Johanna Tukiainen – aikamme sankari

  • 505 074
  • 1 302

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Ihan oikeasti.. ei mitä vittua! Toipuukohan tästä koskaan..
Onhan se pitkään ollut tiedossa ettei Tuksu ole ihan kun muut ihmiset, mutta nyt olen todellakin sanaton. Mikä saa ihmisen osallistumaan tuommoiseen sketsiin? Auttakaa minua!
 

S.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ajoitukset kuntoon, hiukan elokuvamusiikkia, erikoistehosteet(veri, aivonkappaleet) ja kuvaajan huohotus pois, niin tässähän on jo Jussipatsaat jaettu. Olenko ymmärtänyt oikein, että tässä on käytetty samaa 3D tekniikkaa kuin avatarissa, eli oikeastihan he ovat Miamin palmurannalla. Olemalla kerrostalokaksiossa ja samalla yrittää esittää olevansa mahtavassa bambumajassa, lämpöisessä Miamissa, merenrannalla ja tehdä se uskottavasti alkaa olemaan jo roolisuoritus, jolla Tuksulle pitäisi alkaa rooliehdotuksia satelemaan.
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onhan se pitkään ollut tiedossa ettei Tuksu ole ihan kun muut ihmiset, mutta nyt olen todellakin sanaton. Mikä saa ihmisen osallistumaan tuommoiseen sketsiin? Auttakaa minua!

Etkö sinä tiennyt?

Tämähän on Clint Eastwoodin uusin mestariteos. Kriitikoiden mukaan paras sitten "Armottoman".
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Jotenkin tuli sellainen olo, että ainakin se myrkkymuratti oli ainakin kännissä. Taitaa olla liian kovaa huumoria perustaa äänestys, jossa arvaillaan Jo. Tukiaisen elinikää. Kaikki edellytykset, joilla sitä elantoa on tehty, ovat hävinneet.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku "ystävällinen" lahjoitti mulle uusimman Seiskan postitse lahjaksi. "Vinkkipalstalla" oli sitten paljastus Tuksusta, josta oli jollekin maksettu reimakkaat 777€! Itse veikkaan, että "skuupin" antaja on itse Johanna Tukiainen.

Ohessa suora lainaus:
Kohublondi Johanna Tukiainen on ollut jo puoli vuotta selibaatissa, koska Suomesta on vaikea löytää pitkään suhteeseen valmista herrasmiestä.
-" Miamissa seksielämä toimii hyvin, mutta Suomessa on hiljaista. En halua loukata itseäni yhden illan jutuilla, olen herkkä tunneihminen. Tapailin pari kuukautta erästä ruotsalaista herrasmiestä, mutta hän ei jostain syystä kyennyt seksiin", Johanna huokaa Seiskalle.

"-Puutarha ei ole kunnossa kun ei ole miestäkään...:) Aapuaa, auttakaa mua, tartten miehen äkkiä, muuten musta tulee rusina", hän kuuluttaa Facebook-profiilissaan.

Minkä ihmeen takia toi ämmä kertoo tuollaisia asioita julkisuuteen kuten, "mies ei jostain syystä kyennyt seksiin"? Kuinka tyhmä voi ihminen olla?!? Mikäköhän ihme se syy voisi olla? Mä oon ihan sanaton.
 

Pappa1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Tribe, Tigers, Angels, Rangers (Texas)
Onko tuo Tukiainen tossa Astro TV:ssä? Voi voi...
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Huulten lisäksi on muutakin muuttunut tässä "neitokaisessa". Onko lopputulos huonompi vai parempi, päättäkää itse!

Linkkiä: www.mtv3.fi.
 

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Lääkkeillä laihduttamisen sijaan joku olis saattanut kokeilla myös syömisen ja juomisen vähentämistä.

Onhan se vaikeeta. Mä tiedän kyllä.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ei vois vähempää kiinnostaa tämä turhake, mutta silti ihmettelen millä vitulla toi kaikki on maksettu. Tai ehkä just sillä vitulla. Epätoivoisia ja sairaita miljonäärejä kun löytyy tästä maailmasta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen muuten monesti ihmetellyt sitä autojenkin kohdalla kun tehdään facelift-malleja, niin luulisi että uuden mallin pitäisi aina näyttää paremmalta kuin vanhan mallin. Mutta kovin monesti käy juuri päinvastoin.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pakko kyllä nauraa vain tälle tukiaiselle ja siitä koskeville uutisille aina. Moni väittää ettei voisi koko tukiainen enempää kiinostaa mutta silti monet lukee tätä topickiä ja tukiaisia koskevia uutisia. Itse ainakin myönän että jopa yllättävän mielenkiintoista lukea neitokaisen toilailuja.. ainakin jossain mielessä. Itse jopa olin katsomassa Tukiaisen ekaa keikkaa musiikkirintamalla(tosin kuulin vasta kalajoella jo paikalla ollessani että tukiainen esintyy siellä mutta tottakai piti mennä kuuntelemaan ja nauramaan tuolla keikalle)

Pakko kyllä sanoa että empä ole rumpempaa 30v ikäistä naista maailmassa nähnyt ja joka tuntuu rumentumaan päivä päivältä enemmän ja vielläpä vapaehtoisesti menee isoa maksua vastaan rumentamaan itseään.. tosin taitaa seiska maksaa nuo laskut noista leikkauksista.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tähän kun saisi copypastettua Cartmanin huutonaurua niin vuala.

Ei jumalauta että joku bööna voi olla kujalla ja helvetin ruma kaiken muun tyhmyyden lisäksi JA! Vielä luulee olevansa joku seksijumala.

Naurattaa.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Ja päivän tukiainen Uusi rakkaani lähti toisen luo!

Painija soitti minulle mielettömien romanttisten treffien ja mun uuden upean hiustenpidennyksen ja seksihuulten jälkeen, että hän oli päättänyt palata yhteen exänsä kanssa.

Mies laittoi minulle vielä tekstarin, että hän tienaa vain 1200 euroa kuukaudessa

Huomasin taas, että minulle sopii paremmin vanhempi ja varakas mies.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
No niin, yt kaikki jatkoaikalaiset hakemukset vetämään: Tukiaiselle oma tv-sarja! Helpostihan Suomesta löytyy satoja jotka tuksun omakseen haluaisivat. Kerrassaan upeaa televisioviihdettä luvassa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuskin maltan odottaa minkälaisia "prinssejä" tuolta esiin kaivautuu. Siellä on varmaan Suomen vapaiden miesten kärkikaarti jonossa.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Meno on varmaan kuin Napakympissä. Mukana on työkavereiden ilmoittamat luuserit ja vetoa lyöneet.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Meno on varmaan kuin Napakympissä. Mukana on työkavereiden ilmoittamat luuserit ja vetoa lyöneet.

Joista ainakin ensin mainitut istuvat oksennukset rinnuksillaan kun on niin jännää että kenet rinsessa valitsee kavaljeerikseen.

Kuulemma näin kävi joskus Napakympin nauhoituksissa, sanoi eräs porukkaa sinne katsomoon vienyt ja samalla nauhoitusta seurannut autonkuljettaja.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole sopivaa pilkata vammaisia tai nauraa niille, mutta eihän Tuxu oikein jätä vaihtoehtoja. Surkuhupaisuuden ruumiillistuma, joka ei tajua elämästä mitään.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuksun sulhasehdokkaaksi ilmoittautuminen olisi kyllä julkkutyrkkyyden huipentuma.
BB4-Antti ehti naimisiin Hennan kanssa, paljon mahdollista julkisuutta jäi saavuttamatta.
Mitähän ex-maajussisulho Timo puuhailee, tosin hän on Tuksun kaverin, Reitselin, entinen sulho, joten olisiko jäävi osallistumaan.
Jotkut osallistujista tarvitsisivat varmaan BB:n Chief-Samin tyylisen koomatilan, jotta seurustelu Tuksun kanssa onnistuisi.
Vai pitäisikö sulhojen olla glaumourympäristöön sopivia? Kolme ehdokastani eivät varmaan täyttäisi tätä ehtoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös