
Siihen taisi olla hyvä syy kaukalon ulkopuolisista asioita, mutta ei siitä enempääOli kyllä tarjolla, mutta sanottiin ei.
Juu on tiedossa.Siihen taisi olla hyvä syy kaukalon ulkopuolisista asioita, mutta ei siitä enempää
Forslund on pelannut tänään hyvin, ei oo vain ketjukavereille kelvannut.Olisi jo aika räjäyttää tuo kolmosketju. Tänäänkin heikoin lenkki.