Jokereiden kotipelipaita kaudella 2024-2025?

  • 6 271
  • 48

Jokereiden kotipelipaita kaudella 2024-2025?


  • Äänestäjiä
    174
  • Poll closed .

julB

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oma mielipide on suora. Sininen paita, koska se on yksinkertaisesti niin vitun hieno ja tämän kauden Warrior-versio ei todellakaan tee siitä poikkeusta.

Omasta mielestäni viimeisimmällä liigakaudella 2013-2014 oli historian hienoin pelipaitarepertuaari sisältäen punakeltaisen viikonloppukotipelipaidan. Nämä takaisin, kiitos.

Nykypäivänä teemaottelut on tyylikäs trendi lätkätapahtumaa luodessa. Miksei jatkossakin voisi olla ysäriteemaa kotiotteluissa sisältäen tämän kauden Nordis-kotipaidan? Jotenkin tämän kauden Nordis-paita on enemmänkin jäänyt itselle tyylikkääksi symboliksi paluukaudelle suomikiekkoon ja Nordikselle.
 

Yucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos retroilu jatkuu niin tää miellyttää kyllä silmää kovasti.
 

Liitteet

  • Screenshot_20240313_193613_Facebook.jpg
    Screenshot_20240313_193613_Facebook.jpg
    197,5 KB · kertaa luettu: 211

ilveilijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Retroilu ja nostalgia on ihan kivaa ja mukavaa, mutta aikansa kutakin.
Eiköhän olisi aika siirtyä tähän päivään ja katse tiukasti tulevaan.
Olemme uuden jokeriaikakauden alussa.
Aikakauden joka toivottavasti tulee olemaan yhtä ihanaa kuin kultainen 90-luku, joten vihreä/violetti peliasu saisi tämän uuden tulemisen ensikauden jälkeen jäädä osaksi värikästä jokerihistoriaa...
 

otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
لօҟҽɾìէ
Retropaita on hieno, ja hopeisine kypärineen sen käyttöönotto ensimmäisellä kaudella oli nostalgista. Kaapistani löytyy sekä alkuperäinen että retroversio viherlilasta, mutta rehellisesti sanottuna sininen miellyttää silmääni enemmän. Kun maailman kauneimman logon ympärille lisätään liikaa värejä, lopputulos on jotenkin rauhaton verrattuna yksiväriseen paitaan. Väristä riippumatta paita on aina upea, kunhan siinä on meidän logo.
 

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehdottomasti puna-keltainen, näkeehän sen jo logostakin.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Vihreä-Liila sen pitää olla. Varsinkin kun liigaan noustaan. Liiga on täynnä sinistä, keltaista ja punaista eri comboissa.

Vihreää ei löydy kuin Ilvekseltä (sekin eri sävyssä) ja Liilaa ei keltään. Sininen voi olla pidempiaikanen Jokeriväritys, mutta Viherliila on uniikki. Ja tuo mieleen ajan jolloin jengi menestyi eikä kontannut.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos retroilu jatkuu niin tää miellyttää kyllä silmää kovasti.
Äänestin sinivihreää, koska valko-vihreää ei ollut vaihtoehtona. Eli ne 90-luvun alun paidat, ennen liilan tuloa kuvioihin.

Mutta komppaan myös niitä joiden mielestä nyt pitäisi jatkaa vuosi-pari samoilla systeemeillä kuin tällä kaudella. Samat värit, pientä tuunausta, ja hyvä tulee.
 

Lapa7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Espoo,Detroit,Liverpool,Mercedes,Toyota
Tavallaan voisi olla ihan seksikästä jos olisi vakituinen ykkös peliasu jokin punakeltainen. Keklun aikainen vaikka.
 

Kosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sojy, Jokerit, Islanders, West Ham
Jatketaan ensi kaudella retroilua: puolet kotipeleistä sinisillä/ 90-luvun alun sini-vihreillä. Vieraissa tietty valkoinen.
 

Archie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Arkipelit sinisellä paidalla ja perjantai / lauantai pelit retroilla. Paitoihin mainokset vois olla painatuksen sijaan ommeltuja / prodeeratut kangasmerkit tmv.

Ja pieni marginaalinen faceliftaus paitoihin, josta näkee vuosien päästä minkä vuoden paidat ovat kyseessä.

Jos tulee teemailtoja, niin voi olla oma teemailtapaita kyseisiin peleihin tai joku prodeeraus lisäksi kyseisen illan paitaan.

Pidetään kuitenkin hieno logo suurena ja kauniina paidan edessä ja siihen ei kosketa.
 

Sulander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Risikko kävi Warriorilla suunnittelemassa ensi kauden kamoja:

”Mä oon kuullu tämmöst huhuu et ens kaudel tulis pientä päivitystä näihin pelipaitoihin ni mä oon täs miettiny et mitäköhän värejä saadaan sopimaan sitten.”

Jokin kuva sumennettu, mutta näytöllä näkyy tekeillä oleva suunnitelma sinisistä patjoista, vaikka Risu huomauttaakin, etteivät graafikon taitonsa vielä ihan parhaat.

Edit: Vai violettiko tuo on...

 

Liitteet

  • sininen.jpg
    sininen.jpg
    97,4 KB · kertaa luettu: 106
Viimeksi muokattu:

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuo sinisen sävy oli yhdellä nopealla katsomisella hyvin samanlainen kun Keklun aikakaudella. Mikäli näin on, niin täältä ainakin peukku, sillä se väri oli todella miellyttävä.
 

jokerijunnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta -95
Risikko kävi Warriorilla suunnittelemassa ensi kauden kamoja:

”Mä oon kuullu tämmöst huhuu et ens kaudel tulis pientä päivitystä näihin pelipaitoihin ni mä oon täs miettiny et mitäköhän värejä saadaan sopimaan sitten.”

Jokin kuva sumennettu, mutta näytöllä näkyy tekeillä oleva suunnitelma sinisistä patjoista, vaikka Risu huomauttaakin, etteivät graafikon taitonsa vielä ihan parhaat.

Edit: Vai violettiko tuo on...

Violetti. Se lukee tuolla näytöllä, mutta taisit rajata sen pois.
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Risikko kävi Warriorilla suunnittelemassa ensi kauden kamoja:

”Mä oon kuullu tämmöst huhuu et ens kaudel tulis pientä päivitystä näihin pelipaitoihin ni mä oon täs miettiny et mitäköhän värejä saadaan sopimaan sitten.”

Jokin kuva sumennettu, mutta näytöllä näkyy tekeillä oleva suunnitelma sinisistä patjoista, vaikka Risu huomauttaakin, etteivät graafikon taitonsa vielä ihan parhaat.

Edit: Vai violettiko tuo on...

Tuossahan näkyy vihreä raitakin violetin keskellä. Eli retrovärit vaikuttavat pysyvän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös