jokerijunnu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit vuodesta -95
Olen tätä kelaillut itsekin ja diggaan helvetisti.Sopisiko paremmin, jos olisi tuossa keskellä? Krediitit suunnittelijalle @Junan viemä
Olen tätä kelaillut itsekin ja diggaan helvetisti.Sopisiko paremmin, jos olisi tuossa keskellä? Krediitit suunnittelijalle @Junan viemä
Ei olisi ensimmäinen kerta kun Jokereilla olisi Florida Panthers -paidat. :) Ihan toimivat, mutta itse toivoisin ilman.Sopisiko paremmin, jos olisi tuossa keskellä? Krediitit suunnittelijalle @Junan viemä
Olisi erittäin asiallinen ja juuri viime viikolla mietin että keskipoikkiraita olisi mukavan raikas uudistus. Luo tietynlaista qggressiivisuutta ja näyttävyyttä ilman että logo hukkuu.Sopisiko paremmin, jos olisi tuossa keskellä? Krediitit suunnittelijalle @Junan viemä
Täytyy kompata kyllä. Todella hyvä kuosi ja olikohan malli kausilta 89-90- 90-91?Jos retroilu jatkuu niin tää miellyttää kyllä silmää kovasti.
Ensi kaudelle uusi hittituote storeen?roskasäkkikin on helvetin magee kun siihen pistää meidän logon,
Äänestin sinivihreää, koska valko-vihreää ei ollut vaihtoehtona. Eli ne 90-luvun alun paidat, ennen liilan tuloa kuvioihin.Jos retroilu jatkuu niin tää miellyttää kyllä silmää kovasti.
Ei kiitos. Sininen.Tavallaan voisi olla ihan seksikästä jos olisi vakituinen ykkös peliasu jokin punakeltainen. Keklun aikainen vaikka.
Tähän faceliftiin on pakko sisältyä se, että saadaan se oikea logo rintaan tuon nykyisen pullukan sijaan. Voi kuulostaa pieneltä asialta, mutta sitä se ei ole.Ja pieni marginaalinen faceliftaus paitoihin, josta näkee vuosien päästä minkä vuoden paidat ovat kyseessä.
Violetti. Se lukee tuolla näytöllä, mutta taisit rajata sen pois.Risikko kävi Warriorilla suunnittelemassa ensi kauden kamoja:
”Mä oon kuullu tämmöst huhuu et ens kaudel tulis pientä päivitystä näihin pelipaitoihin ni mä oon täs miettiny et mitäköhän värejä saadaan sopimaan sitten.”
Jokin kuva sumennettu, mutta näytöllä näkyy tekeillä oleva suunnitelma sinisistä patjoista, vaikka Risu huomauttaakin, etteivät graafikon taitonsa vielä ihan parhaat.
Edit: Vai violettiko tuo on...
Maalivahdit Warrior-varusteita suunnittelemassa — JOKERIT
Jokerimaalivahdit Henri Risikko ja Sisu Heikkeri vierailivat Jokereiden varustekumppani Warriorin toimistolla testaamassa tulevan kauden varusteita ja suunnittelemassa niiden väritystä. Risikko kertoo videolla, mikä hänelle on varusteissa tärkeintä.www.jokerit.fi
Tuossahan näkyy vihreä raitakin violetin keskellä. Eli retrovärit vaikuttavat pysyvän.Risikko kävi Warriorilla suunnittelemassa ensi kauden kamoja:
”Mä oon kuullu tämmöst huhuu et ens kaudel tulis pientä päivitystä näihin pelipaitoihin ni mä oon täs miettiny et mitäköhän värejä saadaan sopimaan sitten.”
Jokin kuva sumennettu, mutta näytöllä näkyy tekeillä oleva suunnitelma sinisistä patjoista, vaikka Risu huomauttaakin, etteivät graafikon taitonsa vielä ihan parhaat.
Edit: Vai violettiko tuo on...
Maalivahdit Warrior-varusteita suunnittelemassa — JOKERIT
Jokerimaalivahdit Henri Risikko ja Sisu Heikkeri vierailivat Jokereiden varustekumppani Warriorin toimistolla testaamassa tulevan kauden varusteita ja suunnittelemassa niiden väritystä. Risikko kertoo videolla, mikä hänelle on varusteissa tärkeintä.www.jokerit.fi