Joku "ystävällinen" lahjoitti mulle uusimman Seiskan postitse lahjaksi. "Vinkkipalstalla" oli sitten paljastus Tuksusta, josta oli jollekin maksettu reimakkaat 777€! Itse veikkaan, että "skuupin" antaja on itse Johanna Tukiainen.
Ohessa suora lainaus:
Kohublondi Johanna Tukiainen on ollut jo puoli vuotta selibaatissa, koska Suomesta on vaikea löytää pitkään suhteeseen valmista herrasmiestä.
-" Miamissa seksielämä toimii hyvin, mutta Suomessa on hiljaista. En halua loukata itseäni yhden illan jutuilla, olen herkkä tunneihminen. Tapailin pari kuukautta erästä ruotsalaista herrasmiestä, mutta hän ei jostain syystä kyennyt seksiin", Johanna huokaa Seiskalle.
"-Puutarha ei ole kunnossa kun ei ole miestäkään...:) Aapuaa, auttakaa mua, tartten miehen äkkiä, muuten musta tulee rusina", hän kuuluttaa Facebook-profiilissaan.
Minkä ihmeen takia toi ämmä kertoo tuollaisia asioita julkisuuteen kuten, "mies ei jostain syystä kyennyt seksiin"? Kuinka tyhmä voi ihminen olla?!? Mikäköhän ihme se syy voisi olla? Mä oon ihan sanaton.