Johanna Tukiainen – aikamme sankari

  • 503 164
  • 1 302
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertoo aika paljon Tuksusta, että on haalinut FB-kavereikseen helvetillisen määrän tuntemattomia tyyppejä, jotka sitten vittuilevat ja tylyttävät täyslaidallisen. Muijalla lienee hirmuinen tarve tulla hyväksytyksi ja olla suosittu, vaikka taitaa todellisuudessa kaverit ja ystävät olla aika vähissä.

Sääliksi käy, enkä tosiaankaan toivo Halmeen kohtaloa. Saisi nainen ryhdistäytyä ja poistua julkisuudesta keräämään kaalinsa kasaan.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Sääliksi käy, enkä tosiaankaan toivo Halmeen kohtaloa. Saisi nainen ryhdistäytyä ja poistua julkisuudesta keräämään kaalinsa kasaan.

Itse tämä arjensankari on kuoppaansa kaivanut ja ei mikään ihme, jos psyyke alkaa jossain vaiheessa sanoa sopimuksen irti... Tuo poistuminen julkisuudesta olisi oikea lääke, mutta kun on joutunut tuohon kierteeseen ja on muutenkin täysin naimisissa näiden juorulehtien kanssa (täysin omasta tahdostaan), niin minkäs teet?! Mistä Tuksu oli vetänyt alkujaan herneet nenään?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse tämä arjensankari on kuoppaansa kaivanut ja ei mikään ihme, jos psyyke alkaa jossain vaiheessa sanoa sopimuksen irti...
Totta kai on itse kuoppansa kaivanut, mutta ei silti ansaitse tulla varsinaisesti kuopatuksi vielä. Sääliksi käy, ei voi mitään. Jonkun ulkopuolisen pitäisi ottaa ohjat käsiinsä, mutta tietenkään väkisin ei voi pelastaa, jos ei halua tulla pelastetuksi.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Totta kai on itse kuoppansa kaivanut, mutta ei silti ansaitse tulla varsinaisesti kuopatuksi vielä. Sääliksi käy, ei voi mitään. Jonkun ulkopuolisen pitäisi ottaa ohjat käsiinsä, mutta tietenkään väkisin ei voi pelastaa, jos ei halua tulla pelastetuksi.

Joo, en sitä omalla tekstillä tarkoittanutkaan, sääliksi käy tämä ihminen. Vaikuttaa hiukan siltä, että Tuksu ei kauheasti kiinnosta ammattiapu, koska tuskin edes ymmärtää missä tilanteessa hän elää. Sisko tuskin myöskään auttaa asiaa pätkän vertaa, päinvastoin.
 

M10

Jäsen
Voi olla, että lähti nyt lopullisesti klesaksi. Tai sitten day-to-day, kun ne 100 nappia ei ihan riittäneet. Mistä näistä tietää, kun pleijareiden aikana loukkaantumisista ei juuri tiedoteta.

Jos tämä on taas yksi Tukiaisen keino hakea julkisuutta, niin alkaa mennä aika sairaaksi. Toki sairashan tuo tyttö on jo muutenkin.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse tämä arjensankari on kuoppaansa kaivanut ja ei mikään ihme, jos psyyke alkaa jossain vaiheessa sanoa sopimuksen irti... Tuo poistuminen julkisuudesta olisi oikea lääke, mutta kun on joutunut tuohon kierteeseen ja on muutenkin täysin naimisissa näiden juorulehtien kanssa (täysin omasta tahdostaan), niin minkäs teet?! Mistä Tuksu oli vetänyt alkujaan herneet nenään?

Itse on kuoppansa kaivanut, mutta media auttaa peittämään sen, tosin Tukiaisen arkku jää sinne kuoppaan. Valitettavasti medialla ei ole omatuntoa, joka sanoisi, että nyt olisi aika jättää sairas ihminen rauhaan. Tulee vaan mieleen miten oikeassa Hazard oli kolumnissaan, kohta avataan R.I.P ketjuja ympäri nettiä ja Seiska päivää kertoo kauniista Johanna Tukiaisesta, Suomen Marilyn Monroesta, kauniita tarinoita.
 
Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse on kuoppansa kaivanut, mutta media auttaa peittämään sen, tosin Tukiaisen arkku jää sinne kuoppaan. Valitettavasti medialla ei ole omatuntoa, joka sanoisi, että nyt olisi aika jättää sairas ihminen rauhaan. Tulee vaan mieleen miten oikeassa Hazard oli kolumnissaan, kohta avataan R.I.P ketjuja ympäri nettiä ja Seiska päivää kertoo kauniista Johanna Tukiaisesta, Suomen Marilyn Monroesta kauniita tarinoita.

Nythän iltapäivälehdet ovat vähentäneet Tuksu-uutisointia. Näistä koko päivän jatkuneista Tuksun FB-tilapäivityksistä ei ole kumpikaan iltapäivälehti uutisoinut. Maikkari ja Seiska toki pitävät linjastaan kiinni.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Itse on kuoppansa kaivanut, mutta media auttaa peittämään sen, tosin Tukiaisen arkku jää sinne kuoppaan. Valitettavasti medialla ei ole omatuntoa, joka sanoisi, että nyt olisi aika jättää sairas ihminen rauhaan. Tulee vaan mieleen miten oikeassa Hazard oli kolumnissaan, kohta avataan R.I.P ketjuja ympäri nettiä ja Seiska päivää kertoo kauniista Johanna Tukiaisesta, Suomen Marilyn Monroesta kauniita tarinoita.

Niinpä, Kaarina varmaan jo teroittaa kynäänsä. Ja jälleen kerran nauraa taas matkalla pankkin ja viherkokoomuslaiset hyppii tasajalkaa.

Aikamoinen deathwish on päällä, eihän Tuksu vielä kuollut ole, tietääkseeni? Halmeen kohdalla Hasardit kusivat vasta haudalle, Tuksun kohdalla uskalletaan vissiin kusta jo ennen ensimmäistäkään lapioniskua.

Onhan tuo aika Tuksu, mutta ei kyllä ärsytä pätkääkään, kuten ei Halmekaan. Mutta toivon, että saisi apua, sillä nuo tekstit ei kyllä kovin valoisia olleet. Enkä toivo hänen kuolemaansa, kuten ViherKaarina-fanaatikot täälläkin tuntuvat jo odottavan uutta muistokirjoitusta sankarittareltaan.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Miks vitussa Tuksu edes yritti playboyihin?

Ei mutta aivan oikeasti, jos johonkin sivistyssanakirjaan joskus sana "mediahuora", niin siihen kohtaan tulee JT:n kuva.
 

scholl

Jäsen
Sääliksi käy, enkä tosiaankaan toivo Halmeen kohtaloa. Saisi nainen ryhdistäytyä ja poistua julkisuudesta keräämään kaalinsa kasaan.

Eikös Halme ollut sen parhaita kavereita, joten kyllä jonkinlainen grande finale on odotettavissa. Kumma muuten, ettei julkisuudessa ole ollut mitään puhetta huumeidenkäytöstä tms. Jostainhan tuo sekavuuskin täytyy johtua.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Tuossa Late_shown linkin neloskuvassa Tuksu sanoo "ehdotit itse itsemurhaa, kuten Tony Halme tappoi itsensä." Kohtuullisen kova syytös väittää, että toimittaja on kehottanut jotakuta päättämään päivänsä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kumma muuten, ettei julkisuudessa ole ollut mitään puhetta huumeidenkäytöstä tms. Jostainhan tuo sekavuuskin täytyy johtua.

Doh, sehän ei voi johtuu esim. siitä että kuuppa ei yksinkertaisesti kestä kaikkea mediapyöritystä mihin itsensä on ajanut. Tosin siinä olet aivan oikeassa että pienet ryynikännit on taidettu vetää ennen keskustan retkeä. :) Mutta muuten, ei vaan taida enää kestää pälli. Toivottavasti hakeutuu hoitoon.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Tukiainen on virkavallan hallussa.

Mitä seuraavaksi? Tuo muovikassi kädessä kännissä toikkarointi muistuttaa jo puliakan käytöstä, ei glamourhenkilön.

Tukiainen kiistää! Kyseessä ei ollut muovikassi

"Toisin kuin Seiskan netissä kirjoitettiin, minulla ei ollut muovipussia kädessä, vaan hieno, Miamista hankittu, naisellinen Tarina Tarantinon käsilaukku."

- Lähde 7 päivää -nettisivut.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ollut tätä huomannut täällä aikaisemmin niin laitetaan sekaan. Lueskelin tuon kuvan inspiroimana äsken Tuksujen ja Arton enkä kyllä pettynyt, ihan mieletöntä kamaa!

edit. Linkki sisältää kuvan tuksun fb statuksesta.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Tukiainen kiistää! Kyseessä ei ollut muovikassi

"Toisin kuin Seiskan netissä kirjoitettiin, minulla ei ollut muovipussia kädessä, vaan hieno, Miamista hankittu, naisellinen Tarina Tarantinon käsilaukku."

- Lähde 7 päivää -nettisivut.

Lähde:Jouduin olemaan siellä koko päivän, minut puhallutettiin ja puhalsin alle 1 promillen. Menetin mun tosi tärkeän TV haastattelun tänään, minun oli määrä lähteä Pasilaan erääseen haastatteluun, jossa minulle kaavaillaan omaa TV formaattia! Voi itkujen kevät, Facebook on täynnä ihan järjettömän katalia ihmisiä!

a) Se on hyvä idea mennä itsetuhoisena ja jurrissa haastatteluun
b) Se on hyvä idea hyväksyä tuntemattomia "FB-ystävikseen" jos ei kestä keittiön kuumuutta


Mutta onneksi tuo väärä informatio tuli korjattua...
 

scholl

Jäsen
Vieläkö siellä henki pihisee ja ennen kaikkea miksi? Minulta on mennyt kyllä koko jupakka ohi. Oliko se elämän rakkaus maajussitimo (vai Halmeko), jonka Hymyn toimittaja nyt on pilannut? No itsepä aloitti vittuilemalla Kanervalle, joten "Turun mafia" rankaisee
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Alle yksi promille ehkä joo, mutta typykän veri lienee ollut puurona bentsodiatsepiinistä. Tuksu käy Anna Nicole Smithin tietä.

Löytyisköhän lähipiiriltä rahaa laittaa Tuksu tänne glamourihmisten tasoiseen paikkaan toipumaan? Hymy ja Seiska voisivat kustantaa?

Tuksu vaatii varmaan Seiskalta korvauksia muovikassi -sanan käytöstä. Ja Seiskan toimittajille glamourtuotteiden tunnistuskurssin.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Lueskelen taas aikani kuluksi Tuksun Facebookkia ja pisti hieman huvittamaan tuo Biografia kohta: "Celebrity from Helsinki, Finland". Saiskohan tuolla töitä?

Joku teki virheen ja meni piikittelemään tuksua, ja sai kimppuunsa toisen J-Tukin: Joonas Tukiaisen. Mies, jonka tatuoinnissa kaksi asetta tähtää omia muniaan ei voi olla kovin viisas. Melkoista vääntöä joka tapauksessa.

Ihan loistavaa viihdettä!
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Lueskelen taas aikani kuluksi Tuksun Facebookkia

Täytyy kysyä, että mitä vittua? Tuota Tuksun seinäähän ei pääse lukemaan kuin hänen kaverinsa, joten tästä päätelemällä sanon vain, että ei saatana :).. Itse en halua sitä naista lähelläkkään omaa Facebook tunnustani.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Täytyy kysyä, että mitä vittua? Tuota Tuksun seinäähän ei pääse lukemaan kuin hänen kaverinsa, joten tästä päätelemällä sanon vain, että ei saatana :)..

Ei tarvitse olla ei saatana, eikös Tuksun fb:n seinän tekstejä leviä ympäri nettiä kuvankaappauksina tjsp? Joten kenties Kummeli turvautuu näihin tai sitten hän todellakin kuuluu Tuksun laajaan "ystäväpiiriin"...

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös