Johanna Tukiainen – aikamme sankari

  • 504 090
  • 1 302

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Suomessa ei tapahdu riittävästi ja täällä ei ole tarpeeksi isoja tähtiä. Sen takia Tukiaiset ja kumppanit ovat lehdissä. Kuka tahansa pääsee täällä julkkikseksi parin päivän sisällä, jos niin tahtoo.

Tottakai näin se menee. Nämä jutut turhista julkkiksista myy, joten niitä kannattaa pitää pinnalla, jos ei ole parempia juttuja tiedossa. Ainahan ihmiset valittaa miten iltapäivälehdet on turhia ja vastuuttomia, mutta ainahan se lehti napataan kainaloon kun kaupassa käydään.
 

scholl

Jäsen
City-lehden sivuilta tukiainen-artikkelin luettuani tulin vakuuttuneeksi, että Tukiainen on sosialisti. Hänhän edustaa juuri sitä "se mikä on sinun on myös minun, mutta se mikä on minun ei ole sinun"-ajatusmaailmaa. Minua syytettäisiin taas väkivaltaan yllyttämisestä, jos kertoisin mitä mieltä olen siitä asiasta.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Meinaa Tuksu sitten taas yrittää Playboyhin. VAROITUS!! Täältä löytyy videomatksua koekuvaussessiosta. Jos tuolla kropalla pääsee ko lehteen menee lehden maine kokonaan. Ellei satu olemaan joku Ms. Chubby teemanumero
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Meinaa Tuksu sitten taas yrittää Playboyhin. VAROITUS!! Täältä löytyy videomatksua koekuvaussessiosta. Jos tuolla kropalla pääsee ko lehteen menee lehden maine kokonaan. Ellei satu olemaan joku Ms. Chubby teemanumero

Hyi. Jumalauta. No, kyllähän tuo muija saa asioita tapahtumaan alapäässä, kassit kaivautuivat pysyvästi turvaan maailman kauheuksilta.

On kyllä oikeasti luvattoman ruma lehmä.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kiljua

VAROITUS!! Täältä löytyy videomatksua koekuvaussessiosta.

Niin, itseäni niin säälittää tuo Möttösen kohtalo. Luulisi, että joku ihan peruskuohuviini olisi ajanut saman asian. Tai ehkä joku edullinen esanssi-siideri olisi ollut passelein. Tai kilju.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Niin, itseäni niin säälittää tuo Möttösen kohtalo. Luulisi, että joku ihan peruskuohuviini olisi ajanut saman asian. Tai ehkä joku edullinen esanssi-siideri olisi ollut ehkä passelein. Tai kilju.

Täältä tähän

Elä hyvä mies laita Kiljua tuohon, sillä se on juomien aatelia.

Niin nyt kun sinä erva olet siinä sopivasti ja tässä ketjussa ei ole naisista vielä puhuttu, niin pitää vielä kysyä. Mitä mieltä olet Ruoholan Laurasta? Vieläkö mittari värähtää. Mielestäni Laura menee parempaan suuntaa vuosi vuodelta ja alkaa olemaan aikast namu. Tätä ei tietenkään suurin osa nuorista rillipäisistä kanssa kirjoittelijoista ymmärrä, mutta kunhan he hieman vanhenevat ja saavuttavat miehen iän, niin eiköhän aleta arvostamaan muitakin kuin aurausmerkkivartaloita. Enkä tosiaankaan ole laskiaispullavartalo fani.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Niin nyt kun sinä erva olet siinä sopivasti ja tässä ketjussa ei ole naisista vielä puhuttu, niin pitää vielä kysyä. Mitä mieltä olet Ruoholan Laurasta? Vieläkö mittari värähtää.

Ei sentään mene Tukiaisen kanssa samaan kastiin, mutta mitään hehkeää en tuossa näe vieläkään, vaikka ikää on kertynyt lisää. Jos nyt arvostella pitää, niin lyhyt ja tanakka, perse on kuin puoli valtatietä ja naama kuin noidalla.

Muuten varmasti mukava ihminen. Niin pirteäkin aina.

Sorry oli pakko huudella väliin. Ei kukaan voi oikeasti pitää Laurasta.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kuvainraastoa

Mitä mieltä olet Ruoholan Laurasta? Vieläkö mittari värähtää. Mielestäni Laura menee parempaan suuntaa vuosi vuodelta ja alkaa olemaan aikast namu..

Niin, mainittakoon, että Laura Ruohola ja Tuksu Tukiainen samassa virkkeessä lähentelee todellista rienausta ja kuvainraastoa.

Laura Ruoholassa on sentään tyyliä, vaikka ehkä se ahteripuoli onkin ehkä hieman lavea, tai ainakin sellainen aitanpolulla astelevan ehtoisan emännän versio teemasta naisen takapuoli. Jos raputeeman varjolla vielä luodaan katsaus tähän kaksikkoon, niin Laura sopii paremmin rapujuhlien emännäksi, mutta Tuksu olisi enemmän kotonaan ravunsyöttinä tai ankkurina.

Että sikäli en taannu tämän enempää vertailemaan näitä kahta vaaleaverikköä.

Täältä tähän
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Meinaa Tuksu sitten taas yrittää Playboyhin. VAROITUS!! Täältä löytyy videomatksua koekuvaussessiosta. Jos tuolla kropalla pääsee ko lehteen menee lehden maine kokonaan. Ellei satu olemaan joku Ms. Chubby teemanumero
Pakko sanoa kuten Bill Maher Paula Jonesista: "Could make a strap-on go limp."

Ilkka Kanerva on surkea otus. Se vonkasi tuolta!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Hymy kirjoitti:
Valokuvaaja Jarmo Pohjaniemi on jo kertonut, ettei Johannan rahkeet riitä kyseisen julkaisun sivuille, mutta Johanna itse ei luovuta. Hänen mielestään Pohjaniemi ei päätä asiasta.

Yeah, right. Nopeasti mietittynä ystävä- ja tuttavapiiriini kuuluu tasan yksi nainen, joka sopisi Playboyhin huonommin kuin Tuksu - tosin jos tämä nainen laihduttaisi jonkin verran, hänkin sopisi paremmin.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Taitaa olla Tuksulla massakausi menossa?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Vetää sanattomaksi. Tuolla vartalolla tulevaisuus ei ole Playboyssa vaan 20 kopeekan koppihuorana jossain Siperialaisessa kaivoskaupungissa.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nuo Tuksun "playboy" kuvat on kyllä epätodellisia...vaikea uskoa että kuvat olisivat aitoja!! Niin karseita ovat.

Vaikka olen nuo jo nähnyt niin uudelleennäkeminen ei todellakaan auttanut tähän unettomuuteen.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
On vain ajan kysymys koska Jossu flippaa. Kun vain tajuaisi vetäytyä julkisuudesta. Ihan oman mielenterveyden kannalta. Onneksi en ikinä mennyt tuksun huoneeseen jatkoilla, vaikka kuinka kyseli joskus muinoin. Vehkeeni kiittävät...
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onneksi en ikinä mennyt tuksun huoneeseen jatkoilla, vaikka kuinka kyseli joskus muinoin. Vehkeeni kiittävät...

Toisaalta, jos olisit mennyt..sinulla voisi olla vaikka miten mielenkiintoista materiaalia tänne jaettavaksi. Miltä naamarakkulat tuntuivat erinäisissä paikoissa, tarttuiko ne? ym.

Ehkä teit kuitenkin oikean päätöksen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt kyllä jännittää kuinka kauan Tukevainen tällä kertaa pystyy pysymään pois julkisuudesta...
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ettet vaan kieltäytynyt siksi että Tuksulle olisi tullut niitä lisää :)

Tai sitten SeitsemäsPakki on aiheuttanut tuksun rakkulat ja halusi kertoa siitä käänteisesti kertoen. Ei kai tuollaista uutista voi suoraan kertoa jatkoajan kateellisille ihmisille?
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Hyviä arvauksia palstaveljeni ;). Täytyy kyllä sanoa, että tuksu on ottanut massaa reilusti tämän strippiesityksen jälkeen. Muistan tämän saunaillan vuodelta 03-04 kuin eilisen päivän, kun olin vielä nuori ja karvaton rookie. Se olikin viimeinen saunailta, missä strippariesitys on järjestetty :(

Minun veikkaukseni on, että tuksu pysyy pois julkisuudesta max. 2 viikkoa.

E: No niin jatkislaiset! Nyt kisa pystyyn. Tuksu haluaa managerin
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Kertoo aika paljon yhteiskunnastamme, kun Johanna Tukiaisen kaltaiset mitättömyydet ylipäätään puhuttavat. Ennen moisille oli omat mediansa, Nykypostit, Seiskat, Alibit ja Hymyt... nyt raskaan sarjan mediatkin (Nelonen, MTV3 ja Iltapäivälehdet) ovat kaikki lähteneet täysillä paskaan mukaan.

Itse en tajua, miksi puhutaan... mutta puhukaa nyt sitten. :)
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
BB3- Farbod murjaisi vitsin äsken työssään Big Brother Gamen juontajana:
"Lumikki, Peukaloinen ja Hirviö olivat ravintolassa ja väittelivät kovaan ääneen. Ravintolan tarjoilija ehdotti, että he kävisivät naapurissa ennustajalla. Lumikki halusi tietää, onko hän maailman kaunein ihminen, Peukaloinen onko hän maailman pienin ihminen ja Hirviö onko hän maailman rumin ihminen. Lumikki tuli iloisena ennustajan luota: "Olen maailman kaunein ihminen". Peukaloinen riemuitsi: "Olen maailman pienin ihminen". Hirviö tuli vihaisena ulos: "Kuka on Johanna Tukiainen?"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös