http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/m...ten-avunpyynto-mihin-katosi-johanna-tukiainen
Jaahas, nyt sitten kadonnut tämä sankari.
Jaahas, nyt sitten kadonnut tämä sankari.
Sääliksi käy, enkä tosiaankaan toivo Halmeen kohtaloa. Saisi nainen ryhdistäytyä ja poistua julkisuudesta keräämään kaalinsa kasaan.
Totta kai on itse kuoppansa kaivanut, mutta ei silti ansaitse tulla varsinaisesti kuopatuksi vielä. Sääliksi käy, ei voi mitään. Jonkun ulkopuolisen pitäisi ottaa ohjat käsiinsä, mutta tietenkään väkisin ei voi pelastaa, jos ei halua tulla pelastetuksi.Itse tämä arjensankari on kuoppaansa kaivanut ja ei mikään ihme, jos psyyke alkaa jossain vaiheessa sanoa sopimuksen irti...
Totta kai on itse kuoppansa kaivanut, mutta ei silti ansaitse tulla varsinaisesti kuopatuksi vielä. Sääliksi käy, ei voi mitään. Jonkun ulkopuolisen pitäisi ottaa ohjat käsiinsä, mutta tietenkään väkisin ei voi pelastaa, jos ei halua tulla pelastetuksi.
Jaahas, Stadin keskustassa on naakka pyörinyt, siellä on ihmisten kännykamerat laulaneet, kun ovat huomanneet Tuksun olevan asialla.
Itse tämä arjensankari on kuoppaansa kaivanut ja ei mikään ihme, jos psyyke alkaa jossain vaiheessa sanoa sopimuksen irti... Tuo poistuminen julkisuudesta olisi oikea lääke, mutta kun on joutunut tuohon kierteeseen ja on muutenkin täysin naimisissa näiden juorulehtien kanssa (täysin omasta tahdostaan), niin minkäs teet?! Mistä Tuksu oli vetänyt alkujaan herneet nenään?
Itse on kuoppansa kaivanut, mutta media auttaa peittämään sen, tosin Tukiaisen arkku jää sinne kuoppaan. Valitettavasti medialla ei ole omatuntoa, joka sanoisi, että nyt olisi aika jättää sairas ihminen rauhaan. Tulee vaan mieleen miten oikeassa Hazard oli kolumnissaan, kohta avataan R.I.P ketjuja ympäri nettiä ja Seiska päivää kertoo kauniista Johanna Tukiaisesta, Suomen Marilyn Monroesta kauniita tarinoita.
Itse on kuoppansa kaivanut, mutta media auttaa peittämään sen, tosin Tukiaisen arkku jää sinne kuoppaan. Valitettavasti medialla ei ole omatuntoa, joka sanoisi, että nyt olisi aika jättää sairas ihminen rauhaan. Tulee vaan mieleen miten oikeassa Hazard oli kolumnissaan, kohta avataan R.I.P ketjuja ympäri nettiä ja Seiska päivää kertoo kauniista Johanna Tukiaisesta, Suomen Marilyn Monroesta kauniita tarinoita.
Sääliksi käy, enkä tosiaankaan toivo Halmeen kohtaloa. Saisi nainen ryhdistäytyä ja poistua julkisuudesta keräämään kaalinsa kasaan.
Kumma muuten, ettei julkisuudessa ole ollut mitään puhetta huumeidenkäytöstä tms. Jostainhan tuo sekavuuskin täytyy johtua.
Tukiainen on virkavallan hallussa.
Mitä seuraavaksi? Tuo muovikassi kädessä kännissä toikkarointi muistuttaa jo puliakan käytöstä, ei glamourhenkilön.
Tukiainen kiistää! Kyseessä ei ollut muovikassi
"Toisin kuin Seiskan netissä kirjoitettiin, minulla ei ollut muovipussia kädessä, vaan hieno, Miamista hankittu, naisellinen Tarina Tarantinon käsilaukku."
- Lähde 7 päivää -nettisivut.
minut puhallutettiin ja puhalsin alle 1 promillen
Alle yksi promille ehkä joo, mutta typykän veri lienee ollut puurona bentsodiatsepiinistä. Tuksu käy Anna Nicole Smithin tietä.
Lueskelen taas aikani kuluksi Tuksun Facebookkia
Täytyy kysyä, että mitä vittua? Tuota Tuksun seinäähän ei pääse lukemaan kuin hänen kaverinsa, joten tästä päätelemällä sanon vain, että ei saatana :)..