Et silleesti ettei miehen pontettiaalia nähnyt...
Varmasti olisi voinut olla koska ei se tämäkään kausi tehojen valossa mikään täysi katastrofi ollut, tekihän mies kuitenkin tehot 12+12 42 ottelussa, mikä on ihan kohtalainen saldo vaikka enemmän varmasti odotettiinkin. Tasaisella kaavalla 60 ottelun runkosarjassa olisi tullut joku 17+17 tehot, ja kun huomioi sen miten rikki kaveri oli suuren osan kaudesta niin varmasti ehjällä treenillä ja muutenkin tasaisella suorittamisella joku 20 maalia ja 40 pistettä olisi voineet ihan hyvin olla tehtävissä. Lisäksi tämän kevään pudotuspeleissä (niissä hurjassa kahdessa :D ) mies oli hyvä.En nyt Albertia ihan NHL-tasoisena pitänyt, mutta silti itselläni oli koko kauden sellainen fiilis kaverista, ettei häneltä Kärpissä nähty ihan sitä, mitä olisi voitu nähdä. Loukkaantumiset sotki asiaa paljon ja varmasti suomalaiseen pelityyliin oppiminen otti aikansa. Toinen kausi Kärpissä olisi voinut olla hyvinkin erilainen, parempaan suuntaan.
Jatkaessaan, kunnollisella treenikesällä höystettynä, olisi ollut varmasti takuuvarmempi kortti hyökkäyssuuntaan kuin esim. Bertrand, Ikonen tai Lasu. Tykkäsin kaikkien vaikeuksien keskellä ukon asenteesta, ja niin tykkäsi pelaajat kopissakin. Karmea kausi kuitenkin kaikkineen Albertille ja ymmärrettävää, ettei noilla näytöillä jatkosopimuksesta edes keskusteltu.
Lasu tulee olemaan tämän vuosituhannen steal. Erinomainen kutina miehestä. Saa ottaa talteen, väärässä olen ollut ennenkin :D
Itse en nähnyt viime kaudella häneltä yhtään blokkausta, en yhtään heittäytymistä, enkä muista kyllä oikein taklaustakaan.
Lasu tulee olemaan tämän vuosituhannen steal. Erinomainen kutina miehestä. Saa ottaa talteen, väärässä olen ollut ennenkin :D