Jokereiden joukkueet on välittömästi suljettava A, B ja C-nuorten sarjoista

  • 2 770
  • 3
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
HIFK
KHL on laajentumassa Helsinkiin ja Suomeen. En tässä kirjoituksessa ota suuremmin kantaa laajentumisen motiiveihin. Valistunut lukija kykenee varmasti näkemään todelliset syyt KHL-jääkiekkoliigan laajentumisen taustalla. Olemme myös saanet uutisista lukea seuran uusista omistajista. Jokainen voinee itse arvioida minkälaiset henkilöt tässä on kyseessä

KHL aikoo jatkossa kilpailla liigan kanssa Jokereiden toimiessa uuden liigan sillanpääasemana. On syytä pitää mielessä, että Jokereiden uusi omistus koostuu Moskovan ZSKA:n ja Pietarin SKA:n omistajista. Nämä omistajat tulevat pumppaamaan seuraan sellaisen määrän talous- dopingia, että yksikään suomalainen seura ei pysty kilpailemaan Jokereiden kanssa taloudellisesti. Pahin uhkakuva on liigan asteittainen taantuminen mestiksen tai veikkausliigan tasolle. Katsojien kiinnostus siirtyy asteittain kovalla rahalla markkinoituun venäjän mestaruussarjaan. Tämänkaltainen kehitys johtaisi vääjäämättä suomalaisen seurojen talouden heikkenemiseen, pelaajatuotannon tyrehtymiseen ja lopulta kehitys voisi pahimmillaan johtaa liigan taantumiseen amatöörisarjaksi. Tässä kauhu-skenaariossa venäläis-suomalainen Jokerit venäläisen elämäntavan ja kulttuuriin sanansaattajana.

Olen antanut itseni ymmärtää, että alustavia keskusteluja/spekulaatioita Jokereiden A-junioreiden sulkemisesta A-nuorten sarjasta on jo käyty. Itse kannatan lämpimästi tätä kehityssuuntaa. Jokerit on jokaisen liiga-joukkueen suora kilpailija, eikä joukkueen junioreiden tulisi enää saada pelata suomen sarjoissa. Miksi suomalainen jääkiekko antaa Jokereiden kehittää pelaajia sarjoissaan? Miksi Helsingin kaupunki antaisi tälle venäjän propaganda spektaakkelille yhtään jäävuoroa?

Jokerit on välittömästi suljettava A,B ja C-nuorten sarjoista isänmaan ja suomen jääkiekon edun nimissä.
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Olet nyt trollaillut ympäri Jatkoaikaa kiitettävällä sykkeellä. Motiivejasi en tunne, mutta varmasti peiliinkatsomisen paikka itse kullakin. Lopettaisit nyt hyvän sään aikana ennenkuin häkki heilahtaa. Anteeksi OT, mutta junioreita ei todellakaan olla lopettamassa sinun tahdostasi. Todennäköisesti ne juniorijengit ovat eläneet kauan ennen sinun aikaasi.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Keskittyisit sinäkin Nuorempi Nelson siihen kesälomailuun vain. Niin mekin parhaan kykymme mukaan yritämme tehdä emmekä pidä häiriötekijöistä.

Viikonlopuksi on luvattu lämpimiä kelejä, joten Hietsuun mars!
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vesa Rantasen nikki paljastunut. Oikein isänmaan nimissä vielä nostettu kissa pöydälle. Jättäkää nyt edes lomien ajaksi rauhaan ja haukkukaa sitten taas syksyllä jos pelit alkaa ja jatkuu odotetun huonosti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös